✧2✧

2 1 0
                                    

                            Daniel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                            Daniel

Mi a faszom most álmodom vagy ez a valóság.Mikor belépett már akkor láttam még milyen egy gyönyörű lány.Angyal arcú maga az angyal ő olyan akit nekem szántak.Egy angyal aki segít az ördögnek ki ment a pokolból.Olyan megnézve egy álom ez a nő maga az álom.Ahogy belépett szél bele kapott a jégszőke hajába.Még ez semm segített a helyzetemen.Mert úgy áll a faszom mint a dákó.Ez egyáltalán nem kellemetlen nem.Még egy nő íránt semm éreztem ilyen kézséges vágyat.Pedig bárkit meg kapok akit akkarok de még is ez a szépség.Másoknak elérhetetlenek tünhet de nem nekem.Ha törik ha szakad az enyém leszel.Apucinak erről semmit semm kell tudni.

Ahogy sétált ide felé síri csendben néztük őt.A tűsarkú cipő kopanását lehetet csak halani.Míg én bámultam apja becsukta az ablakot.Ahogy jön felém egyre csak jobban feszül a nadrágom.Azok a hosszú lábai a lapos hasa.Nagy telt mellei amilyen idomai vannak na kis cicám nem fogunk unatkozni el leszünk.Már itt is van még gondolkodási időt semm hagyott hogy elő keresem a legjobb leg szövegesebb macsó dumát.Na mindegy mivel itt van az apja így ezt nem is tudom még csinálni Még de lesz rá alkalmam.Kezét nyújtja én is kezét fogunk és bemutatkozik még a neve is angyali.

-benson aurora Medison vagyok de csak aura-mondta nekem én is bemutatkoztam de erre most nem fordítók nagy szót nem lényeges.Láttom ő is végig mért hoppá apuci kis lánya nem is olyan jó kis lányt mint gondoltam.De ezután nem fordított nekem nagy figyelmet.Ami Nagyon is idegesített.Mit csinálok ja meg van bohócot magamból.Mint egy kis szerelmes tini aki csak vágyakozik de sosem lép.Egy beszari is fasz nem én olyan vagyok ha nekem kell valami én azt még szerzem.Az pedig ha egyszer az enyém volt akkor máskor is azaz én játékom.

-Medi nekem lenne egy ötletem hol kezgyünk ennek a pandóra nevü nő vagy férfi kérésére ha minden igaz akkor ahol utoljára járt az Street 53 úton amikor az utolsó áldozatát bassza ki az útra de ez el tusoltátok természetesen-mondtam nekik bólintottak-kint meg várlak medi-mondtam neki és már ki is mentem a teremből.

Mikor úgy becéztem hogy medi akkor nagyon furcsa volt  ideges és feszült.Nem bunkóságbólt tettem de most már nem fogom ha ez neki nem jó azért ilyen fassza gyerek nem vagyok hogy leszarom.Rá gyújtok és bele szívtam a cigibe és lecsuktam a szemeimet hogy teljesen át érezem ezt a hatást káros igen de meg nyugtató hatása.Hogy mikor kezdtem el cigizni jó pár éve és hogy miért el veszítettem egy számomra fontos ember az életemből.Ami nem tudtam más hogy fel dolgozni.Csak ez volt csak ez segített felejteni.Nagy elmélkedésemből az angyal ébresztett fel hogy kiveszi a kezemből.

A cigimet és utolsókat el szív belőle huhh de rossz kis lány ha nem élvezném ennyire ezt és nem lennék ennyire úriember.Akkor már el feneketem volna vagy a kocsiba dugnámszét a picsájat amiért olyan szemre való.Pont bele férne a kétt kezembe miközbe markolnám ahogy lovagolnak rajtam.Utána vagy még előtte úgy ki nyalnàm mint mások a mézes bögrét.Közben kényeztetném az ujaimal amit imádna nincs nő aki ezt eddig nem imádta.Vagy is engem és a kényeztetetéseimet nem imádta mert sikoltava élveztek el belém vagy a számba vagy ez pont fordítva történt ő semm lesz kivétel vagy is egy valamiben igen.Hogy egy angyal és milyen lehet vajon egy ördögnek az angyalban lenni maga az mennyország.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

✧ Az Ördög csábító Játéka ✧Where stories live. Discover now