Розділ 1. Яблуневе запрошення

10 1 0
                                    

— Звідки стільки крові? Тут що, свиню різали?

Мартін, з'являючись з-за рогу, сатанинські усміхнувся:

— Це була лише розминка. — Він витягнув ніж з-за спини. — А зараз почнуть різати справжню свиню.

14 годин тому.

— Ви... син відомого колишнього айдола та скандально відомої репортерки, ваше ім'я...

— Сон Хун. Ви погано підготувалися до інтерв'ю, Мартіне. — Він підсунувся ближче, навалившись усім своїм тілом на "Мартіна", що сидів навпроти.

— А... О... Е...

Насправді, його найкращий друг, який писався в напівлегальній жовтій пресі під псевдонімом "Мартін", захворів і попросив Чон До-рака відвідати дуже важливе інтерв'ю з скандальною особою, відомою своїми дикими вечірками.

Це взагалі була сумнівно відома сім'я, яка постійно потрапляла в скандали й завжди була на перших, рідше на других сторінках новин.

Батько, отримавши умовно-дострокове звільнення за вживання наркотиків, змушений був залишити індустрію. Мати підтримувала політиків-хабарників і побудувала свій бізнес на корупційних грошах, прикриваючи фінансові махінації.

А син виріс точно так само, як і батьки, і, здається, не може відкотитися від дерева гріха.

— Отже, Сон Хун... — повторив До-рак, — так вас звуть, правильно? — Він ледь усміхнувся, моргаючи віями.

Він відкинувся на спинку крісла, розвалившись: широко розставив ноги, руками тримаючись за підлокітники, і здавалось, розважався, розглядаючи зніяковілого До-рака.

— Ви ж не "Мартін"? — Він криво посміхнувся.

— Мій друг захворів і попросив підмінити його.

— Йому так потрібен ексклюзив, але він вибирає когось на кшталт тебе для цієї роботи? — Він підняв брови. — Ну добре, я дам йому ексклюзив особисто, якщо прийдете обидва за моїм запрошенням. Ось, — на круглому столику, який стояв трохи збоку, практично не розділяючи їх, стояла вазочка з ідеальними червоними та зеленими яблуками.

До-рак спершу подумав, що це бутафорія.

Сон Хун був молодий і поєднував у своїй поведінці розслабленість багатої дитини, для якої весь світ виглядає сміттям, але також була в ньому щось схоже на хитрого старого лиса в жесті, коли він протягнув червоне і зелене яблуко на розкритих долонях.

ПирігWhere stories live. Discover now