Één onvergetelijke zomer!♥

35 2 1
                                    

Dit verhaal gaat over een vrienden groep die festivals bezoeken in hun zomervakantie, ze beleven een onvergetelijke zomer mee met haar beste vriendinnen. Cynthia, Mandy, Stephanie, Mirella en Vivian hebben het georganiseerd voor Noelle. Ze regelen een oude camper bij een stort plaats waar een hele knappe jongen sleutelt aan van alles en nog wat hij heet Dioni en Cynthia leert hem stiekem kennen terwijl Dioni's vader het daar niet mee eens is. Ze pakken hun tas in pakken hun tenten en luchtbedden om van de ene festival naar de andere festival te toeren. Stephanie en Mirella wonen samen op kamers in Amsterdam sinds kort heeft Stephanie een relatie met Jai. De vriendengroep van Jai heeft een jongensband samen met Kaj, Samuel, Cassius en Dioni van de stort plaats waar Cynthia mee zit te flik vlooien. De vriendengroepen gingen wel eens samen naar een festival maar nu wilde de meiden echt een meiden toer hebben en een onvergetelijke zomer hebben samen. Kaj is in de zomer samen met Cassius en Dioni in een stacaravan op de stortplaats gaan slapen voordat ze festivals gingen bezoeken. Soms sliepen de jongens er ook wel eens met ze 5e in nadat ze een show hadden gegeven en geen zin hadden om thuis  aan te komen bij hun ouders. Dan stuurde Jai Stephanie een berichtje 'Schatje, ik kom morgen een ontbijtje halen welterusten xx.' De vriendengroepen doen heel veel dingen samen naar de Bioscoop, Picknicken, Naar festivals, enzovoort.. Samuel en Mandy zijn beste vrienden en doen naast de vriendengroep ook heel veel dingen samen. Ondertussen hebben Vivian en Cassius met gemak ook al een 1jaar lang samen een relatie. Vivian had ook voorgesteld om samen met de jongens een toer te maken langs de 8festivals. Maar Mirella, Cynthia en Stephanie wilde het eerst vragen aan Noelle want het is namelijk haar zomer we hebben het voor haar geregeld. Ze hebben het aan Noelle verteld ze was helemaal overdonderd dat zulke lieve vriendinnen dat voor haar hadden geregeld en natuurlijk mochten de jongens mee! Dat had Cynthia ook wel verwacht want Noelle heeft een oogje op Kaj en andersom ook maar ze draaien steeds om elkaar heen. 'Dus deze zomer is het moment?' lachen de vriendinnen samen. En hier begint de onvergetelijke zomer voor de vriendengroepen echt... 

VEEL LEESPLEZIER!!

Trouwens ik ben helemaal vergeten de personages voortestellen:

Noelle - Noelle is een leuke spontane meid, haar vriendinnen plagen haar omdat ze op dit moment nog niet echt een relatie heeft gehad of heeft met iemand maar tijdens haar zomervakantie komt daar totaal verandering in. Kaj heeft een oogje op Noelle en beginnen samen een relatie.

Cynthia - Cynthia is een vrolijke meid je kunt altijd met haar lachen ze is een echte gangmaker in de vriendengroep. Toen we aan onze festival tour begonnen hadden we een camper nodig en bij de stort plaats waar Dioni werkte leerde Cynthia hem kennen en vonden elkaar leuk maar hebben geen relatie. Cynthia is namelijk totaal niet van de jongens met een jongensband.

Mandy - Mandy is beste vrienden met Samuel ,ze zijn altijd samen te vinden naast de vriendengroep zijn ze 24/7 samen. Ze kennen elkaar al van kleins af aan en ze hebben samen heel veel dingen meegemaakt. Omdat hun ouders elkaar kennen zijn ze zo goed bevriend geraakt.

Stephanie - Stephanie is de vriendin van Jai, ze hebben nog maar kort een relatie. Stephanie heeft het dan ook altijd over Jai als ze samen is met haar vriendengroep en ze zijn gezellig aan het kletsen. Ze vindt het daarom ook super dat Jai mee gaat op festival tour met zijn vriendengroep.

Mirella - Mirella is meestal stil ze laat niet zoveel van haar merken dat ze aanwezig is in de groep. De vriendengroep van haar weet dat ze heel verlegen is maar ondanks alles gaat ze wel mee op tour. Je kunt altijd heel goed met haar praten als je je hart wilt luchten luistert ze altijd naar je.

Vivian -  Vivian is de vriendin van Cassius, ze hebben 1jaar lang een relatie. Samen zijn ze altijd heel gezellig en gek met elkaar. Ze hebben alleen oog voor elkaar en zijn continu samen zelfs al Cassius een optreden heeft met zijn jongensband staat Vivian aan de zijkant te smelten van zijn moves.

Kaj - Kaj is goed bevriend met iedereen hij is super vriendelijk, hij gaat vooral veel om met Noelle. Hij is een echt grappenmaker in zijn vriendengroep vindt hij zelf. Je kunt altijd goed met hem praten en is een echte romanticus ook al heeft hij nog geen relatie.

Dioni - Dioni is echt een sleutellaar hij is altijd bezig op de stort plaats bezig totdat hij Cynthia ontmoet achter de caravans. Ze zien elkaar regelmatig (bijna om de dag) maar ze hebben geen relatie. Ze zitten altijd samen in de rode caravan van zijn opa te kletsen en nog meer.

Samuel - Samuel is beste vrienden met Mandy hij is erg behulpzaam voor iedereen die hij tegenkomt. Het is altijd een en al gekkigheid als je bij hem in de buurt bent en je kunt hem van afstand al horen! Hij is de vriendengroep begonnen samen met de andere jongens en vindt het leuk om met de meiden op toer te gaan in de zomer.

Jai - Jai heeft een korte relatie met Stephanie, hij is erg muzikaal als ze samen zijn en hij zingt graag voor haar een liedje. Hij hoopt de hele wereld te veroveren met zijn jongensband.

Cassius - Cassius heeft 1jaar lang een relatiemet Vivian. Ze hebben alleen oog voor elkaar en zijn continu samen. Cassius is met zijn jongensband helemaal gelukkig en gaat de wereld veroveren met zijn fantastische dans moves en zijn ongelofelijke sick pack (But; heeft iedereen in de jongensband)

Ik probeer zo snel mogelijk het eerste hoofdstuk te schrijven en te publiceren! Laat alsjeblieft weten wat jullie tot nu toe van het verhaal vinden, ook al is het nog niet echt begonnen ;).

Alvast heel erg bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het lezen en het reageren op mijn wattpad verhaal, blijf me volgen voor het vervolg ... ♥

Één onvergetelijke zomer! ♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu