18

58 7 6
                                    

"kong... Pလေkongရဲ့အကိုP'seaလေ...kongသတိထားပါဦး"လို့seaပြောတော့မသိမသာလှုပ်ခတ်လာတဲ့မျက်ဝန်းတွေ.....

"kong....pingနောက်တခါkongနဲ့မုန့်မလုစားတော့ဘူး....pingဖွက်ထားတဲ့သကြားလုံးတွေကိုလည်းkongကိုကြွေးမယ်လေနော်kong...ထပါတော့...kong..ဟင့်...pingနဲ့အတူမုန့်လာလုဦး.."လို့pingပြောပြီးငိုနေချိန်kongကထလာပြီးpingရဲ့လည်ပင်းကိုလက်နဲ့ညစ်နေသည်...

"kongဘာလုပ်တာလဲ"လို့yimပြောပြီးpingရဲ့လည်ပင်းကိုညစ်ထားတဲ့kongရဲ့လက်ကိုဖယ်ဖို့ကြိုးစားနေသည်...kongကတော့အသိစိတ်မရှိတဲ့လူတယောက်လိုသူတို့ပြောတာကိုနားမထောင်...

"kong....သ..အဟွတ်...သတိထား....ဟွတ်...စိတ်ငြိမ်အောင်ထား.."လို့pingပြောပြီးသူ့ဝိဥာည်ပျောက်သွားလိုက်သည်..

"Ping!!!!"seaနဲ့yimကpingနာမည်ကိုအော်ခေါနေပေမယ့်pingရဲ့ဝိဥာည်ကိုမတွေ့...သူတို့ဘယ်လိုလုပ်ရမှာလဲ...လို့စဥ်းစားနေတဲ့ချိန်kongသူ့နားထဲဝင်လာတဲ့အကိုတွေရဲ့အော်ခေါသံနဲ့P'thomasအသံ....

"kong...ထပါတော့နော်....kong..Pပြောနေတာကြားလား..."လို့ပြောနေသည်.....

အပြင်တွင်...

meenတို့ဘေးကနေကြည့်နေရင်းpingရဲကိုယ်ဟာအသက်မရှိတော့တဲ့လူလိုဖြူဖက်လာတာကိုတွေ့တော့meenကမြန်မြန်CPRလုပ်ရင်းနဲ့pingရဲ့နာမည်ကိုခေါနေသည်..

"Ping....Ping..ထ....ထပါဦးPing....ထပြီးကြည့်ပါဦး...."လို့အော်ခေါနေသည်.....

kongသူရဲ့စိတ်ကိုငြိမ်အောင်ထားပြီးတရားထိုင်လိုက်သည်..မကြာဘူးသူ့ရဲ့ရှေ့မှာအလင်းတန်းတခုရောက်လာပြီးသူလည်းအလင်တန်းနောက်လိုက်သွားလိုက်သည်....

seaနဲ့yimတော့kongကိုအော်ခေါနေတုန်း

"P'sea..P'yim.."လို့ပြောလာတဲ့kongကြောင့်သူတို့လည်းkongကိုဖက်လိုက်သည်...

"P'pingရော..လို့ပြောတော့seaနဲ့yimကငိုနေရင်း
"pingကိုယ်ထပြန်ဝင်ပြီထင်တယ်.."လို့yimပြောပြီးသူတို့လည်းသူတို့ရဲ့ခန္ဒာကိုယ်ထဲပြန်ဝင်လာလိုက်သည်...

kongမျက်လုံးဖွင့်ကြည့်တော့သူ့ကိုစိုးရိမ်စွာကြည့်နေတဲ့thomas...

"kong.."လို့ပြောပြီးthomas kongရဲ့ကိုယ်ကိုဖက်လိုက်သည်...သူဘယ်လောက်ထိ‌ေကြာက်သွားလဲဒီကလေးမရှိရင်ဆိုတဲ့စိတ်ကြောင့်ဘယ်လောက်ထိကြောက်သွားလဲမငိဘူး....

kongဘေးပတ်လည်ကိုကြည့်တော့သတိရလာတဲ့seaနဲ့yim...

seaနဲ့yimလည်းkongကိုလာပြေးပြီးဖက်လိုက်သည်thomasလည်းအဲ့တာက်ုမြင်တော့ဖယ်ပေးလိုက်သည်.....

"sea...yim...kong..တို့သတိရပြီpingရော..."လို့jimmyမေးတော့သူတို့လည်းpingကိုကြည့်တော့pingကိုCPRလုပ်ပေးနေတဲ့meenသူတို့3ယောက်လည်းအားနည်းနေတဲ့ကိုယ်ကိုထိန်းပြီးpingနားပြေးလာလိုက်သည်...

meenကျန်တဲ့3ယောက်သတိရပြီးသူ့ကလေးသတိမရသေးတာကိုတွေ့တော့ရှိနေတဲ့စိုးရိမ်
စိတ်တွေ10ဆတိုးမိသလိုဖြစ်နေသည်....
meen CPRလုပ်ရင်းpingရဲ့နာမည်ကိုအော်ခေါနေသည်..

"ping...ping...မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်ပါဦး.....ping....
ping....P.....P...Phiလေ...P'"လို့meenသူကP'Kလို့ပြောတော့မယ်အချိန်............

မျှော်နေတယ်ဆိုလို့တင်ပေးလိုက်ပါပြီနော် အရင်လ်ုပဲကြယ်လေးနဲ့မန့်လေးပါ တိုသွားရင်တောင်းပန်ပါတယ်နော် အားလုံးပဲgood night ပါ



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ထူးဆန်းပေမယ့်ချစ်တယ်Where stories live. Discover now