²☆°

8 1 3
                                    

Helluu y.b geldiii.Yoldaykenn yaziyorumm ve aşşiri yağmur yağıyoo aagaga.
_____________________________________________

Turgay'in ağzından;

Anahtari kapinin anahtar deliğine sokup kapiyi açtim.Eskiden arkadaslarimla partilemek için girdiğim bu eve şuanda istemediğim biriyle evli olarak girecektim.

Annemin bu kadar baskici olma sebebini anlayamiyorum.Amina koyayim evine ickili bi sekilde falan girip sovdummu seni.

Gerci yamis ola bilirim potansiyal var yani.;)

İçeri geçip ceketimi askıdan astım.

"Evi gez v esonra yanıma gel konuşacaklarımız daha bitmedi."

"Bu günde herkesin benle konuşacaği tutmuş he"

Kısık sesle bir şey söylemişti ama umursamadim.Koltuğa oturup telefonda gezinmeye başladım.Yanliş anlamayin olduğum durumdan memnun değilim.Sadece sikime almamaya çalışıyorum.

...

Bir kaç dakika sonra merdivenden inme sesleri duyarak o tarafa baktim.Etrafa bakarak merdivenden inen bi oğlan gördüm..

Aslinda tatli birine benziyor..

Ne diyorum lan ben.

"Evi gezdiysen yanıma gel"

"Tamam"

Ördek gibi paytak paytak yürüyo lan bu.

Yavaşca yanima oturup bana bakmaya başladi.

"Şimdi çok fazla uzatmak istemiyorum.Az öncede dediğim gibi okuldayken benle konuşmamaya çalış.Evdeykende bi isteğin olursa bana söyle.Dışarı çıkmak için benden izin al.Ev işlerini yerli yerinde yapmaya çalış.Ve en önemlisi kimseye bizim hakkimizda birşey söyleme.Hiç kimseye."

"Oldu olası kölen oliyim amina koyayim.

"A unutmuşum evdeyken daha doğrusu benim yanımdaylen küfür etme sevmem"

"Diyene bak ya"

"Kurallarımı kabul ediyomusun yoksa ailenin fakir kalmasini mi istiyorsun?"

"Off sanki çıkış yolu var.Kabul ediyorum tamam.Eşyalarim peki."

"Yarin okuldan sonra gidip alirsin"

"Ben nerde uyuycam peki"

Bunu deyince gözüm oturduğumuz koltuğa kaydı.

"Evde tek olduğuna göre burada"

"Hey sen niye yatakda yatıyomuşsun.Haksizlik"

"Ailen zengin olmak için benle evlenmeni istedi.Ve bu ev benim evim yani benim kurallarim demek."

"Off ya düştüm sikiğin birine.."

"Efendim ne dedin duyamadim"

"Hiç tamam dedim"

"Hm sne bilirsin.Ben şimdi rahat yatağima uyumaya gidiyorum.Jadi hoşcakal paytakcik;)"

"Gıcık.."

Onu sinir etmek için göz temasini uzun uzun yaparak merdivenlerden rahat yatakli odama çiktim;).

Uzay'in dilinden;

Off gıcığın tekine düştüm amk ya.

Her neyse bari gidip odasindan yastik yorgan falan aliyim üşürüm sonra.

Yavaş adimlarla merdivenleri çıkıp Turgayin kapisinin önüne geldim.Yavaşça açtım.

"Yartik ve yorgan almaya geldim uyu sen."

Umursamamis zaten aq kendi kendine konuşuyon off.

Yastik ve yorgan alip odadan çiktim.

Merdivenlerden inip koltuga oturdum.Yastigimi bas ucuna koyup uzandim.Yorganimi üstüme çekip derin bi uykuya daldim.
_____________________________________________
Ee şey kisa oldu ama no merak ya yarinda y.b atarim ben ehe~Derinoss(rhinoo)

Dünya'dan uzakta..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin