B-2

62 7 2
                                    

Bana?göz?kirpti?
Yok canim yanimdaki sürtüğe atmıştır.Melis'e göz kırpacaksa neden benim mavi gözlerimin içine bakarak atsın ki?İlk defa birseye bu kadar zaman harcıyorum.
Şok!!Şok!!Şok!!!
Duru'dan beklenmeyen hareketler!!!!!!
"Sanki bir daha karşılaşıcaz ya "diye düşünerek kulaklığımı şortumun cebinden çıkararak telefonuma taktım ve Fifth harmony-Worth it'i açtım.Bu düşüncelerden uzak kalmaya ve biraz eğlenmeye çalıştım.Bakın sadece çalıştım.Arkadan gelen böğürme sesine mi yoksa
"Aşkımmmm dün gece çok eglendim kesinlikle tekrarlamalıyızzzzzz"diyerek telefonla konuşan sürtük yüzünden dinlenemiyorum bile.
Ya saat henüz 11 şunlardaki enerjiye bak yaaaa.
"Kampa gidince dinlenirim bende biraz eğleneyim bari"
diyerek plan kurmaya başladım.
Konversimi çıkarıp Melis'in bacağına sürtücem.Biraz iğrenç olmuş olabilir ama yapcam.Planımın gerçekleşmesi için ilk önce Melis'in uyuması gerek.Yarım saat geçmeden uyudu zaten gerizekalı.Konversimi yavaşça çıkarıp Melis'in bacağında dolaştırdım.Bizim salak "Yılannnnnnnnn"diye çığlık atarak uyandı.Koltuğun üzerine zıpladı.Bende bu sırada konversimi ayağıma tekrar giydim.Gülmemek için domuz sesleri çıkararak görevli hocadan izin isteyerek okulun tuvaletine gittim.Yarım saat vardı servisin yola çıkmasına.Bende bundan yararlanarak tuvalate gidip rahatça gülebilirdim.Servisten inip okulun içine doğru yürümeye basladim.Uzun koridordan dönüp kızlar tuvaletine girdim ve kahkahalarımi serbest bıraktım.Sanırım 5-10 dakika sonra tuvaletten anca çıkabildim.Koridordan dönüp uzun koridora gecikken sanırım duvara çarptırm.Başımı kaldırıp baktığımda duvara değil de bi meteora çarptığımı yeni yeni fark etmeye başladım.Yüzüne baktığım da anlamasamda gözlerinin içine baktığımda bana az önce göz kırpan çocuktu bu.
Elim ayağım kilitlenmiş olduğum yerde durdum.İkimizde gözlerimizi kaçırmıyorduk.Kalbimin nasıl çarptığını anlayabiliyorum.Ne olmuştu bana böyle.İlk defa birinin yaninda kalbim deli gibi atiyodu.Nehir'in sesini duyunca gözlerimiz Nehir'e çevrildi.
"Duruuuuu hadi gidiyoruz!!!!"
Meteorun yanından geçerken yalnız olmadığımızı fark ettim.2 tane daha meteor vardı yanımızda.Kapının yaninda duran Nehir ve Özge'nin yanina gittiğimde resmen beni sorguya çektiler.Birazdan Rıza baba ve ekibi gelirdi herhalde o derece yani.
"Ohaa o çocuklar kimdi kizim!!!!"
diyen Nehir'e ardindan
"İlk defa bu kadar daş gördüm.Kendimi Toplu Daş Kesme Töreninde gibi hissettim ha"
diyen Özge'ye göz devirdikten sonra kafama aldığım darbeyle ilk önce sarsıldım düşecek gibi oldum ama sonradan kendimi topladim.Şimdi siz bu ne darbesi diyeceksiniz.Ben bunların sorduğu sorulara göz devirdim ya iste sorun da bu.Nehir ve Özge göz devirmekten nefret ederler.Tabi bende bunu kullanarak onlri sürekli gicik ediyorum ama sonunda zararda olan ben oluyorum.2 kişiye 1 kisi tek tek gelin lan.Bunlar olurken çoktan servise gelmiştik bile.Servise girdiğimizde Melis'i görünce gülme isteğim başladı ve sonra ciddi olmaya calistim.Ne kadar becerebildiysem artik bilemicem simdi.Hemen yerime geçip oturdum.Tekrar kulaklıgımi kulağima taktim başka nereye takacaktim ki tövbe tövbe.....
Telefondan Güneş'in kızları dizinin jenerik müziğini actim ve dinlemeye basladim.Gerçekten çok güzeldi. Çok geçmeden servis hareket etmeye basladi.
Biraz gözlerimi dinlendirdim ve galiba o an uyuşum.

******************************

"Acaba su mu döksek yüzüne uyanir mi?"
Duyduğum sesle gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım. Herkes basımda toplanmış.
"Ne oluyor burada?"
diye sordum hemen
"Bütün öğrenciler seni uyandirabilmek için seferber olmus.Disardan biri baksa 3.Dünya Savasi başladı der"
diyen Özge'ye tekrar göz devirdim.Görevli hoca
"Hadi Duru da uyandigina gore herkes asagiya inebilir."
Herkes gülmeye başladı.Hiçbirini takmayarak cool bi şekilde servisten inmeye calistim.Uykunun verdiği etkiyle servisin merdiveninden asagiya düştüm. Allah'tan kimse yoktu etrafa.Kimse görmeden hemen yerden kalktim.Diğer servis çoktan gelmişti galiba çünkü servisin içi boştu.Hemen servis görevlisinden bavulumu istedim.Bavulumu da aldiktan sonra Nehir ve Özge'nin yanina gittim.Çocuk kesiyorlar gerizeklilar.
Nehir sarisin bi çocuğu gösterince gözüm gönlüm acildi resmen.Demek ki burada boyle çocuklar varmis.Kesinlikle çokkkkkk eğlenicez.........

3 Best FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin