kapitola 6.|Adeline

3 0 0
                                    

Zazvonilo. Zvedla jsem se a vydala se za třídní.
,,paní učitelko?" Oslovila jsem ji.
Zvedla ke mě oči a pokynula ať mluvím.
,,dáte mi materiály pro Rain? Dnes se za ní potřebuju stavit, musím vědět jestli je v pohodě." Odmlčela jsem se ,, mám o ní strach."
,,Chápu, počkej tu pár minut, vše ti nachystám." Odpověděla učitelka a začla chystat papíry.
Šla jsem před kabinet, abych počkala až mi to připraví.
Za 7 minut měla vše hotový a dala mi stoh papíru do ruky. Se slzami v očích se na mě podívala a pokynula abych šla za Rain.
Bála jsem se, co uvidím. Jak moc na tom bude strašně.
Je to moje dobrá kamarádka. Máme hodně společných koníčku. Jako třeba čtení, koně a dalších hodně věcí. Já mám ráda motorkáře. Rain Sice ne, ale chápe mě. Sice jsme se poznali nedávno na táboře, ale k srdci mi přirostla hodně. Nedávno jsme zjistili, že chodíme na stejnou školu.
Vyšla jsem ze školy a dýchli na mě pocity jara. Teplo které mě hřálo do obličeje bylo po 3 měsících velké zimy velice příjemné. Vykročila jsem směrem nemocnice. Přemýšlela jsem nad Rain. Jestli na mě taky myslí a jestli, když přijdu tak jí potěším. Vrátila jsem se myslí do společných vzpomínek.
Vcházela jsem na přechod. Hlavou v 2. den tábora. Podívala jsem se doleva a tam... Auto. Vykřikla jsem i když mi to bylo zbytečný. Vrátila jsem se do reality, jenomže na to bylo dost pozdě. Cítila jsem jak padám k zemi...
Tma.

RAINKde žijí příběhy. Začni objevovat