Idę do samolotu zaraz przyleci.
7godz. Później
Już jestem więc idę do starego domu . Widząc dom coś mnie zdenerwowało . Dlaczego drzwi są otwarte ? Weszłam przez bramę , gdy weszłam osłupiałam . Mój brat wyszedł już z pudła po tym co mi zrobił ?!! Minęły , tylko 3lata. Pytacie pewnie co mi zrobił ? No więc tak ma on 24lata . Więc gdy miałam 14lat to on mnie zgwałcił . Tak moje własny brat mnie zgwałcił ... Od tego czasu nie rozmawialiśmy więc dlatego tak zareagowałam.
-Cześć sistrzyczko :) - uśmiechnął się psychopatycznie .
- Cz-cz Cześć GWALCICIELU !- Krzyknęłan przerażona .
- Czemu się nie rozpakowywujesz ? Marsz do siebie do sypialni rozpakuj się i wracaj tu do mnie !! - krzyknął
-Nie! To , że mnie zgwalciles nie znaczy , że po tym jak wyszłeś z pierdla będę się ciebie słuchać ! - Drżąc od krzyknęłam myśląc , że y coś da. Myliłam się podszedł do mnie i cala swoją siłą zaciągnął mnie do sypialni . Rozpakowałam się , bo inaczej bym cały dzień i noc nie jadła . Po rozpakowaniu była godz. 16.17 więc zeszłam na dół , żeby zrobić sobie kanapki . Stałam przy lodówce gdy nagle mój brat (nienawidzę go ) podszedł do mnie i...
-Cześć chodź na chwile do sypialni ! Teraz !
Ja się nie sprzeciwiłam i poszłam za nim .
- Połóż się na łóżku !
Bałam się i wiedziałam co się stanie , ale wolałam sama się położyć niż żeby sam mnie siłą rzucił na łóżko .Usiadł na mnie i zerwal ze mnie sweter , który dostałam od zmarłej babci . Potem zerwał mi stanik , następnie zszedł ze mnie , żeby zdjąć ze mnie krótkie spodenki zdjął . Doszedł do koronkowych majtek zerwał je ze mnie poczym zdjął z siebie wszystko (oprócz majtek ) . Położył się na mnie i lizał moje piersi po czym jednym palcem wpychal go do mojej pochwy . Jęczałam bardzo głośno i szybko . Nawet nie zauważyłam jak zajął z siebie majtki , bo miałam zamknięte oczy , żeby na to nie patrzeć . Poczułam jak zakłada prezerwatywe na swojego członka . Poczułam to , poczułam jak go wciska w moją pochwe . Poskonczeniu zdjął prezerwatywe i wpychał prącie bardzo mocno do moich ust .
- Koniec ♥ A teraz możesz iść spać .
-Wyszłam bez słowa . Ubrałam pidżame i poszłam spać do mojego dawnego pokoju ...
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" I jak wam się podoba ? Napiszcie komentarze i dajcie lajki , to bardzo motywuje