School of death I.

263 22 7
                                    

Strávil na škole už poměrně dost času a všímal si jak ostatní postupně umírají. Říkal si, jakto že dokázal přežít tak dlouho ? Pozoroval všechny kdo přišli a s jeho úžasnou pamětí si pamatoval všechny. Jméno a povahu. To mu prozatím stačilo. Ale jak už to všichni známe, začínal být osamělý. Rozhodl se tedy si vytvořit svou partu. Nebyl to ale jeho jediný záměr, hlavním záměrem bylo to, aby byl on TEN vítěz, který přežije. A zároveň nechtěl zemřít. Pomalu stárnul.

Šel dlouhou chodbou plných skříněk. Šel přímo prostředkem a kolem něj se uddávaly bitvy. Měl jediné štěstí, že vyvázl jen s pár škrábanci. Bylo mu to jedno, měl jen jedinný cíl v tuto dobu. Šel za klukem, který se choval a vypadal jak holka, ale jeho hbitost byla úžasná a jeho dovednosti s nožíkem též. Navíc nebyl vůbec blbý jak všcichni ostatní. Proto si vybral zrovna tohohle do svého gangu. Na ostatní ještě chvíli musel počkat.

Převapil jej ze zadu. Zaklepal mu na rameno. Překvapen byl ale spíš sám on. Mladík jej popadl za zápěstí a přešvihl ho před sebe.

,,Kdo jseš a co po mně chceš ??" optal se jej blonďáček s culíčkem.

,,Nechceš mě nejdřív pustit ?? Nechci se rvát nebo tak něco..." dopověděl a skutečně jej pustil.,,Jsem JongHyun Kim, ale říkej mi jen JR....nechceš se ke mně přidat ??" pokračoval JR dál.

,,A proč bych to měl sakra dělat ?? Nejsem blbej.." nedopověděl druhý.,,Máš velmi dobré schopnosti a kdybychom je spojili, nemuselo by až tak moc hrozit, že nás někdo nebo něco zabije..." naléhal dál.

,,No dobrá, ale mám pár podmínek." ihned kývl menší.,,Klidně. A mimochodem, jak se vůbec jmenuješ ??" netušil, že mu na to mladší ihned kývne, ale byl v podstatě rád. Jestli by to takhle šlo u všech ostatních, bylo by to velmi fajn.

,,Jsme pouhý parťáci. Nic víc, nic míň. Pokud mě zdradíš, je po tobě. A bylo by fajn přibrat ještě někoho. Jo, a jsem Choi Min Ki, ale říkej mi Ren." dopověděl Min Ki.

,,Fajn, a taky si myslím. Ideální by bylo mít 5 lidí a velmi rád tě poznávám." a podal mu ruku. Potřásli si rukou a oba se vydali cestou na střechu. Došli přímo nahoru a oba o sobě řekli základní informace a co všechno umí. Pár dní tam trénovali kvůli klidu a rozhodli se, že to bude jejich základna. Jednoho dne se rozhodli, že už by mohli začít hledat další parťáky, tak sešli po tréninku po schodech.

,,Tak kámo, hlavně nezemři a hledej.." řekl JR Ren-ovi a mrknul na něj.,,To bych měl říkat spíš já tobě.." nedopověděl svou větu. Oba si plácli a po stranách svého oblečení měli nože, pistole, pár tyčinek, malou lahvičku pití, kožené rukavice a na kalhotech měli přivěšený těžký řetěz, který symbolizoval, že jsou jedna parta.

Vypravili se na úplně odlišné cesty a šli hledat další parťáky....

***********************************************************************************

Pokračování příště...

School of death - ÚvodKde žijí příběhy. Začni objevovat