15 lipca 2016..
Jak my teraz to powiemy Emily! -usłyszałam głos taty, podsłuchując kłótnie rodziców. Ostatnio ciągle się kłócą, niewiem o co jak się pytałam tatusia mówił że za niedługo się dowiem.
Nawet jeśli jej to powiemy to będzie musiała zostać z jednym z nas.-tym razem moja mama powiedziała.
Ale jak to miałam zostać z jednym z nich mam i tata nie są już razem?
Emily chodź tutaj proszę-wyrwał mnie głos taty z myśli. Szybko wstałam i weszła do salonu gdzie siedzieli moi rodzice ale przy drzwiach stały rzeczy i walizki nnojego taty?
Tak?- Powiedziałam nie pewnie patrząc na rzeczy i rodziców-co się stało?
Musimy ci coś powiedzieć-powiedziała moja mama
Z dosyć dziwny wyrazem twarzy.-tata się wyprowadza.Tata się wyprowadza
Tata się wyprowadza
Tata się wyprowadzaC-co-powiedzialam z łzami w oczach
Których nie próbowałam trzymać.Mama znalazła nowego faceta, chyba nie będzie okej gdy ja będę tu mieszkać i ten pan, prawda? - powiedział mój tata podchodząc do mnie przytulając mnie-Kocham cię i chce dla ciebie jak najlepiej.
Też cie kocham - powiedział do taty cała mokra przez łzy- gdzie będziesz mieszkać? Daleko z tąd? Tata będę codziennie dzwonić okej?.
Będę mieszkał w Solvango, daleko wiem ale dostałem tam bardzo dobra propozycje pracy ale obiecuje ci kochanie że wpadne cie odwiedzić okej - powiedział mój tata po czym pocałował mnie w czoło.
Solvango przecież to jest strasznie daleko. To jest prawie 30 godzin z Chicago.
Mama nie kocha taty
Tata nie kocha mamy
Tato kocham cię bardzo mocno i będę tęsknić- przytulilam bardzo mocno tatę przy czym pomoczylam tacie koszulkę.Dobra koniec tego Rick jedz już bo zaraz będzie Victor- wybiła mnie moja mama z myśli- No idziesz Rick już nie chce na ciebie patrzeć dobrze że wybrałam Victora.
Dobrze Mimi kocham cię będę tęsknić papa-powiedział mój tata przy drzwiach wychodząc z domu
Mój tata wyszedł z domu już tu nie mieszka tylko 30 godzin z tąd
Nie ma taty nie ma miłości______________________________________
I co podoba się czy nie. Nei jestem przekonana ale mam nadzieję że dobrze przyjmiecie 🤍🤍
Zaniedlugo pierwszy rozdział 🤍🌙
CZYTASZ
Summer night
Jugendliteratur16-letnia Emily wprowadza się do swojego Ojca, kiedy jej ojciec bierze rozwód z mamą Emily z powodu zdrady Emily nie spodziewa się że wprowadzają się do ojca nie spodziewa się że wpadnie na swoich przybranych którzy zapoznają ja z ich ekipą. Czy...