Liefde voor/in de storm.

18 3 3
                                    

De volgende ochtend Iedereen wordt wakker met een kater vooral de jongens hebben een brak gezicht, maar die waren de avond ervoor ook helemaal tegen gegaan. Het regent al de hele dag keihard Noelle, Cynthia, Dioni en Kaj pakken allemaal hun paraplu en gaan kijken op het festivalterrein. Ze komen aan en zien dat er niets te doen is, Dioni vindt het maar al te raar dus vraagt samen met Cynthia aan een beveiliger wat er aan de hand is. De beveiliger zegt 'Er komt heel veel onweer voor de zekerheid willen we geen elektriciteit gebruiken.' 'Oké, dankjewel.' Ondertussen zijn Noelle en Kaj onder een partytent gaan staan. Gedachtes van Kaj ;'Zou ze me wel leuk vinden?' ;'Ik ben ongeneselijk!' ;'Ze vindt me vast niet leuk.' ;'Ze heeft het koud, moet ik een arm om haar heen slaan?' ;'Nee, dit is niet goed.' Dioni en Cynthia komen er weer aangelopen en vertellen aan Kaj en Noelle wat de beveiliger heeft gezegd en lopen samen met hun 4en terug naar de campingplaats. Ze vertellen dat er onweer en nog meer regen aan komt tegen de rest, ze kijken allemaal wazig uit hun ogen behalve Vivian ze zit al weer samen met Cassius aan de hartjes snoepjes. Mirella reageert 'Toen we aankwamen hebben we de meisjes tent niet goed neergezet, houdt de tent het wel?' De jongens reageren in koor 'Jawel, tuurlijk wel!' 'Okeoke sorry hoor..' Samuel vraagt aan Cynthia 'Dus er is niks op het festivalterrein?' 'Nee, helemaal niks.' 'Balen zeg!' Stephanie zegt 'En wat nu, wat gaan we nu de hele dag doen?' 'Zwemmen?' zegt Cassius 'Het water is vast lekker en we zijn toch al nat van al die regen!' Ze rennen met ze alle naar het water toe en springen met kleren en al het water in, Kaj blijft aan de kant zitten in zijn rolstoel Cassius en Jai smoezen en lopen richting Kaj. Ze pakken de rolstoel van Kaj op en gooien Kaj in het water. Mirella trekt Kaj uit het water en houdt het niet langer voor zich en zit te smoezen met Kaj, de rest ziet het en komt ook het water uit en gaat er met een afstandje naast staan. Ineens horen Dioni en Noelle Mirella zeggen 'Zal ik het zeggen?!' Dioni schreeuwt naar Mirella 'Als je het laat!' Kaj zegt fluisterend naar Mirella 'Zeg het maar, zeg het maar..' Mirella schreeuwt 'Deze jongen is helemaal niet genezen, hij is ongeneselijk ziek en heeft kanker!' Iedereen erachter barst in tranen uit, Kaj loopt weg en Noelle gaat er achter aan. Dioni loopt naar Cynthia om haar te troosten. Gedachtes van Mirella ;'Had ik het niet moeten doen?' ;'Het is goed zo.' ;'Ik mocht het zeggen zij Kaj.' ;'Oh shit.' Dioni loopt naar Mirella en zegt 'Het is goed zo, de rest kwam er anders toch wel achter!' en geeft Mirella een knuffel. Noelle is achter Kaj aan gegaan en zegt tegen hem 'het is toch goed zo?' 'Nu gaan ze me allemaal zielig vinden!' Jai komt aan gerent en komt bij Noelle en Kaj zitten en geeft Kaj een dikke knuffel en zegt tegen hem 'Het komt allemaal goed makker van me.' 'Jullie vinden me niet zielig?' 'Nee tuurlijk niet, je bent toch nog gewoon onze beste vriend?' Kaj lacht en rolt een dikke traan over zijn wang. Jai haalt de rolstoel van Kaj van zijn rem af en drukt hem vooruit richting het water, Noelle geeft hem een kus op zijn wang en veegt zijn tranen weg en Jai lacht stiekem naar Noelle. Dioni loopt naar Kaj toe en zegt namens de groep 'Ook al ben je ongeneselijk ziek we zijn en blijven je beste vriend, en we gaan alles uit je leven halen wat er in zit als het op is gehouden met regenen!' Kaj lacht en staat op en geeft Dioni en de rest een grote knuffel. Cassius zegt je raad nooit wie er hier nu een relatie hebben. Gedachtes van Kaj ;'Mandy en Samuel?' ;'Cynthia en Dioni?' Kaj zegt 'Nou?' 'Mandy en Samuel!' 'Echt wat leuk, gefeliciteerd allebei.' 'Dankjewel.' Zeggen Mandy en Samuel. Ze gaan weer richting de tenten en maken hunzelf droog en kijken daarna wel verder. De meiden gaan de meidentent in meiden dingen doen en de jongens ook in hun tent. Buiten begint het te waaien en te rommelen van het onweer, het wordt meteen donkerder kwam ook hoelaat het was maar vooral door het weer ondertussen was het al 17.00uur. Mirella zegt tegen de meiden 'De tent gaat dit niet houden hoor, we hebben niet eens alle tent stokken gebruikt.' Gedachtes van Vivian ;'Zal ik naar Cassius gaan?' ;'Ben bang.' ;'Ik moet niet gaan huilen.' Vivian loopt naar buiten en gaat de jongens tent naar binnen en gaat bij Cassius zitten. Cassius vraagt 'Wat is er aan de hand lieverd?' 'Niets, wilde bij je zijn.' Cassius gaat ondertussen verder met zijn kaarten ze zijn een kaart spelletje aan het doen. Ondertussen in de meisjestent Alles begint nat te worden en Mandy zegt 'Ik ga weg de tent stort zo in!' de meiden lopen allemaal de tent uit en lopen bij de jongens naar binnen de tent was al helemaal ingestort en de kleren waren helemaal doorweekt en sommige spullen dreven zowat gewoon weg. 23.45uur De meiden zijn het zat en een paar jongens ook. Cassius gaat samen met Vivian in één slaapzak, Stephanie en Jai samen onder de dekens, Mandy en Samuel samen en Cynthia en Dioni waren al boven op elkaar gaan liggen dus hun lagen ook al samen en Mirella was rond 22.00uur al in slaapgevallen op de grond. Noelle was op Kaj z'n luchtbed gaan liggen en Kaj kruipt er naast. Gedachtes van Kaj ;'Zal ik haar wakker maken en kussen?' ;'Zal ik haar laten slapen?' ;'Droomt ze over me?' Kaj geeft Noelle een kus op haar wang en Noelle maakt haar ogen langzaam wazig open en ziet dat het Kaj is en zegt 'Welterusten Kaj.' 'Welterusten lieve prinses van me.' Kaj gaat naast haar liggen en valt langzaam in slaap. De rest was ondertussen ook allemaal in slaap gevallen. De storm is onderhand afgezakt en iedereen slaapt als een roosje bij elkaar..

Ik probeer zo snel mogelijk Hoofdstuk3 te schrijven en te publiceren! Laat in de reacties alsjeblieft weten wat jullie tot nu toe van het verhaal vinden ;).

Alvast heel erg bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het lezen en het reageren op mijn wattpad verhaal, blijf me volgen voor het vervolg.. ♥

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 19, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Één onvergetelijke zomer! ♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu