~Vücudu elektriklenmiş gibi titredi bir anlığına küçüğün. Uzaklaşmamış yada ittirmemişti yüzü boynunda gezen bedeni. Öylece duruyor, tepkisiz kalıyordu, bunu fark eden Mary'e ufak bi tebessüm yayılmıştı ama Ellie'yi utandırmaktan veya kışkırtmaktan korkup normal bir surat ifadesine dönerek kafasını yavaşça geri çekti
Boşluğa doğru bakan mavi gözlere ne hissettiğini anlamaya çalışırcasına dikkat kesildi, derken yutkunduğunu gördüğünde dudaklarını birbirine bastırdı gülüşünü tutmaya çalışırken. Bir süre daha sessizlik sürünce konuştu.
M/ Ellie, iyi misin meleğim?
İç çektikten sonra ayaklanırken mırıldandı
E/ Ben, odama dönmeliyim sanırım..
M/ Ama ben bunu sormadım
E/ Ah, doğru. Ne sormuştun?Gelen düşüncelerden dolayı ne duyduğuna bile kulak verememişti kız.
M/ İyi misin diye sordum güzelim. Bi problem yok, değil mı?
E/ YokKısa kesip arkasına döndü, yürümeye başlayacakken Mary yine kolunu kavradı ardından bir anda sertçe kendisine çekti.
Düşme hissi ve korkuyla boştaki elini olur olmadık bölgelere atan sarışın aynı telaşla geri çekti fakat bir anlığına karşısındaki ile göz göze geldiğinde anladı ki o bu durumu umursamamış bile, hala hafif sıktığı bilek ve otoriter bakışı ile kızın hareketlerini izliyordu.Tekrar, bu sefer daha hafif bi biçimde çekildiğinde kendini onun sol bacağında otururken buldu.
E/ Bırak beni, hadi
M/ Bileğini bırakabilirim sadece, seni değilSesini kıstı, genelde böyle anlarda olduğu gibi
E/ böyle olduğunda ürperticisin...Sustu biraz. Tuttuğu kolu bıraktı
M/ Tek istediğim az da olsa vakit geçirmek aslında
E/ Neden? Neden yakınlaşmalıyız? Neden? Beni bırakmayı düşünmüyor musun yani? Sonsuza kadar burda mı tutucaksın?! Benden ne ist-M/ HEY HEY HEY. Bu kadar hızlı paniklemen normal mi acaba? Sakinleş. Derince nefesler al miniğim.
Ellie'nin yüzü istemsizce normale dönerken söylenileni yaptı, fakat her aldığı uzun nefeste konuşmaya devam etmeyi de ihmal etmiyordu.
E/ Bana... çok... garip garip... kelimeler...
Yine sözü kesildi.
M/ bla blaa nefes seslerine odaklandığım için ne dediğini anlayamıyorum biliyo musun? Ama hiç önemli şeyler değildir kesin.
E/ Tch...~ Bir kaç dakika sonra..
M/ panik atak belirtilerin var..
E/ bunu mu araştırıyordun cidden
M/ Tabi, yoksa seni rahat bırakıp telefon oynayacağımı mı düşündün?
E/ Hmhm
M/ Neyse konuya geri donecek olursam, şöyle bi sitelerdeki yazdıklarını okuyorum da..
E/ abartıyorlardır, boş şeylere bakıyorsun bence..Duymazlıktan gelerek devam etti.
M/ sanırım sana gerilmeyi ve korkmayı yasaklayacağım bu gidişle
E/ çok yaratıcısın gerçektenMary hala ayakta mırıldanarak ekranı okurken, Ellie masaya oturmuş elindeki boş hap kutularıyla oynuyordu.
E/ Bişey soracağım
M/ Hm?
E/ Kaçıncı gündeyiz?
M/ Derken?
E/ Ben ne zamandır burdayım diyorumİç çekti.
M/ Kafana bunları getirmenden bahsediyordum işte az önce.
E/ Ne?
M/ Gerilmeyi yasaklayacağım derken kast ettiğim buydu. Aklına böyle konuları getirmen. Yasak olsun bence ha?
E/ Kavga etmekten yoruldum.
M/ Kavga etmedik ki hiç, sadece sen benden korktuğun için yüzüme bağırıp duruyorsun
E/ Sen. Sen gerçeklerin yüzüne vurulmasından hoşlanmıyorsun. Doğru anlıyorum değil mi? Olduğumuz durumu normalleştirmemi istiyorsun benden açık açık degil mi?Ağır ama doğru sözlerdi Ellie'nin ağzından çıkanlar. Mary farklı bir şekilde bakıyor sanki duygularını yansıtmamaya çalışıyor gibiydi. Dudaklarını birbirine bastırdı yine, bu sefer gülmemek amacıyla değildi yüksek ihtimal. Konuşmadı ve en sonunda pes eder gibi arkasındaki koltuğa kendini attı, Ellie de bir anlık duraksamanın ardından arkasını döndü odasına gitmek için. Kapıdan çıkmak üzereyken arkasından yüksek bi ses yükseldi.
M/ Evinin nasıl bir yer olduğunu unuttun gibi geldi bana.
~
Çok aynı konuya girip durdular cidden, ben gerildim.
O durumu hayal edince normal olsa da, karışık duygulardalar
Ellie daha geçen bölümde Mary'i kötü bi duruma soktuğu için korkmuş ve belki az da olsa endişelenecekti ama gerçekte olması, yapması ve hissetmesi gerekenler zihnine doluyor doğal olarak, Mary ne kadar nazik de olsa onunda hisleri olduğundan anlık sabırı zorlanabiliyor
-Biraz kısa oldu bu arada yine-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Angel İs Mine // GxG
ChickLitTeninin morarmış bölgeleriyle bile melekten farksız zarif bir beden