School of death II.

99 15 2
                                    


Ren šel delší chodbou. Kolem něj prošel prozatím největší gang, co byl na celé škole. Chvíli se nic nedělo, ale najednou na něj kdosi zaťukal. Než se stačil otočit, byl silně udeřen do jeho dívčí tváře. Cítil, jak na chvíli porušil zemskou přitažlivost a prolétl se vzduchem. Dopadl na zem a tiše si pro sebe něco zabrblal. Odrazil se a dopadl spátky na nohy.

,,Máš nějakej problém ?!" optal se jich rozzuřeně. Přitom si křupal své prsty, krk a připravoval se na nejhorší. Už se chystal na to, jak mu rozmlátí tu jeho hnu*nou d*žku.,,Stojíš mi v cestě ty malý smrade. Dokud nezdechneš, tak se z téhle díry nedostanu, tak odpal na druhou stranu." dopověděl jejich vůdce a mávl na povel, že jej mají sprovodit ze světa.

Rozeběhli se proti jeho tělu. Ren chytil rukojeť nožíku co měl na svém boku připevněné koženým páskem, malinko se skrčil a zapřel se do pravé nohy. Jakmile byli nepřátelé od jeho vzdálenosti na jeden metr. Tak se oproti nim rozeběhl a všechny řízl do nohou. Chlapci se svalili na zem a objimali si svá poraněnná místa. Přešel k hlavnímu a položil mu ruku na rameno.

,,Vyber si, buď tě budu rozsekávat na malinké kousičky nebo tě doprovodím ke svému šéfovi. A ten rozhodne o tvém mizerném životě..." klidně mluvil, jako by se před pár sekundami nic nestalo. Ona osoba se na něj zděšeně podívala a po chvilce šlo slyšet jen němé promluvení.,,K-k....š-šéfovi..." onen chlapec se klepal.

Ren to nepostřehl. Zarazil se nad tím, od kdy začal JR říkat "šéf". Připadal si zneužíván, ale jakýmsi způsobem mu to až tak nevadilo. Sekl sebou. Cítil nebezpečný pohled na jeho záda. Prudce se otočil k oknu, které bylo nad ním. Zahlédl osobu, která se kolem mihla. Věděl přesně kdo to je. Jejich nový společník. Byl rozhodnut. I když jej neznal, chtěl ho v partě a to za každou cenu!

Zatřásl hlavu s tím, že za ním přijde později. Pevněji uchopil křižák spratka, který si vybral jít za JR. Táhnul jej k místu, kde si dal s JR sraz. Naštěstí tam už stál. Ren pohl hlavou, aby šel po schodech nahoru. Uposlechl. On se vydal za ním. Otevřeli dveře a vstoupili do jejich doupěte na střeše. JR si sedl do tureckého sedu a Ren mu před obličej hodil tu padavku co držel za rameno.

,,Dělej si s ním co chceš..." Ren konečně přerušil ticho a sedl si do rožku. JR se na něj nechápavě podíval. Pak se znova otočil na třesoucího se chlapce a mile se usmál. Zvedl se a přešel k zábradlí. Cosi vzal, ale Ren ani kluk to neviděl. Přešel zpět ke klučinovi a hluboce jej objal. Ren se usmál do širokého úsměvu.

,,Řekni, že brzy přijdu taky..." pošeptal mu do ucha JR.,,C-co...??"

Kluk nedokázal dopovědět větu, protože pocítil ve svém žaludku ostrou čepel. Pohlédl zpět na JR a viděl, jak má přivřené oči, vesele se usmívá a strká mu katanu ještě hlouběji. Díval se mu přímo do očí, dokud z něj nevyšla všechna jeho zrůdná duše. Vytáhl meč a mrtvola se sesypala na zem. Ochutnal krev, ale ihned ji vyplivnul.

,,Slabé lidi nepotřebuji....Chutnají strašně..." řekl klidně JR a pohlédl na stále se usmívajícího Ren-a.,,Neboj, už jsem někoho našel. Ale řekni mi všechny informace co o něm víš....Vysoký přibližně 180 cm, brunet o něco kratší sestřih než ty. Límec zahaluje celý jeho krk. Na obličeji tetování. To je vše." řekl Ren už seriózněji a bez svého úsměvu. Tak jako vždy.,,Hwang Min Hyun..Zkratkou Minhyun..Chytrý, tichý, nechodí do společnosti, raději bývá někde v koutech a čte si knížku, ale umí hrát na klavír.....Proč zrovna tenhle? Řekneš mi důvod?" zasypával jej otázkami.,,Věř mi..." to bylo jediné, co Ren řekl.

Zvedl se, poklepal JR na záda a dal mu signál, ať jej následuje. Vyšli ze dveří a zamkli. Ren přesně věděl, kam se má vydat. Na nejtemnější část školy, kterou znal. Došli tam, ale nikdo nikde.

,,Ehm..." uslyšeli za sebou a oba se rychle otočily o 180 stupňů. Za nimi stál Minhyun.,,Rád bych se přidal. Pozoroval jsem vás od té doby, kdy jste začali trénovat..." zaskočil je touhle informací. JR-ovi došlo, proč chtěl Ren zrovna tohohle. Kluci nadále nic nenamítali. Dali mu nějaké "vybavení" a onen mohutný řetěz na bok. Navzájem si předali informace, které věděli a rozhodli se pro dalšího člena.Ovšem nastal problém.....


Pokračování příště...

School of death - ÚvodKde žijí příběhy. Začni objevovat