1.

21 1 0
                                    

Otevřel jsem své unavené oči a típnul budík . Po včerejšku jsem unavenější více než obvykle , musel jsem tam zůstat déle protože tržba byla větší než kdy dříve . Zvedl jsem se z postele a zamířil jsem si to ihned do koupelny kde jsem se jen na sebe podíval do zrcadla . Vypadal jsem jak kdybych nespal týden .

Rychle jsem se osprchoval , vyčistil si zuby a šel jsem zpět do pokoje . Hodil jsem na sebe něco pohodlného sebral ze stolu jablko a vydal se ven z bytu .
,,No kde si ,, podíval jsem na nialla otráveně když se koneče objevil před bytovkou.
,promiň jsem trochu zaspal . jsem vzhůru teprve 5 minut ,, hned jak to dořekl tak si zívnul a protřel si oči .
Pomalu jsem se rozešel směrem do školy společně s Niallem .

,,Doufám že dneska v clubu nebude tolik lidí jako včera už tak v polovině jsem nemohl ,, prohodil jen ta do prostoru Niall . ,,Nikdy jsem tam tak moc lidí neviděl . A hlavně šéf vždycky těsně před zavíračkou všechny vyhodil , proto nechápu proč jsme tam byli tak dlouho ,, přitakal jsem mu a zakousl se do svého jablka .

,, No hlavně všiml sis těch 3 chlapů co stály u baru , ani jednoho jsem tam nikdy neviděl ,, hledal jsem v paměti 3 nějaké divné muže ale nic jsem si nevybavil ,, nevšiml a myslím si že na tom není nic divného ten bar není nějak vip nebo nějaký koncert s omezeným počtem lidí není to tak že si to jednou zaplatíš a můžeš tam chodit dokud ti to nevyprší a nesmí tam nikdo jiný dokud se neuvolní místo,,
,,no ale jeden z nich se po tobě tak divně díval ,,

,, Ni ale to tam dělají všichni ,,očkem jsem po něm trochu koukl ale jinak jsem začal vnímat moje nohy co šli do schodů . Jsem přesně ten člověk co zakopne i na rovince o vlastní nohu

Tímto naše konverzace skončila ve škole jsme se o clubu zásadně nebavili . Protože kdyby na to někdo přišel nevím co bych dělal . Pokud si potřebujeme něco důležitého sdělit ohledně clubu požíváme vždy nějaké random místo a k tomu emojiho kytičky .

Došli jsme ke skříňkám kde jsme si vzali nějaké věci a vydali se do třídy . Po cestě jsme už vedli normální rozhovor který byl plně uvolněný a hlavně se v něm neobjevovalo tw'ma klub nebo tak něco .

Sedli jsme si do lavice kde jsme si začali chystat věci na hodinu . Dal jsem si sluchátka stejně jako niall a začal jsem projíždět socky .

"Niall_H vám poslal/a zprávu " objevilo se na mém displeji a já se jen podíval na Nialla , ten mi jen očima naznačil abych si tu zprávu otevřel .

Máme tu zase opět novou ff přišla jsem konečně na to jaké ff mě baví číst a taky které bych už mohla dopsat . Byla bych ráda za jakékoli ohlasy . Valli

My perfect slut Kde žijí příběhy. Začni objevovat