Onderweg na festivalterrein.

12 3 2
                                    

Iedereen staat buiten bij Kaj voor het huis Noelle, Cynthia en Dioni, Mandy en Samuel, Stephanie en Jai, Mirella en Vivian en Cassius en alle ouders. De caravan, camper en de auto's zijn al helemaal ingepakt. Samuel zegt opeens uit het niets 'Zullen we dan maar eens gaan?' En Samuel stapt in de auto samen met Mandy, Stephanie en Jai. Cassius en Vivian in de andere auto en Dioni, Noelle en Cynthia in de camper Kaj geeft zijn ouders nog een knuffel en een dikke zoen en stapt ook bij de camper in. Ze rijden de straat uit de ouders zwaaien hun uit iedereen hangt uit het raam te zwaaien en dan rijden ze de hoek om en het getoeter wordt ook minder. Ze rijden aardig had ze zijn op de snelweg de A1, het is super gezellig in de auto van Cassius zijn Vivian en Cassius aan het hartjes snoepjes eten heel romantische, Vivian gooit een zak snoep bij de andere auto door het raampje het ging bijna mis, maar ze heeft toch genoeg hartjes zakken snoep mee. In de auto van Samuel zijn ze hard aan het meezingen met de radio zowat de hele snelweg kan meegenieten met hun mooie zang kwaliteiten. In de camper doen ze een spelletje een heel vaag spelletje vindt Noelle het Kaj, Cynthia en Mirella spelen het Dioni begrijpt er niks van dus zit achter het stuur. Dioni roept naar Noelle 'Eh, wat is er met de tank?' Waarop Noelle reageert 'Jongens we moeten zo tanken' ze draait het raampje open en klopt tegen de raam van de auto naast haar aan en Cassius draait het raampje open Noelle zegt tegen hem 'Bij het volgende tankstation gaan we tanken! Zeg het eventjes tegen de andere.' Vivan reageert erop 'Snoepje?' Bij het tankstation iedereen is naar de wc gegaan en heeft iets van eten gehaald want het is al iets van 11.00uur Mirella hoorde bij het tankstation op de wc Noelle bellen met iemand over Kaj iets over zijn kanker en vraagt het aan Noelle wat er aan de hand zit. Noelle verteld aan Mirella dat Kaj niet beter wordt maar een ongeneselijke kanker heeft en niet meer geholpen kan worden maar ze mag het tegen niemand zeggen want Kaj denkt dan dat iedereen hem dan zielig gaat vinden. Alleen ik, Dioni en jij weten het nu.. Iedereen denkt nooit meer chemo, nooit meer ziekenhuisbezoeken voor Kaj. Na een heftig gevecht tegen de kanker wilde Kaj het leven vieren, maar nu wilt hij nog alles uit zijn leven halen. Dus we gaan samen met Kaj deze zomer los op de tofste festivals en events oké? Mirella antwoorde 'Oké..' ze stappen weer in en rijden verder want ze moeten hun tenten ook nog opzetten bij het festival. Opeens is er iets met de auto van Cassius? Lekke band nee toch niet nu denkt Vivian.. ze gaan op de vluchtstrook staan en wachten op de camper waar Dioni in zit hij is namelijk een natuurtalent in sleutelen, de camper stopt achter de auto van Cassius. Dioni springt uit de camper knielt neer bij de lekke band en hij is klaar binnen nog niet eens 5minuten, iedereen kijkt naar Dioni met openmond hij zegt 'Gebeurt er nog wat we kunnen rijden hoor!' iedereen lachten en ze stappen weer in. 2uurtjes later in de auto van Samuel wordt er zo hard gezongen dat komt omdat ze er bijna zijn.. Aangekomen bij het festival ze zijn bij het parkeerplaats gedeelte van de camping ze stappen uit en een paar pakken een tent en lopen richting de campingplaats Kaj gaat met zijn rolstoel er achteraan Noelle duwt hem. Dioni, Mirella, Cassius en Vivian hebben een idee op de camper helemaal vol met vellen kleurtjes onder te spuiten met graffiti. Mirella kan er niet tegen en helpt er niet verder aan mee wat de rest nogal raar vindt, ze loopt richting de campingplaats naar de andere. Kaj en Noelle hebben een mooi plekje onder een boom gevonden in de schaduw waar ze hun tenten kunnen op zetten. Ondertussen ze aan het op bouwen zijn van de tenten komen de andere aangelopen hun zijn klaar met het onder spuiten van de camper en zeggen tegen Kaj 'We hebben een verassing voor je, je moet alleen een blinddoek om.' Vivian bindt haar sjaal om Kaj zijn hoofd heen. Ze lopen met beide vrienden groepen naar de camper en Kaj zegt 'Als het maar geen stripper is hé!?' Ze zijn bij de camper en staan er omheen Vivian maat de blinddoek los en Kaj kijkt met grote ogen en openmond naar de camper en geeft hun vrienden een knuffel hij vindt het super mooi. Hij kruipt de camper in en pakt een krat bier en iedereen pakt er een flesje uit en maakt het open ze prosten en schreeuwen samen in koor 'Op 1onvergetelijke zomer!' Ze lopen richting heft festival en lopen langs de tent Kaj stapt uit zijn rolstoel en zegt 'Ik moet toch kunnen genieten?' waarop Dioni reageert 'Zou je dat nu wel doen?' 'Ja, waarom niet.' Noelle en Dioni vinden het allebei een heel slecht plan maarja het is Kaj zijn zomer en misschien zijn laatste. Ze lopen verder en komen op het festival terrein ze gaan naar het eerste podium wat ze tegen komen en springend met handen vol bier of ander drinken waar alcohol in zit zingen ze mee en genieten van hun leven. Noelle beseft dat Kaj overmorgen meer nieuws krijg over zijn kanker maar ze moet nu wel eventjes genieten want iedereen straalt en geniet. Zodra het Kaj teveel wordt gaan ze naar de campingplaats toe maar voor Kaj is het daar nu nog veelste vroeg voor..

Samen beleven ze 1onvergetelijke zomer, waarin écht alles kan gebeuren, écht alles!

Ik had Hoofdstuk1 al eerder één keertje geschreven een vele betere als deze maarja, door ene storing is me scherm weggevallen dus heb nog een poging gedaan en tada! Laat in de reacties weten wat jullie van het verhaal tot nu toe vinden?! ;).

Alvast heel erg bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het lezen en het reageren op mijn wattpad verhaal, blijf me volgen voor het vervolg.. ♥

Één onvergetelijke zomer! ♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu