Hoşlanıyorum senden

136 13 11
                                    

6.

Ilkinden;
16:00 Anterman bitmişti soyunma odasında üstümü değişiyordum yanımda kızlarda vardı birden Yasemin bana bakarak "Ilkin kızlarla kahve içmeye gidecez gel sende" dedi kızlarda bana bakarak "evet gel sende" dediler ama bu gün ben Barışla buluşucaktim. Hemen kızlara bakarak "Ya çok isterdim ama bugün işim varda, başka gün olur mu kızlar?" Dedim Yasemin bana bakarak "e o zaman tamam" dedi ordan Eylül atladı "Yarın maçı kazansak? Gidelim" dedi bende "olur valla kazanırsak gideriz inşallah" dedim imanlı imanlı 😄
"Inşallah" dedi Eylül de.

Sonra üstümü giyip herkese "görüşürüz" diyerek çıktım,
Arabama doğru yürüdüm ve arkadan biri "ilkin" dedi arkama yavaşça baktım arkamdaki emreydi emre eski sevgilim..
Oda burda yedek antrenördü ve bu aralar ben anterman yaparken rahatsız edici bakışlarla bakıyordu (anladınız siz kızlar)

Sonra "efendim emre" dedim rahatsız olmuş ses tonla, o hala rahatsız ediyordu hala gözlerimin içine bakıyordu rahatsız şekilde hemen cevap verdi "bı yerlere gidelimmi? Akşamda birşeyler yaparız? Ha?" Dedi hala mal mal sırıtarak "ne diyorsun emre?" Dedim sınırlı tonla hala mal sırıtmasi ile "yani anladın ya sen" dedi gülerek (pezevenk) "Anlamıyorum emre seni valla" dedim sınırlı tonla hemen konuştu "Yani ilki-" hemen sözünü keserek "ya tamam sus emre" diyerek yüzüme bakmayip arkama dönüp arabama doğru yürümeye başladım sesli bı şekilde onun duyacağı şekilde "terbiyesiz" dedim oda heme "ilkin" "ilkin bak bana" dedi ve o sırada telefonum çaldı ariyan Barıştı..

Bian çok mutlu oldum aradığına tam zamanıydı nasılda yanımda gibi rahatsız olduğumu bildiği gibi araması.. daha çok sevmiştim resmen Barışı..

Hemen açtım o sırada arkamdaki emre "ilkin sana diyorum bakarmisin bana" diyordu terbiyesiz amk çocuğu Barış aramış sana mı bakicam ben.. (jsbabanjammsna🥰)

Arabama gectim oturdum ve Barişla konuşmaya başladım Sonra Barış "Ilkin" dedi bende hemen "efendim Barış" dedim huzurla "Buluşuyoruz değil mi çok özledim de seni" dedi bidk? Ne? Özledimmi dedi o?
sevinmiştim 🥹 bende onu çok özlemiştim..
"Bende, buluşuyoruz buluşuyoruz benim şimdi antermanim bitti" dedim "yes be" diye bağırdı hemen ve ardından "bende ne bende ne anlamadım" dedi bu çocuk çok fırsatciydi bununla işim zordu:) hemen gülerek "bende özledim diyorum fırsatçı çocuk" dedim hemen Barış gülerek "valla mi kız" dedi çok güzel demişti kimse böyle dememişti..

Bende "valla lan" dedim gülerek oda koca bir kahka patlattı benim eve gitmem gerekti artık saat 16:30 olmuştu hemen "Barış ben eve gideceğim kapatiyim artık" dedim oda hemen "tamam bana gidecegimiz yerin konumunu at, görüşürüz kiz" dedi çocuksu sesle🥹 bende "tamam görüşürüz" dedim ve kapattim.

Sağıma baksam Emre hala beni izliyordu cami açarak "hadi siktir olup gitsene emre" dedim ve arabayı sürüp alandan ayrıldım aynaya baksam gülüyordu pezevenk hazırlamıştı eski günleri

            Flashback; 2019

19 yaşındaydim Emreyle sevgiliydik güzel ilişkimiz vardı fakat çok değişik bir sevgiliydi ve bu aralar çok değişmişti ben onu seviyordum ama o her hafta değişiyordu bı kahve içmeye gitmedim diye trip atıyordu çocuk gibi (🥱) şimdi nasıl tanıştığımızi özetliyim
2019 ocak.
Emre yeni gelmişti takımımızın yedek antrenörü olarak birbirimizi beğenmiştik Şubat ayında bana itiraf etti zar zor ne yani benim mi itiraf etmemi bekliyordu? Neyse şimdi bende senden hoşlanıyorum falan diyerek sevgili olduk.
(Tanışmayı çok uzatmak istemiyorum arkadaşlar Emre'nin ismini duyunca panik atak geçiriyorum bölüm uzasın diye yazdım Allah aşkına affedersiniz 🙏🏼😔)

GÜZELIM.  (ilkin&baris)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin