2.

9 1 0
                                    

Jenom jsem se rozhlédl kolem sebe jestli se někdo nedívá a zprávu otevřel .

"Niall_H"
,,Tohle je ten o kterém jsem ti říkal , skočilo mi to jako nějaká reklama na asi jeho firmu nebo něco takového . A přísahám že tohle je on . ,,

(Představte si ho prosím s dlouhými vlasy )  Toho muže z clubu jsem si začal matně vybavovat ale ne nějak speciálně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Představte si ho prosím s dlouhými vlasy )
Toho muže z clubu jsem si začal matně vybavovat ale ne nějak speciálně . Nevěnoval jsem mu nějak extra pozornost , ale jak Ni říkal on mě asi jo . Ale co ? to tam dělá hodně mužů,  spousta z nich si už něco i dovolali ale ochranka je vždycky vyvedla a dala na blacklist lidí co k nám již nesmí .

Ten člověk mě nezajímal byl to jenom jeden z mnoha lidí co divně čumí a sní o tom aby jim jeden z nás patřil .

3 osoba
Tady ještě louis nevěděl že to co se mu honí v hlavě by se mohlo stát realitou . Pro kluky začalo normální vyučování , hodiny utíkali a zároveň se táhli . Oba do sebe za celý den ikdyž to není vůbec zdravé kopli nejmíň 3 energeťáky aby zvládly dnešní den plný školy a práce .

Louis
,,Hele Ni šéf psal do skupiny že nás tam bude potřebovat dneska o trochu dřív psal že asi o hodinu , takže nevim kdy máme v plánu se učit ,, už jsme šli domů , teda jakože každý do svého bytu . ,, já teda dneska v plánu učení nemám ale spánek ,, řekl Niall

Ty byty jsou všechny našeho šéfa , bydlíme tam všichni co u něj pracujeme myslím jakože my tanečníci , pokud to tak můžu říct .

Oba jsme se rozloučili před našimi byty a zalezli dovnitř . Odhodil jsem batoh do rohu mého pokoje a okamžitě padl do postele . Ne že by se mi chtělo spát ale potřeboval jsem si alespoň trochu odpočinout protože v 6 už musíme bejt v clubu .

Ležel jsem asi hodinku v posteli pak už mě sžíralo svědomí a šel jsem si sednout za stůl , vytáhl jsem si věci z šuplíku a batohu . Musel jsem se začít učit na závěrečné zkoušky . Jsou ještě daleko , ale pokud chci ukončit školu s dobrýma známkama musím se učit každý den protože kdybych to nechal na poslední chvíli nevím jak bych to zvládal společně s prací .

Učil jsem se 3 hodiny a začal jsem se chystat . Zašel jsem si do sprchy a pořádně se umyl a oholil každý chloupek na mém těle . Oblékl jsem si černé tepláky , bílé tričko a černou mikinu a vyšel jsem před byt čekat na Nialla . Po chvilce čekání se konečně objevil .

Došli jsme do clubu , všechny pozdravili a zalezli do šatny . ,, Kluci dneska nevím do kdy to tu bude je možné že to bude stejně dlouho jako včera , fakt netuším ale chci po vás aby jste předvedli to nejlepší co ve vás je , dnes se tady objeví dost důležití lidé a chci aby jste udělali dobrý dojem ,, nechutně se ušklíbl náš šéf .

,, Chci aby jste byli moji šikovní chlapečci a udělali na ně co nejlepší dojem , věřím že to zvládnete . Jackobe , connore a luku vy budete dneska v pokojích . ,, vyjmenoval ještě asi dalších 5 kluků , podíval jsem se na kluky kteří se moc netvářili , já naštěstí v jednom z těch pokojích nikdy nebyl . Nebo teda nikdy jsem tam nedělal službu pouze mi byli ukázány když jsem nastupoval .

Nechtěl jsem tam nikdy skončit , to že tancuju u tyče a svlékám se tam před zraky těch nechutných mužů podle mého není tak hrozné jako to co se děje v pokojích . Buďto tam člověk může skončit sám a nebo s nějakým dalším klukem odtud .

Dokončil jsem si fakt lehoučký makeup , nenosím ho normálně ale tady něco jako korektor používat musíme . Oblékl jsem si nějaký sexy obleček a ještě chvíli odpočíval .

Těch asi 8 kluků před chvíli odešlo a my tanečníci se odebrali za stage . Rozezněla se hudba a my se vydali k našim tyčím . Začali jsme tancovat a postupně se svlékat . Na stage nám přistávali peníze , spousta peněz .

Podíval jsem se po celé místnosti a všiml si toho muže kterého mi ukazoval Niall stál tam s se dvěma muži jak mi Ni říkal . Raději jsem mu přestal věnovat pozornost a soustředil se na tanec .

Harry
Toho kluka musím mít už se tady na něj delší dobu chodím dívat ale nikdy mi nevěnoval pohled jako dnes . Musím ho mít .
Odložil jsem sklenici s whisky na bar a otočil se na kluky . ,, Liame , Zayne hned se vrátím ,, oznámil jsem jim a odešel jsem za Michaelem

Nehodlal jsem klepat . Otevřel jsem dveře a vstoupil jsem dovnitř . ,,Pane stylesi , dobrý večer jsem rád že jste tady ,, potěšeně se usmál . ,, Zdravím Michaele ,, pozdravil jsem a sedl si na židli co byla naproti jeho .

,, Tak jak to vidíte ohledně spolupráce a sponzorování našeho clubu ? ,, zeptal se nedočkavě . ,, mám pro vás lepší nabídku ,, chvíli jsme se odmlčel a sledoval jeho nedočkavý obličej ,, chci toho malého bruneta , ten který tančí u první tyče na podiu ,,

,, Pokud máte zájem o sex není problém louise vám mohu poslat do pokoje klidně okamžitě ,, usmál se a už chtěl zvedat telefon . ,, Takto jsem to nemyslel chci ho do vás odkoupit ,, řekl jsem klidným ale chladným hlasem . Jen jsem viděl jeho výraz bylo mi jasné že nebude souhlasit .

,, No pane Stylesi tohle se mi úplně nelíbí Louis je náš nejlepší a nejžádanější tanečník to asi nepujde ,, nasadil tvrdý výraz . ,, Myslím si že pujde , Michaely vy máte s nimi smlouvu ve které se píše že si s nimi můžete dělat co chcete že je můžete i prodat , tak proč by to nešlo ,, odpověděl jsem mu zvedl se a z kapsy jsem vytáhl 5000 dolarů a položil je na jeho stůl .

,,Tak co berete ? ,, jen jsem se pousmál . Michael ihned sáhl po penězích ale já je stihl vzít ze stolu dříve než se jich dotkl . ,, Chci smlouvu o tom že jste mi Louise prodal ,, Michael okamžitě ze šuplíku vytáhl smlouvu kterou okamžitě podepsal , stejně tak i já . Smlouvu naskenoval a vytiskl kopii kterou mi dal .

,, Tak se mi to líbí tady jsou peníze , Louise si vyzvednu na konci v šatně ,, jen jsem schoval smlouvu a odešel jsem pryč .

My perfect slut Kde žijí příběhy. Začni objevovat