B-3

48 5 3
                                    

Kesinlikle burada çok eğlenicektik.Oha şunlara bak ya bunlar insansa ben de Mustafa Topaloğlu'yum.Cennettemiyim lan ben.

"Arkadaşlar beni takip edin sizi odalariniza götürücem"

Görevli olan hocanin peşinden gitmeye basladik.Hava çok sıcak lannnn

"Hocağğgm hava çoğğğk. sıcağğğk!!!!!"

İçimden geçenleri okuyan Melis'e 3 numaralı bakisimi attim.

3 numaralı bakış: "gözüme girmeye başladın
Aferin benim kizima"

"Melis haklı çocuklar bugünlük serbestsiniz istediğinizi yapin ama yarin benden kacamazsiniz ona göre"

Hocamizin yaptigi aciklamayla yüzüme zafer gülümsememi yerleştirip tekrar yürümeye başladık.

"Arkadaşlar iste kalacaginiz yerler"

Hocanin söylediği yere bakinca en çok korktugum seyi karsimda gördüm. (multide var)

(İsmini bilmiyorum ama tarif etmeye calisacagim )

Tam bi karadeniz evi resmen.
Ahşap,yeşil ve sari renkleri kullanmışlar ve ev yerin üzerinde değil 4 tane odun parcasinin üzerinde .
Ben 4 tane odun parcasinin üzerinde kalamam ki korkarim lan ben.Geri mi dönsem acaba!
Evet evet kesinlikle geri dönmem gerek!Zaten kendi isteğimle gelmemistim ki.Bavulumu alarak geldiğim yere doğru yürümeye başladım.2 bilemedin 3 adım atmıstım ki duyduğum sesle arkami dönme gereksinimi buldum.

"Hocağğgm Duru kaçıyo"

Bunu söyleyen kişi Melis'in kankalarindan Buse'ydi.
Seni elimden alamicaklar kızım sen bittin.

"Duru nereye kızım?"

"Birşey yok hocam sadece geri dönüyorum bu kadar önemli birşey yok yani.Olsa size haber verirdim dimi tabiki de verirdim.Neden vermiyim ki di-"

"Duru yeterrrrrr"

Herkes bi agizdan bağırmış beni susturmya calısıyolar.Napim be yakalandim.

"Duru dürüst ol korkma öldürmeyiz seni burada"

Hocamizin söylediği sözle gaza gelip gizli bi şekilde söyledim hemen.

"Korkyrm"

Agzimdan çikan sözü ben bile anlamadim.

"Ne?Anlamadim Duru bir daha söyle"

"Benim agzimdan bi laf bikere cikar hocam ikinci kez asla çıkmaz"

"Duru sinirleniyorum ama!!"

"Siz de ne kadar israrcisiniz hocam ya KORKUYORUM hocam oldu mu?"

""Neden korkuyosun Duru?"

Damarima damarima basiyo bu hoca sanki lan

"Böyle evlerde kalamam hocam ben "

Gerizekalilar hemen gülmeye başladı. Basimi yere egdim hemen ve bana doğru gelen gölgeyi fark edince hemen başımı kal-
Wtf????B-bu bana g-göz kırpan meteor değil mi lan!!

"Korktuysan gece berber uyuyabiliriz korkmazsin böylece"

Allah'im sesine kurban olurum lan ben senin
Bu kaşlar bu gözler ayni benim gençliğim gibi tövbest ne diyim lan ben?

"Sapık mısın lan sen? "

"O güzel dudaklardan boyle küfürler değil iltifatlar duymak isterim bebeğim"

Şu an şoktayim resmen.
Neden şoka girdim siralayalim hemen

√ dudaklarıma güzel dedi

√ bebeğim dedi

√ve bunlari söylerken mavi gözlerimin içine bakmisti...

Utandığım için başımı yere eğdim.Çünkü kızardığımı görmemesi lazimdi.

"Duru ve Batı gelin çabuk buraya"

Duru ben olduğuma göre meteorun ismi BATI.İsmini öğrendiğim güzel oldu.
Ben bunları düşünürken hocanin yanina ulaşmıştim bile.

"Evett şimdi Duru korktuguna göre Nehir ve Özge siz ikiniz Duru ile kalacaksinız."

Kampa gelen herkesin kimle kalacaklarini söyledikten sonra herkes kalacağı ahşap evlere doğru yürümeye başladı.

Biz 27 nolu ahşap evde kalacaktik.Acaba Batı nin kalacagi yer bize yakin miydi?
Neden bu piçi düşünüyorum lan ben banane nerede kalirsa kalsin isterse kapimin önünde kalsin umrumda değil.

"Evett işte geldik."

Nehir'in gösterdiği eve baktim.
Yine ahşap evdi ve yine 4 çubuğun uzerindeydi.
Özge 5 basamakli merdivenden çikarak ahşap evin içine girdi.
Nehir de evin içine girince ben sap gibi ortada kaldım.Kendimi 3 çocukla dısari atilmis kadin gibi hissediyorum.Sanki biri beni izliyordu.Etrafima bakinca karşı ahşap evin merdivenlerinde oturmuş ve sigara içen Batı'ya baktim.

"Tren çoktan kalkti sapık"

"Yarım saattir evin önünde bekliyosun haberin var mi ah doğru ya sen korkuyodun dimi"

Alayci bi şekilde söylediği sözler beni gaza getirdi.Bende gaza gelerek ahşap eve girmek için merdivenlerden ciktim.Kapınin önüne gelince zafer gülümsememi yapip Batı'ya baktım.Sonra birden başım dönmeye başladı.Ve sanirim bayilmiştim.




Gözlerimi actiğimda yumuşak bi zeminde yatiyodum.Etrafim ilaç kokuyodu.Sanirim su an kampin revirindeydim.Ben buraya nasıl geldim.Kim taşıdı beni buraya.Kafamda deli sorular....
Kapının acilma sesiyle kapiya baktim.Batı mi ?Onun burada ne işi var lan??

"Sonunda uyanabildin prenses"

"Beni buraya sen mi getirdin?"

"Evet ben getirdim bi sakıncası mi vardi?"

"Nehir ve Özge nerede peki?"

"Seni merak etmişler son-"

"Beni merak mi etmişler??"

İlk defa beni merak ediyorlardı ve su an çok mutluyum.

"İzin verirsen devam edicem"

Başımla onayladim hemen.

"Telefonun çaldı ben de açtım.
Sanirim arayan Nehir'di.Olanlari anlattim bayildigini söyledim.Onlarda hem buraya geldiler biraz önce de ciktilar"

"Hmm teşekkür ederim sana zahmet oldu(!)Saat kaç?"

"23:30"

"Şaka mı yapıyosun?"

"Hayir şaka falan yapmiyorum.Al bak"

Telefonu bana doğru tutunca saate baktim.Ne saati lan duvar kağıdına baktim.Baklavalarını koymuştu sanirim baklavalar ona aitti.Tam telefonu cebine koyacakken saate baktim.Gerçekten saat 23:30'du.
İkinci kez bu kadar çok uyuyordum.
Birincisinde tüm gün uyumuştum.Annemlerde öldüm zannetmis.Gömülürken uyandim.Bugün ahşap evde kalmicam.Olanlardan sonra kalamam bugün. Sahilde uyumaya karar verdim.Ve uzandığım yerden kaltım.Biraz başım dönse de kalmayi basardim.
Batı ile beraber revirden ciktik.
Ben ters yöne gidince Batı bana baktı.

"Yine mi kaçıyorsun?"

"Ha ha ha çok komik gerizekalı"

"Nereye gidiyorsun peki?"

Cevap vermeden yürümeye devam ettim.Şezlonglardan birine uzandim.Yan şezlongta bi hareketlenme olunca o trafa baktim.O kadar hızlı baktim ki neredeyse boynum kopucakti.

"Yine mi sen ya kurtulamadim gitti be"

"Evet prenses ben Batı"

Sadece gözlerimi devirdim.Ve gözlerimi kapattim.En son hissettiğim şey ise birinin benim alnimdan öpmesiydi...

Yeni bölüm geç gelmiş olabilir ama yine de geldi sonuçta sjsjsjjs iyi okumalarrrr

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 Best FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin