"Woi bangun lah,kau dah lambat nak gi sekolah"Danial menjerit tepi Latiffa.
Latiffa terkejut beruk dengar jerkahan abangnya,kalau jauh takpelah ni depan muka nak je aku sepak muka dia biar lebab.
"Apa abang ni,orang ngantuk lah"Latiffa dengan suara serak dan muka sembab.
Danial memandang adiknya kecik besar kecik besar je mana taknya macam orang kurang waras dengan rambut macam hantu kak limah,muka macam sherk haish malang betul sapa kahwin dengan adik dia ni.
"Cuba kau tengok sekarang jam pukul berapa"Danial mula bercekak pinggang.
Latiffa memandang sekilas jam dinding di bilik nya"ABANG KENAPA TAK KEJUT"Menggelupur Latiffa masuk bilik air nasib tak jatuh.
Danial mengeluh"Aku kejut kau dah lebih 2 kali tapi kau macam orang tak tido sebulan lima minit lima minit amik kau 20 minit hahahahahaha"Danial turun bawah dengan muka yang puas hati.
❤️
"Mana adik Danial"Puan Fatin di ruang tamu menonton tv.
Danial mengambil kunci kereta toyota vios"Kat atas tengah siap,apa lah budak tu dah besar panjang pun liat nak bangun"Danial menyandarkan bahunya di tepi dinding.
"Macam lah tak biasa,mama dulu lagi teruk tau kena sidai 1 jam"Puan Fatin mengunyah kerepek entah dari mana dapat.
"Papa di mana mama ku"Danial mengeluarkan bahasa indo.
"Papa mu di office lah sayangku"Puan Fatin membalas dengan muka dipenuhi krim muka memandang anaknya.
Danial tidak terperanjat sebab memang ibunya menggunakan krim yang dibuat homemade oleh ibunya lalu memakai di muka setiap pagi.
"Dah jom,ibu Iffa pergi dulu tau"Latiffa yang baru turun terus menyalam tangan ibunya dan terus berlari masuk kereta.
Yelah dah lambat takkan nak berlenggang-lenggong,lagipun subject pertama account mampus kalau lambat pernah satu haritu dia kena denda buat 100 soalan account dan start dari tu dia terus menjadi murid yang berdisiplin yang tak berapa nak disiplin.
"Ok bu byee"Danial mengikuti Latiffa di belakang.
❤️
"Ya allah,dah lambat dah lambat dah lambat"Latiffa berlari dengan lajunya boleh menang merentas dia tengok gayanya
BUK
"Sorry2 saya tak sengaja"Latiffa mengambil buku yang terjatuh lalu memberikan buku tersebut kepada tuannya.
Latiffa terkaku bukan sebab hantu tapi sebab di depan matanya sekarang ni adalah crushnya yang dia minati dari form 1 LUTH ZAIFER.
"Kau asal pandang aku macamtu"Luth mengecilkan matanya memandang Latiffa.Atas bawah atas bawah Luth menganalisis murid perempuan di hadapannya.
"Hmm not bad"Gumam Luth di dalam hati.
Latiffa yang terpana dengan pandangan Luth terus menyerahkan buku agar tidak lama bertentangan mata dengan Luth.Bukan taknak nak cuma kita ni ada darah gemuruh kang pengsan buat malu je.
"Saya naik kelas dulu"Latiffa naik tangga dengan laju macam takda hari esok hihihihi maklumlah baru lepas jumpa crush.
Luth yang keseorangan itu tersenyum sinis dan bergerak ke tempat yang ditujunya.
YOU ARE READING
MY DEAREST WIFE
RomanceLuth Zaifer perlajar form 6 yang cukup terkenal dengan watak yang dingin dan boleh dikatakan anti perempuan.Sebut sahaja nama Luth pasti semua pelajar perempuan tahu mana tak nya anak orang kaya lagi segak bergaya gituuu. Latiffa Nur Kaseh pelajar f...