"သူတို့ကြောင့်.. ငါ့အမေသေရတာ..ငါသာအဲ့နေ့မင်းသားဖြစ်ရင်..ငါအလုပ်တွေရပြီးလစာတွေလည်းများမယ်..ငါ့အမေကိုကုသနိုင်မယ်..ခုတော့မင်းတို့ကြောင့်.."လို့ပြောပြီးhiiငိုနေသည်..meenတို့လည်းစိတ်မကောင်းဖြစ်မိသည်....seaတို့တယောက်မျက်နှာတယောက်ကြည့်ကာသူတို့hiiကိုယ်ကိုဝိုင်းလိုက်ပြီးလက်တွဲလိုက်သည်..နောက်တော့kongက
"P'hii Pအမေကိုပြန်တွေ့ချင်လား..ပြန်တွေ့ချင်ရင်စိတ်ကိုငြိမ်အောင်ထားပြီးP'hiiနဲ့P'hiiရဲ့အမေရှိကြတဲ့အမှတ်တရတွေတွေးပြီးမျက်လုံးတွေမှိတ်လိုက်ပါ"...hiiလည်းမယုံချင်ပေမယ့်လုပ်
ကြည့်ရင်လည်းအရှုံးမရှိတာကြောင့်လိုက်
လုပ်လိုက်သည်...သူလည်းသူနဲ့သူ့အမေရှိကြတဲ့အမှတ်တရတွေကိုပြန်တွေးရင်းနဲ့သူ့ခေါင်းထဲမှာပေါလာတဲ့အမေ..."အမေ....တကယ်ပဲအမေလား...ကျွန်တော်အမေကိုပြန်မတွေ့ရတော့ဘူးလို့ထင်နေတာ.. ကျွန်တော်..ဟင့်..ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်...ဟင့်..အမေကိုမကယ်နိုင်လို့..ဟင့်"
meenတို့တော့အူကြောင်ကြောင်နဲ့pingတို့လုပ်နေတာကိုကြည့်နေသည်....ဟုတ်တယ်လေသူတို့ဘာမှမြင်နြိင်ဘူးလေခုသူတို့မြင်နေတာကလည်းpingတို့လက်တွဲပြီးP'hiiကိုဝိုင်းထားတယ် .....P'hiiကလည်းမျက်လုံးမှိတ်ရင်းအေမတွေရောတောင်းပန်တာတွေရောဘာတွေလည်းမသိပေမယ့်သူတို့ငြိမ်နေဖို့ဆုံးဖြတ်လိာက်သည်"သား..ဒါကသားအပြစ်မဟုတ်ဘူး...အမေနားလည်တယ်သား...ကြည့်ပါဦးသားချောလာလိုက်တာ...အမေအချိန်သိပ်မရှိဘူး..သားအမေပြောတာနားထောင်နော်...သားမင်းသားမဖြစ်ရတာဒီကလေး3ယောက်နဲ့မဆိုင်ဘူး..သားအလုပ်လုပ်ပေးတဲ့လူနဲ့ဆိုင်တာ..သူကသားရဲ့ကိုယ်ရေးကိုယ်တာကိုဖျက်ပစ်ပြီး...ဒီကလေး3ယောက်ကိုအပြစ်လွဲလိုက်တာ...သား..သူတို့ကိုအထင်မလွဲနဲ့နော်သူတို့ခုနကပြောတာအကုန်မှန်တယ်...သူတို့သားကိုသိပ်ချစ်ကြတာ.."hiiလည်းသူ့အမေပြောတာကိုနားထောင်ပြီးသူမှားမှန်းသိလိုက်သည်...
"အမေ..သားမှားသွားပြီ..အမေ"
"ရပါတယ်သားရယ်..သားခုချိန်သိလိုက်ရတော့အမှားကိုပြန်ပြင်ဆင်နိုင်တာပေါ့..သားအမေချိန်ကုန်ပြီ.. အမေတကယ်သွားရတော့မယ်..အရင်ကအမေသားနားမှာအမြဲရှိနေတာ.. သားကိုသူတို့အသုံးချတာကိုမကြည့်ရက်လို့..ခုတော့သားလည်းအမှန်တရားကိုသိပြီဆိုတော့အမေ့စွဲလည်းပြေပါပြီ.."
YOU ARE READING
ထူးဆန်းပေမယ့်ချစ်တယ်
Horrorကျွန်တော်တို့ဘဝထဲမှာဝင်လာတဲ့သူတို့၄ယောက် သူများနဲ့မတူအရမ်းထူးဆန်းတဲ့ကောင်လေးတွေကြောင့်ကျွန်တော်တို့ဘဝပိုပြီးပြည့်စုံလာသလိုဘဲ............ ကျွန်တော်တို့မွေးရာပါအစွမ်းကြောင့်ငယ်ငယ်တည်းကသူငယ်ချင်းမရှိဘူး.......သူတို့ပြောတာကကျွန်တော်တို့က မကောင်းဆိုးဝါး...