0002. Κουίζ-πρόλογος 1

1 0 0
                                    

Πριν ξεκινήσουν οι ιστορίες, θεωρώ πως θα ήταν καλό να διαβάσεις και να συμμετέχεις σε αυτό εδώ το κουίζ. Είναι 40 ερωτήσεις. Πρώτα φυσικά πάμε στις γυναίκες. Μαζεύεις όσα περισσότερα Α,Β ή Γ έχεις και μετά κρίνεις το αποτέλεσμα.

1. Ποιά φράση για εσένα σε εκφράζει στη μουσική;
Α. Ακούω τα πάντα χωρίς διακρίσεις.
Β. Ακούω λίγα και καλά κομμάτια που όντως μου αρέσουν.
Γ. Ακούω τα πάντα, αλλά εξαρτάται από το ποιός τραγουδάει.

2. Τι προσέχεις περισσότερο σε έναν καλλιτέχνη. Ηθοποιό, σκηνοθέτη, συνθέτη, τραγουδιστή, ό,τι εσύ θέλεις;
Α. Την εμφάνιση.
Β. Την προσωπικότητα.
Γ. Και τα δύο παραπάνω αλλά εξαρτάται ανάλογα με το στιλ εμφάνισης και έκφρασης.

3. Τι ρυθμό έχεις όταν διαβάζεις τα μαθήματά σου για το σχολείο ή το πανεπιστήμιο;
Α. Διαβάζεις σβέλτα και γρήγορα, αλλά ποιοτικά. Κατά τα άλλα, θα έκανες και το ΣΚ τα πρωινά μια επανάληψη πιο βαθιά γιατί έχεις και βόλτα το βράδυ να πας.
Β. Διαβάζεις βασανιστικά αργά αλλά εμβαθύνεις όσο προλαβαίνεις, γιατί θέλεις να πειθαρχήσεις τον εαυτό σου.
Γ. Ένας συνδυασμός των δύο, ανάλογα με το τι έχεις κάθε φορά. Γιατί θέλεις και να βγεις έξω βόλτα. 😉☺️

4. Τι θέλεις να κάνεις πρώτο πριν διαβάσεις τα μαθήματά σου για το σχολείο ή το πανεπιστήμιο;
Α. Να κάνεις ένα μπάνιο και γενικά να περιποιηθείς τον εαυτό σου ξεκινώντας από τα μαλλιά ή τα νύχια σου.
Β. Να κάτσεις απλά για λίγο στον καναπέ ή στο κρεβάτι σου ανάσκελα χωρίς να κάνεις τίποτα. Ή και να κοιμηθείς για μεσημέρι, γιατί όχι;
Γ. Να κάτσεις απλά για λίγο χωρίς να κάνεις τίποτα, αλλά μετά να κάνεις κάποια δουλειά του σπιτιού ή κάτι απλό για σένα, όπως να μαγειρέψεις ή να σκεφτείς και να φιλοσοφήσεις.

5. Αν θέλεις να πας να φας κάπου γρήγορα και εύκολα, πού θα προτιμούσες να πας;
Α. Σε φαστφουντάδικο ή σουβλατζίδικο.
Β. Σε μαγειρείο ή sushi bar.
Γ. Εξαρτάται από το τι θα ήθελες να φας εκείνη τη στιγμή.

6. Ποιός τρόπος ζωής σε εκφράζει;
Α. Η ζωή στη πόλη.
Β. Η ζωή στην επαρχία. (σε μία κωμόπολη ή ένα μικρό ή μεγάλο χωριό)
Γ. Κυρίως η ζωή στη πόλη, αλλά και ένα μικρό χρονικό διάστημα στην επαρχία ή και αντίστροφα.

7. Πώς βλέπεις εσύ τα ταξίδια;
Α. Θέλεις να είσαι από προορισμό σε προορισμό.
Β. Αααα καλά. Ντάξει μωρέ, στο χωριό μου ή στο νησί μου που πάω τα καλοκαίρια καλά είναι. Άντε να πάω ένα ταξίδι μια φορά τον χρόνο.
Γ. Θέλεις να είσαι από προορισμό σε προορισμό όσο μακρινός και να είναι, αλλά και παράλληλα θέλεις να μην ξεχνάς τις ρίζες σου. Σου έλειψε άλλωστε και η λεβεντογέννα Κρήτη!

ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ (2024)Where stories live. Discover now