1•tengerpart

59 3 4
                                    

"ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴅᴀɴᴄᴇ ᴜɴᴛɪʟ ᴡᴇ ᴅɪᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ɪ, ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʏᴏᴜɴɢ ꜰᴏʀᴇᴠᴇʀ
ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ꜰᴇʟʟ ʟɪᴋᴇ ɪ'ᴍ ʟɪᴠɪɴ' ᴀ ᴛᴇᴇɴᴀɢᴇ    
ᴅʀᴇᴀᴍ"

————————————————————————

minden nyári napon a híd alá menekülünk a forróság elől és ez  ma sem lesz másképp mivel 41 fok van. tehát én a kedvenc unokatesóm és a legjobb barátaink megyünk ismét oda faszságokról beszélni és az ottani macskákat kergetni. ja meg persze az ikrek barátnőinek a drámáit is hallgatjuk mert miért ne. mondjuk fölösleges mert mi CSAK barátok vagyunk semmi több.

nekem és Summernek is van egy öccse akik 11 és 12 évesek. a mi anyukánk és az ő apukájuk testvérek és olyan közel állnak egymáshoz mint mi. szinte az összes szabadidőmet Summerrel és az ikrekkel töltöm. velük nőttem fel és már születésem óta ismerem őket. olyanok a fiúk mintha a bátyáim lennének. lehet ez meglepően hangzik de nekem még egyszer sem fordult meg a fejembenaz hogy valamelyikbe is szerermes legyek. mondjuk az igaz hogy Dj a lelkemre kötötte hogy az egyik fiát nekem szenteli de akkor sem hinném hogy pont belém lesz valamelyik is szerelemes.

szóval ahogy említettem Summerrel kimentünk a híd alá kocsival és ott vártuk a fiúkat. Javon beparkolt a fekete kocsijával majd odarohantunk, megöleltük egymást és lenyomtuk a szokásos pacsinkat.

-szóvaaal.-kezdtem bele.

-mi az?-kérdezte Jad.

-ti ketten elfelejtettétek?-kérdeztem.

-basszus az italok!

-igen! na de kérlek induljunk mert nagyon szomjas vagyok!

-oké induljunk!-vissza pattantunk a kocsikba és elmentünk a közeli Starbucks-ba majd rendeltünk.

-szia szeretnék kérni egy latte macchiato-t fahéjjal és tejszínhabbal a tetején! ó és két jeges kávét extra karamellával meg persze egy epres shake-et és 4 fánkot!

-ennyi lesz?

egymásra néztünk.

-igen!

leültünk és vártuk hogy kész legyen a rendelésünk.

-a 81 es rendelés kész!-kiáltotta a pali.

-köszi!-a kezembe vettem a kaját és az italokat majd kimentem a többiek után. mindenki elvette a sajátjait majd elkezdtünk enni.

-Jaden kaphatok egy kortyot?-kérdeztem.

-csak akkor ha megmaszírozod a hátam! csere?

-csere!-kivettem a kezéből és bele ittam-aaa ez nagyon finoom!-mondtam miközben letöröltem a shake-et a szám széléről.

-tudom!

-halljátok vezessünk már le a partra!

-túl messze van!-mondta Javon.

-mennyire messze?

-1,5-2 óra körülbelül.

-maradhatnánk a parton levő nyaralónkban!-mondta Summer.

-oké-felhívtam anyát.
"-szia anya!

-szia kincsem!

-hétvégére ott maradhatunk a nyaralónkban?

-hogy érted hogy maradhatunk? kikkel?

-Summer, Javon és Jaden és én.

𝐓𝐄𝐄𝐍𝐀𝐆𝐄 𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌Where stories live. Discover now