tesaduf mu yoksa kader mi?

2 0 0
                                    

Artık ders başladı.
Sinifa uzun boylu kahverengi saçlı bir erkek ogretmen geldi.Bir dakika,evet o Hina senseiydi!Onun burda ne işi vardı?Sınıfta bir sessizlik çöktü her kes o adamın kim oldugunu sorguluyordu.Bu sessizligin ardından kapinin onunde duran öğretmen tahta nın yanına gitti.
Hina sicak bi gulumsemeyle çocuklara selam verdi.
Hina:Selam çocuklar nasılsınız?Bu gün öğretmeniniz hastalandığı için sizin sınıfınıza ben ders geçeceğim.İlk olarak kendimi tanıtayım sonraysa siz kendinizi tanıtırsınız.

Çocuklar hala Hina ya bakıyorlardı.Hina öğretmen masasına doğru yöneldi.

Hina:Ben Hina Kaworu.Hina sensei diye bilirsiniz.Sizin yeni edebiyat öğretmeninizim.Şimdiyse siz kendinizi tanita bilirsiniz.

Mandalina,Mary ve Yuki şok içindeydiler.Çocuklar kendilerini tanıtıyordular.
Mandalina fısıldayarak:
Mandalina:Bu ne alaka olm
Melodi:harbi la
Yuki:Umarım sert falan değildir sıçarım ağzınıza yoksa
Mary:Bizim suçumuz ne a-

Aniden Hina sensei nin sesini duydum
Hina:Senin ismin ne?

Hina direktten yuki nin gözlerine bakıyordu.Yuki yi az önce gördüğü için sıcak bi gülümsemeyle ona bakıyordu.
Sıra yuki ye gelmişti yuki ayaga kalkıp:
İsmim Yuki sensei.

Mary eziyete girmeyip otururken cevap verir
-Bende Mary

Melodi ve Mandalina da onun gibi isimlerini söylerken otururken söylemeyi tercih ettiler.(vay serefsizler)

Hina sıradan uzaklaşıp diğer çocukların sırasına doğru gider.

Yuki:Götüm bokuma karıştı lan o mal niye gülüyordu
Mandalina:Aşık oldu kesin sana xd.
Melodi ve Mandalina gülmeye başladı.Siniftaki her kes artık onların sırasına bakıyordu.Artik sinif için bu normal di onlar da alışmıştı.Hina da kızlara baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hina nin kole leri yuki,melodi,mandalina ve maryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin