2•piknik

40 1 3
                                    


"ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴅᴀɴᴄᴇ ᴜɴᴛɪʟ ᴡᴇ ᴅɪᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ɪ, ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʏᴏᴜɴɢ ꜰᴏʀᴇᴠᴇʀ
ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ꜰᴇʟʟ ʟɪᴋᴇ ɪ'ᴍ ʟɪᴠɪɴ' ᴀ ᴛᴇᴇɴᴀɢᴇ
ᴅʀᴇᴀᴍ"

—————————————————————————

miután Mason-nel megbeszéltük hogy kimegyünk a partra kb. este 8 fele, telefonszámot cseréltünk és megadtuk egymásnak az instánkat, tiktokunkat és snapünket kimentem az üzletből és a fekete kocsinak és a három fogyatékosnak hült helyes volt. ránéztem a telefonomra és az meg lemerült. kurva jó. Mason már haza ment én meg ott álltam egy lemerült telefonnal a kezemben mint fasz a lakodalomban.
elkezdtem haza sétálni ami egy jó hosszú út lesz.
kb. 10 perce sétálhattam amikor megpillantottam Mrs. Fisher-t.

-jó napot Mrs Fisher!

-ó szia édesem milyen rég láttalak!-integetett nekem a kertből.-anyáék jól vannak?

-soha jobban. lehetne egy kérésem?

-persze.-bólontott.

-valamelyik fia haza tudna vinni? itt hagytak és gyalog elég messze van!

-persze haza tud vinni. CONRAD!

-igen anya?-jött ki a barna hajú fiú.

-haza tudod vinni Ellie-t?

-Ellie? te jó ég hogy megnőttél! már vagy ezer éve nem láttalak!-ölelt át Conrad.

-hát igen már jó régen volt. na de kérlek haza tudsz vinni?

-persze!-felkapta a kocsi kulcsát és beszálltunk a kocsijába.

-na és mizu?

-nagyon semmi.

-ugyan már biztos történt valami! 1 éve nem láttalak!

-azon kívül hogy tanulok, balettozok és találkozok a haverokkal és Summerrel minden nap nagyon semmi sem történik az életemben.

-palid sincs?

-nincs.

-az szopás. na de itt is vagyunk. sziókaaa!

-sziaa!-kiszálltam a kocsiból és bementem.

-bazdmeg Javon legközelebb magamhoz bilincsellek hogy ne tudj elmenni! ott hagytatok a semmi kellős közepén.-durcáztam.

-hát aki pasizik az engedélyünk nélkül ez a következménye.

-ja mert engedély kell ahoz hogy elmenjek egy randira?

-IGEN!-jött ki Jaden a fürdőszobából egy törülközővel a derekán. a vizes hajáról lehullottak a vízcseppek a kidolgozott felső testére és odahajolt fölém, megrázta a fejét és ennek hatására csurom víz lettem.

-MATAI!-kiálottam és elkezdtem kergetni. Summer vissza húzott és belesúgott a fülembe.

-ne kergesd mert ha leesik a törülköző róla akkor az nem lesz valami kellemes.

-jólvan.

-amúgy meg jól nézett ki az a pali aki haza hozott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐓𝐄𝐄𝐍𝐀𝐆𝐄 𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌Where stories live. Discover now