Éppen fotózásra igyekeztem, amikor az utcán szembe jött velem egy igen ismerős alak..
Ő mit keres itt?
Igazából mindegy is, úgy elsétáltunk egymás mellett, mint két idegen, ami fura..
Mert ismerem a családját, tudom ki mikor született, tudom hol laknak/laktak, talán jobban ismerem Liamet, mint bárki másAz a baj még csak időm se lett volna megállni és utána menni, így csak hátrapillantottam egyszer-kétszer, ugyanabba az időbe amikor ő is..
Nekünk Liammel mindig is volt valami különleges köztünk. Talán ott kezdődött el minden amikor megkérdezte miért egy gémkapocs lóg a nyakamban. És én őszintén elmondtam neki azt, amiről egyedül csak Niall tudott. Innentől sokszor találkoztunk titokban, rengeteg dolgot megbeszéltünk, segítettünk egymásnak ahol csak tudtunk, néha elcsattant egy-két apró csók, de semmi több.
Erről a banda egészen addig nem tudott, amíg el nem jött az a pillanat ahol talán utóljára láthatták együtt a rajongók a One Directiont, már pedig ez akkor volt amikor én két évvel később azaz 2017-ben, kiköltöztem Párizsba. A banda ugyan akkor már rég feloszlott, de megkértem őket, hogy hadd láthassam őket utoljára, és mindenféle ellenvetés nélkül beleegyeztek.
Ott volt egy búcsú csókunk, felfedve a titkunkat, de nem csak a fiúk előtt, hanem egy egész világ előtt..
Habár nagyon sokan találgattak hisz egyedül én tartottam a kapcsolatot Liammel és amikor kijött 2016-ban a Strip that down, ott a koncerteken mindig ott voltam, mint táncos és a "So put your hands on my body and swing that round for me, baby" akkor hát szerintem nem kell mondanom mi volt a feladatom. Tehát ezáltal voltak találgatások, hogy Liam rólam írta a zenét meg ilyenek.Aztán barátnője, egyben gyermeke anyja elintézte 2017 év elején, hogy soha többet ne beszéljünk és így már koncertjein sem vehettem részt, mint táncos. Hisz tudta, hogy volt köztünk valami.
De ha volt úgy időm akkor a tömegben elbújva ott voltam. Erre ő csak akkor jöhetett rá, ha rájött, hogy valaha is voltam koncertjein, hogy a fanok felismertek, én pedig nyilván csináltam velük képet, ha kértek és voltak akik felrakták tiktokra.Én ugye kiköltöztem Párizsba aztán így tényleg csak akkor mentem koncertjeire, ha úgy volt időm a modellkedés mellett.
Fotózás közben egyáltalán nem voltam ott fejbe, amit észre is vettek, de nem kérdeztek semmit.
- Mára ennyi elég. Holnap után be tudsz jönni befejezni? - nézett rám Clara, a főnököm
- Be, persze. - pillantottam rá hálásan, hisz tudtam, hogy az én érdekemet nézi
- Akkor holnap után délután 1kor találkozunk. - mondta nekem, illetve a fótósoknak
Mindenki rábólintott és indult a maga útjára. Hazafele úton felhívtam Niallt. Hiába nem vagyunk vérszerinti testvérek, mégis olyan kötelék van köztünk, ami elválaszthatatlan.
- Szia bátyus, zavarlak? - szólaltam meg elsőként amikor felvette
- Dehogy is. Baj van? Nem úgy volt, hogy fotózásod lesz ma? - kezdett el azonnal aggódni
- Hát fotózás előtt találkoztam Liammel, pontosabban elsétáltunk egymás mellett, mint két idegen.. és mivel látta rajtam Clara, hogy nem vagyok ott fejbe így mondta, hogy holnapután befejezzük a mai fotózást. - hadartam el
- Liam? Mármint Payno? - kérdezett vissza
- Ki más Liamet ismersz, akit én is ismerek? - kérdeztem én is vissza. - Nem tudod, hogy mit keres itt? Engem Cheryl miatt letiltott mindenhol..
- Huh hát fogalmam sincs. Lehet ott lesz koncertje. - tippelt
- Nem, arról tudnék, te is tudod jól. - sóhajtottam
- Igazad van. Viszont ne haragudj hugi, de mennem kell. Este visszahívlak, szia - köszönt el
- Rendben. Szia. - köszöntem el én is és leraktuk a hívást
Nem akartam hazamenni, így az utam a Bois de Vincennes parkhoz vezetett. Ott egy eldugottabb helyre leültem és zenét hallgatva bújtam a telefonom, hátha mégis csak itt lesz koncertje Liamnek.. mert egyszerűen nem hagyott nyugodni a tudat, hogy mit keres itt..
*Liam*
Csak úgy csatangoltam Párizs utcáin, hátha ismét össze tudok futni Victoriaval, hisz eleve miatta jöttem ide, de amikor először alkalmam lett volna beszélni vele akkor egyszerűen nem vitt rá a lélek, hogy megszólítsam. Nem tudom most menne-e, de muszáj vele beszélnem.
Kezdtem feladni és betértem egy parkba. Voltak páran, akik fel is ismertek, ilyenkor gyorsan felvettem a kis állarcom miszerint minden rendben van és természetesen megálltam képet csinálni, beszélni velük, de utána jeleztem feléjük, hogy mennem kell, amit meg is értettek.
Hirtelen megpillantottam őt.. egy padon ült miközben telefonját nézte. Odasétáltam hozzá és leültem mellé, ami neki fel sem tűnt egyből csak azt érzékelte, hogy valaki oda ült mellé és így közelebb húzta magához táskáját.
Vártam mikor vesz észre, de véletlen vagy nem véletlen, pont láttam ahogy éppen kutakodott utánam.- Mit keresel ennyire rólam? - szólaltam meg, miután óvatosan megérintettem, hisz fülhallgató volt a fülében így nehezen hallotta volna, hogy hozzá beszélek
A fülhallgatót kikapta füléből ahogy felnézett telefonjából és mint aki szellemet látott volna úgy nézett ki.
- Miért vagy itt? - kérdezte meg pár perc néma csend után remegő hanggal
- Miattad. Ha hiszed, ha nem, de miattad jöttem. - mondtam teljesen nyugodtan, vagyis igyekeztem az lenni
- De miért? Évek óta nem beszélünk.. - nézett rám értetlenül
- Pontosan ezért.. - vakartam meg a tarkóm, hisz nem is ezt akartam mondani, de egyszerűen ennyi jött ki belőlem. - Tudom, hogy sok koncertemen voltál ott..
- Persze, hisz éveken keresztül szerettelek.. és az nem múlt el csak úgy, így tovább szerettelek a távolból. - mosolyodott el szomorúan
- Sajnálom, hogy úgy szakadt meg a kapcsolatunk ahogy.. de ne tudd meg, hogy az utóbbi egy évben hányszor veszekedtünk miattad.. - mondtam őszintén
"Újabb nap, újabb veszekedésre felkészülés. Napok, sőt már hetek óta folyamat veszekszünk Cherylvel. Folyamatosan felhozza Victoriat.
- Megváltoztál. - jelentette ki amikor beléptem a konyhába, ő a konyhapultnak volt támaszkodva és valószínűleg engem várt
- Én változtam meg? Nekem ez máshogy jön át. - álltam meg keresztbe tett karokkal a konyhapult másik oldalán
- Képzelődsz. - röhögött a pofámba
- Fogadjunk mindjárt kezded, hogy Victoria miatt van ez. - nevettem fel már én is, de én sokkal inkább szánalmasan, mint hogy mert ó de vicces a szitu
- Mert ígyvan! Az a ringyó teljesen megrontott téged! - jelentette ki
- Az a ringyó segített végig amiben csak tudott. Tudod, ezerszer jobb anyja lenne Bearnek, és szavam ne feledd, ha valami történik velem, át fog hozzá kerülni! Ezt most mondom! Szóval, ha szereted a fiúnkat akkor imádkozz azért, hogy velem ne történjen semmi! - hagytam ott a konyhába, mert Bear felébredt, amit sírással jelzett nekünk"Hát köszöntök itt minden Directionert, aki ide tévedt. Először is kitartást mindenkinek, akit mélyen érintett Liam elhunyása!
Másodszor pedig.. nem tudom mit akartam szóval mindegy is, remélem tetszeni fog a könyv, ha eddig tetszett akkor megköszönném ha jeleznéd nekem.
Következőben találkozunk💗
YOU ARE READING
You & I
Fanfiction~ 𝓛𝓲𝓪𝓶 𝓟𝓪𝔂𝓷𝓮 𝓮𝓶𝓵é𝓴é𝓻𝓮..🖤🕊️ ~ "𝓝𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓬𝓪𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓫𝓮𝓽𝔀𝓮𝓮𝓷 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓝𝓸𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓸𝓭𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓿𝓮 𝓒𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓹𝓪𝓻𝓪𝓽𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝔀𝓸 𝓸𝓯 𝓾𝓼 𝓝𝓸, 𝓷𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓬𝓪𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓫𝓮𝓽𝔀𝓮�...