Як тільки Сон Хун м'яко штовхнув їх у вітальню, величезний механічний клоун своїм товстим животом закрив прохід.
— Де Сон Хун? — Прошепотів Йонбом на вухо До-раку.
— Зник?
У веселому натовпі, яка все ще не звертала уваги на те, що їх, наче оселедців, набили в банку і не випускали на волю, було душно. Людей, здавалося, стало більше, і так воно, мабуть, і було, деяких ледве не за руки привели з сусідніх кімнат. І тепер місця стало зовсім мало.
До-рак постійно дивився під ноги, боячись побачити черв'яка, що повзе по паркету.
— Шановні панове, — пролунав механічний голос звідкись, — і, звісно, леді. — Голос м'яко засміявся.
Йонбом почав крутити головою, шукаючи джерело звуку.
— Ось. — Він непомітно кивнув головою, вказуючи на один із динаміків, захованих на стелі, з якої звисала павутина.
— І тут. — До-рак помітив камеру, з ледве помітним миготінням, приховану біля однієї з настінних ламп.
— І тут.
Вони повільно оберталися, шукаючи камери та динаміки. Чим більше вони їх знаходили, тим сильніше кімната починала нагадувати лабораторію. Уся атмосфера радісної вечірки зникла з їхніх облич.
— Що за маячня..? — Бурчав До-рак.
— Підніміть високо руки з вашими запрошеннями! — Радісно пролунало з динаміка. — Вище-вище-вище!
Десятки рук потягнулися вгору, тримаючи яблука, келихи з шампанським і паперові запрошення. Шампанське, мабуть, не вважалося запрошенням, адже його наливали прямо в будинку.
— Не бачу двох рук у центрі кімнати! Підніміть руки або Джо-Джо вам допоможе! — З динаміків пролунали оплески.
Клоун, що закривав прохід, почав рухатися вперед, повільно протискаючись крізь натовп, змушуючи п'яних гостей розступитися.
— Підніми яблуко вгору! — Рявкнув До-рак, налякано вчепившись за руку Йонбома.
Того почала бити дрібна дрож, але він дістав яблуко й підняв руку разом із До-раком.
— Дивись... — Прошепотів Йонбом, косячи очима на вхід.
Робот, що йшов до них, зупинився, але за його спиною стояв ще один — такий самий. Скільки ще їх ховалося за спиною другого робота — залишалося лише здогадуватися. Високі стелі, без сумніву, чудово підходили для зберігання таких загрозливих іграшок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пиріг
HorreurПак Йонбом, журналіст сенсаційного видання жовтої преси під псевдонімом "Мартін", який приховує свою особу, щоб добувати матеріали сумнівними способами та водночас захистити свою особистість, просить свого друга й сусіда по кімнаті Чон До-рака навід...