✧1✧

5 1 0
                                    

Black Milán Dániel

-Santino mire vársz vedd már fel azt a kibaszot telefont és add ide ha lehetne gyorsan vagy tudod mit el veszem én magam ennyire semm vagytok képesek -mondtam Santinak már kiabálva elegem van belőle értem én a helyzetét bazd meg de akkor legalább ...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Santino mire vársz vedd már fel azt a kibaszot telefont és add ide ha lehetne gyorsan vagy tudod mit el veszem én magam ennyire semm vagytok képesek -mondtam Santinak már kiabálva elegem van belőle értem én a helyzetét bazd meg de akkor legalább venne ki szabad napot és vissza térne közénk.

Bünbánóan néz rám mit egy kis kutya de leszarom most nem tudok vele mit kezdeni semm foglalkozni.Fel veszem a telefont ismeretlen szám vajon ki a fasz ez.Most jöttem haza európából és egy perc nyugton sincs.Mi a fasz akarnak még tőlem tudtommal mindent elintéztem.Még a repülő téren vagyok.Ide hozzták a kocsimat legalább erre volt eszük.Beültem és fel vettem a telefont már csak egy wiski hiányzik meg egy Csinibaba egy agyatlan kis szuka aki szét tenné a lábát nekem.Talán erre is sor kerül de ki tudja mi lesz még ma semmi jóra nem számitok.Na jó térjünk vissza a jelenbe.

-Hallo itt tesó remélem emlékszel még rám hallom itt hon vagy szabad vagy hülye kérdés ne válaszoj-mondta rob persze hogy emlékszek rá még a kiképzésről.Szinte együtt nőtünk fel csak el szakdtunk egymástól.Apám má hová tete őt testőrnek.Én meg hát itt maradtam mert hát örökös vagyok vagy is csak voltam mert most már vezér vagyok vezető.Pontositok a legnagyobb maffia vezér.Hatalmam van és mindenki fél tőlem ezt imádom.

-Hát persze tesó már is megyek gyorsan terjednek a hírek pár perc és ott leszek aztán nehogy bebaszatok nélkülem és azért nekem is hagyjátok csajokat vagy tudod mit majd én elvesztem őket tőletek úgy is jobban bánuk velük mint ti veletek -mondtam röhögve ők kurva jó haverok.Balra fordultam keresek parkolót és már meg is vagyok.

Már kiszálok és hallom is a hangos zenét ami üvölt.A levegőben pedig a tömény alkohol szagot érzek.Ez kell nekem jó töményen füszerezve egy agyatlan kurvával.Na már megyek is klméteres a sor de nem nekem.Azonal át engedtek tudták ki vagyok.Nagyon helyes külömben már hallottak lennének.Jo sokan vannak és nagy a hely a pulthoz megyek először.Mire oda érek már a pultos már ki is kinált.Sokan bámúlnak éppen így körül nézve nincs nő aki nem engem figyelne.Köztünk a rúdon pörgő kurvák semm kivételek.De élvezetes lesz ez az este.Be harapom az alsó ajkam és elő veszem ezt a csábos mosolyt.Ez a latinos macsót az álmok állmai férfija Mr. Tökéletest.Fel húzom a még maradt wiskit ami lassan de hatásosan kezd hatni.

Ez az a legjobb amikor nincs semmi baj minden gond el száll.Kürülnézek hátha találok olyan kis prédat ami pontosan meg felel.Hogy ma szét kurjam S dugjam hogy ő is élveze.Balra nézek cicababák na Ők nem jók.Azon kívűl hogy van lyuk rajtuk többre nem használhatók max csak egy macskára akit kinlódva baszogatnak az még csak nyivákol nyávog.Még nyögni semm tudnák semm szopni.Előre nézek hát kurvák mit vártam szopni tudnak csak egy baj van velük.Olyan tágak hogy még bojeneszájresz is elfér.Meg azért na ki tudja hogy mihez vagy kihez nyúltak elöttem a szájukal és kezük kell.Jobbra nézek ezeknek a keveréke.Tudjátok mi még a ki baszás hogy még akinek van is hapsija még az is engem néz.Hát sajnálom tesó de nem szeret igazáni a csaje csak örül hogy valaki bassza meg ápolja a kis lelkét.

✧ Az Ördög csábító Játéka ✧Onde histórias criam vida. Descubra agora