Csak röviden egy kevés információ, amit a történetről tudni kell. Nem akartam ezzel húzni a fülszöveget.
Noha egyenlőre lezártam az "Ígéret Hősét", nem tudtam minden szálat elvarrni benne. Ezen szálak között olyanok is nyitva maradtak, mint a Sorsforgatók háttértörténetei. Mindegyikük megkapta a maga kidolgozását, és persze a számos utalást is, de sajnos idő nem maradt egyikőjükre sem. Ezért úgy gondoltam elindítok rövidebb terjedelemben (legalábbis a részek várhatóan rövidebbek lesznek fejezetszámban még nem tudok pontosat) egy előzmény történetet, ami bemutatja miként is alakult meg a Sorsforgatók csapata. Ezt az alapítástól egészen a legutolsó tag csatlakozásáig értem.
Viszont ez több helyen összekapcsol több embert is a csapatból, így a könyv lényegében 4 részből fog állni, ami alfejezetekre lesz osztva:
I. A leghosszabb rész, mivel ez Twent, Cassy, Nico és Kraken történetét fogja össze a Vörös Örvényen keresztül.
II. Dimeth története
III. Huginn és Muninn
IV. Utoljára pedig ScarlettA fejezet számozásoknál a római számot követően / jellel tagolom a fejezetszámokat, hogy azért nyomon követhető maradjon, hogy pontosan kiknek a történeténél is járunk.
Egyéb információ: Mivel antagonisták történeteiről van szó, illetve egy „hősök" korában játszódó történetről, így várhatóak harc jelenetek amelyek, miatt a 16+os besorolást megadnám rá.
Továbbá aki újonnan van itt, annak szeretném jelezni, hogy bár a világot a BNHA-tól vettem kölcsön, de a történet OC karakterekkel íródott. A helyszín sem japán, hanem Ausztrália és azon belül is Tasmánia. Lényegében egy adott világ szabályait veszem alapul, de a történet itt nem kapcsolódik az animéhez. Szóval, ha olvastad az Ígéret Hősét, köszönöm, hogy ezzel a könyvel is bizalmat szavazol nekem. Ha pedig új vagy és maga a műfaj is új... remélem felkeltettem az érdeklődésedet és adsz nekem és ennek a világnak egy esélyt.
Azt hiszem mindent sikerült leírni, amit szerettem volna átadni, mint „előzetes ismeretként" tudni kell erről a történetről és már csak egyetlen mondatom van hátra:
Dőlj kényelmesen hátra, és jó olvasást!
CZYTASZ
Sorsforgatók
FanficHiszel a Sorsban? Az előre eldöntetett végben, a kikerülhetetlen utakban? Ezek az emberek nem hittek benne, most mégis a legnagyobb hatalomnak vallják a világon. Csak van egy kis gond, ez a hatalom távolról sem tűnt velük szemben igazságosnak. A...