Olmaz.

135 13 1
                                    

  🩶Bölüm 5.🩶
Bölüm sözü; Olmazz..

Barıştan;
Ilkine yazmıştım bi an heyecanla  fakat 10dk geçmişti hala yazmamıştı bende herhalde uyudu diyerek telefonumu kapatıp hemen uyudum çok yorgundum.

Ilkinden;
Alarmin sayesinde sabah 7:40 kalktım hiç kalkasim yoktu fakat bu gün antermanim vardı saat 11'de.
Hemen yüzümü dişimi fırçaladim ve dün film izliyerek uyuya kalan Elif'i kaldırmaya gittim salona doğru "Eliiff hadi kalk aşkım sabah oldu hadi antrenmanimiz var bugün" dedim o beni hiç dinlemeyerek "5dk daha İlkin" dedi "Elif hadi kalk kahvaltı hazırlayalım, hep tek başıma hazırlıyorum hadi kalk" dedim, oflayarak "bı 5dk uyutmadin ha" dedi şükürler olsun kalkmıştı.

Sonra kahvaltıyı hazırlayıp masamıza geçtik ben elime telefonumu aldim ve Barış yazmış bana.. birde akşam yazmış.. hemen ağzımdan bı çığlık çıktı "LAN" dedim Elif hemen "noluyor niye bağırıyon lan" dedi şokla yüzüme bakarak bende hemen ona bakarak "Lan Barış yazmış bana akşam" dedim

hemen mesajlara girerek baktim
BarisAlper;
:Ilkin selam naber nasılsın birşey sorucaktim sana
:Instagram'dan takip etsem seni sorun olurmu senin için?

yazmıştı, hemen yazdığı şeyi Elife gösterdim Elif çünkü çok darliyordu..
Elif hemen bana bakarak "oha buda hoşlanıyor senden" dedi bende gözlerimi kocaman açıp "yok ya" "telefonumu ver hadi" dedim bı taraftan inanamiyordum gercekten oda benden hoşlanıyormudur? Diye düşünüyordum Elif'e bakarak "Elif" dedim çaresiz ses tonla oda ağzina peyniri atarak "ha" dedi bende "e ne yazayım fikir ver" dedim "e kızım aşık sana neyi anlamıyorsun" dedi gülerek "Ya Elif takip etmek istemiş, aşığım demedi ya" dedim "o zaman onuda ne yazacağını kendin bul hadi ben gidiyorun Ilkincim" dedi yanağımı öpüp evden hemen çıktı..

Evde tek başıma kaldım ve tam 20dk sonra ne yazacağımı buldum ve hemen elime telefonumu alıp yazmaya başladım
yazdığı şey;
:Barış selam günaydın
:iyim bu arada sen nasılsın, dün akşam erken uyuya kalmışım
:ya şimdi sen takip etsen herkes bizi yalnış anlar zaten şu aralar. çok yanlıştıriyorlar ya hani
                         •gönderildi(10:00)

Hemen yazdıktan sonra telefonu masanın üstüne koydum ve bulaşıklari yıkamaya başladım.

Barıştan;
Saat 10'da kalktım ve ilk telefonumu elime aldım bildirim gelmişti ‘KaptanAydinyazmış bian hemen yataktan fırlamıştim gerçek mi yalan mı diye bı 1-2 kez gözümü elimle karıştırdım meğer gerçekten yazmış..

Mutluluktan hemen mesajlara girdim yazdığı şeyi okudum
KaptanAydin;
:Barış selam günaydın
:iyim bu arada sen nasılsın, dün akşam erken uyuya kalmışım
:ya şimdi sen takip etsen herkes bizi yalnış anlar zaten şu aralar. çok yanlıştıriyorlar ya hani

E haklıydı ama içimden "anlasınlar seni istiyorum" diyordum sonra yazdım ona hemen görüldü atmak istemezdim:)..
BarışAlper;
:Günaydın Ilkin
:anlasınlar olmaz mı?
                   Gönderildi (10:15)

Yazmıştım ve kahvaltımı yapmam gerekti 12'de antermanim vardı hemen kendime sucuklu yumurta yapmıştım ve tepsimi salona doğru götürdüm ve koltuğun üstüne koydum ve hemen televizyonu açtım Ilkin en son ki maçıni açtım ve kahvaltımı yaparak Ilkinin maçını izliyordum.

Ilkinden;
Bulaşıkları yikamistim artık antermana geç kalicaktim hemen üstümü sade beyaz tişörtümü, altıma ise siyah eşofmanimi giyinip anterman çantamı hazırladım herşeyimi alıp evden çıktım araba doğru giderken telefonumu açtım Barış yazmıştı hemen heyecanlanarak mesajlara girdim (yalnız bunlar WhatsAppdan konuşuyor hatırlatma)

GÜZELIM.  (ilkin&baris)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin