4.

7 1 0
                                    

Harry
Bylo to lehčí než jsem si myslel vím že si michael svoje děvky dost stráží a jen tak je někomu nedává . Hlavní ale bylo že jsem Louise získal .

Potom co jsem louimu ukázal byt a řekl mu kde co najde jsem zalezl do své pracovny . Musel jsem si pořádně přečíst smlouvu a možná do ní dopsat nějaké věci . Když už se blížila 3 hodina ráno rozhodl jsem se jít se opláchnout a jíst spát .

Na zítřek musím být připraven abych mu mohl odpovídat na jeho dotazy ohledně všeho co ho bude zajímat .

Vstal jsem okolo 8 ráno , osprchoval se , oblékl se  a šel si udělat černou kávu . Chodím v obleku prakticky i doma jen tedy bez saka až tak psycho nejsem . Zasedl jsem za stůl v pracovně kde jsem měl nachystanou novou zakázku pro nějakého milionáře , chtěl po mě nový design bytu co koupil někde v prdelákově . U takových lidí mě opravdu nezajímá příběh za tím proč to koupili atd. Většina z nich jsou povrchní idioti . Tento byl ale slušný .

Byt byl opravdu obrovský  říkal něco o tom že to má pro syna a jeho rodinu . Musím vše přizpůsobit jak dětem tak vkusu  majitele . Měl bych s nimi mít schůzku někdy tento týden a tam bych měl s nimi vše pořešit ale musím se podívat i na půdorys toho bytu .

Louis ještě spal a to bylo skoro 10 . Rozhodl jsem se ho jít vzbudit protože od něj potřebuju podpis co nejdříve . Zaklepal jsem ale z pokoje se ozvalo pouze nesouhlasné zakňourání . ,, Dobré ráno ,, s popřání dobrého rána jsem vešel do jeho pokoje .

,, Na stole máš snídani takže vstaň udělej co potřebuješ a jdi se najíst musíme vyřešit ještě spoustu věcí potom za mně přijdi do mé pracovny ,, jemně jsem se pousmál a odešel .

Po asi půl hodině se modrookčo objevil v mé pracovně ,, posaď se ,, ukázal jsem mu na židli naproti mě . Opatrně se posadil a rozhlížel se okolo . ,, Takže se na to vrhneme ,, vzal jsem papír do rukou a posunul jej k němu .

,, Zajímá tě něco než to podepíšeš ? ,, louis jen zakýval hlavou a tím mi dal najevo že ne .,,Tak mi to tady podepiš ,, podal jsem mu pero které opatrně vzal a smlouvu podepsal

,, teď ti vysvětlím pravidla která budeš dodržovat .
1. Budeš mě poslouchat za všech okolností
2. Žádné odmlouvání
3. Nechci slyšet žádné odmítnutí pokud po tobě budu něco chtít
4. vždy mě musíš potěšit pokud si to vyžádám
5. Vždy uděláš to co ti řeknu
6. Budeš mě respektovat nechci vidět jakýkoliv náznak disrespektu
7. Chci aby jsi byl vždy k dispozici pokud budu potřebovat
8. Buď za všech okolností poslušný a poddajný
9. Budu pokaždé vědět kde jsi pokud někam pujdeš s kým jsi a taky budeš mít dané kdy se vrátíš . O minutu později už tě bude čekat trest
10. Žádné líbaní na pusu

11. Nebudeš strkat nos do ničeho do čeho ti nic není 
12. Vstávat budeš každý den krom sobotu ve stejnou dobu a tím je 8:30
13. Budeš mi pomáhat také s prací , budeš semnou jezdit do studia
14. Při intimnostech chci aby jsi mi říkal pane ale to i ve studiu kdekoliv kde budeme na veřejnosti jinak jsem pro tebe harry
15. A hlavně žádné lhaní

Já se zase musím postarat o tvé bezpečí , mentální i fyzické zdraví , pokud tě bude něco trápit chci aby jsi mi to řekl a chci aby jsme si navzájem důvěřovali já ti nechci za žádnou cenu ublížit . Pokud tě bude něco moc bolet a nebo ti to nebude vůbec příjemné použiješ záchranné slovo to si vyber sám ,, pozoroval jsem ho a čekal co řekne
,,stop,, řekl louis trochu přiškrceně

,,Budeš mě poslouchat za všech okolností , buď vždy poslušný a dodržuj každý můj příkaz a vždy mě udržuj spokojeným
Musíš dodržovat všechny má pravidla jinak budeš přísně potrestán . Tvé tresty budou velmi přísné rozumíš tomu ? ,, louis jen kýval hlavou
,, Můžu tě i nějak potrestat a donutit tě udělat něco pro tebe velice trapného a nepříjemného . Budu ti vládnout , budu nad tebou mít úplnou kontrolu a  budu tě trénovat aby jsi byl můj poslušný chlapeček .

,, myslím si že tohle by mělo být vše ,, teď můžeš jít máš do 14:00 volno poté přesně ve 14:15 budeš ale nachystaný a budeš čekat u dveří bytu pojedeme nakoupit pár věcí ,, podíval jsem se mu přímo do očí ,, můžeš jít ,, Louis se zvedl vypadal trochu zaskočeně ale já na to teď opravdu neměl úplně čas musel jsem se ještě prohrabat těma papírama co mi byli k zakázce přiloženy . Udělal jsem si v počítači 3D model abych to to mohl prohlédnout ze všech stran . Uložil jsem si to do složky pod jejich jménem a poslal si to na email abych to měl poslané a mohl jim poté na tabletu ukázat alespoň 3D toho bytu a popsat jim co a jak .

My perfect slut Kde žijí příběhy. Začni objevovat