Elizabett szemszöge:
Anya hol vagy ? Anyám segíts-estem le a tengerbe, zuhanok és egy női alak rajzolódik ki a felhőkből bele estem a rengetegbe, de ahogy kinyitottam a szemem nem a vízben voltam sokkal inkább a szülői háznál .Kertben vagyok és rengeteg ember vesz körül, de ahogy elnéztem az oldalamra egy fiú is ott volt kezemet fogta. Hirtelen egy hang szólalt meg hátunk mögül
•A mai nap azért gyűltünk össze, hogy bemutassam a leendő legnagyobb Maffia vezért ezen a napon aláírta a szerződést Golden Rose és Black Nighttal így létrehozva....•Csipkerózsika ébredj-keltet fel valaki ismerős a hangja, de ahogy odakaptam a fejem rá kellett jönnöm ,hogy nem ő az... és, hogy mind az ami előbb történt az csak álom volt, de oly életű volt az egész..
• Nem is érdekel, hogy, hogyan találtunk meg vagy, hogy ki vagyok? Gondolom azt hitted Dániel vagyok - nevetett fel majd oda jött hozzám és leült az ágyam szélére nem tudom, hogy most féljek vagy ne...
•Mit szeretnél tőlem? Miért akartok? Miért nem öltél meg ?
• Na még is tudsz te beszélni?! Énnekem nem te kellesz ne aggódj drága a báttyám az aki nekem kell csoda, hogy még nem talált meg mindig úgy oda van, hogy ő sokkal okosabb bla bla ... Pedig most mégis előrébb jártam, mint ő•Miről beszélsz ?
• Majd megtudod, de azt hiszem még találkozni fogunk Elizabett úgyhogy jóbb lesz ha bemutatkozom Tegleyd Márton vagyok nem hinném, hogy jóba fogunk lenni mert Dániel és én, hogy is mondjam nem igazán jövünk ki -hirtelen egy hang szólalt meg a háta mögül és egy kisebb dobozt láttam elsőnek a fénytől ,de ahogy jobban néztem egy adóvevőt rajzolódótt ki a kezében
• Ha meg nem haragszol , de most lekell menjek a földszintre .-és abban a pillanatban ki is lépett az ajtón és be is csukta oda rohantam és megpróbáltam ki nyitni, de semmi újra fogságban vagyok és saját magam vittem a bajba. Akár hányszor körbe nézek a szobámba folyamatosan bevillan a kép ahogy a kertben vagyok és az a fiú oly sokszor már megjelent már az álmomban eddig soha nem láttam az arcát tudom, hogy mind az amit eddig álmodtam az megtörtént már és a múltam akar segíteni ...
***
Lépteket hallok egyre közelebb az ajtó felé ahogy hallottam kattanni a zárt egyből oda kaptam a fejem rá és elmélyedtünk egymás szemébe azok kék szempárok jaja Liz kapd össze magad ne légy ennyire naív.
•Szóval itt rejtőztél amor - köszörülte meg a torkát ahogy egyre közelebb jött és leült mellém .
•Azt hittem már soha nem lesz ennek vége azért azt hinné az ember, hogy pik pak, mint a filmekben az elrabolt lányt megtalálják...
•Tudom elb@sztam, de most már itt vagyok és aki ezt tette megfog bűnhődni ígérem mert téged senki nem bánthat és vehet el amíg engem látsz -fogta meg a kezem ami az ölemben tartottam a sok karcolás és vér, miatt.
•Dani elszeretnék innen menni kérlek...
•Megyünk -ragadta meg a kézfejem maga után húzva ahogy kiértünk a házból a bátyámat láttam aki megvolt szeppenve. Oda rohantam karjaiba
•Liza figyelj soha, de soha nem fogom...
•Tudom-vágtam a szavába
•De hugi tényleg....
•Hóvirág -szólított Dani ahogy kinyitotta nekem az autója ajtaját és én meg ott hagyva bátyám beültem oda.***
Miután ez az incidens történt eltelt 2 és fél nap .Kivizsgáltatásra és egy csomó ruha próbán kellet ezeken a napokon túl esnem szerencsére nem sérültem meg olyan súlyosan ezért nem kellett olyan sokat pihennem és, hogy miért próbálok ruhákat hamarosan esküvőnk lesz és Daninak valami hivatalos Maffia gyülekezője lesz amire őt elkell kísérnem, mint barátnője vagyis menyasszonya. Eddig nem igazán találtam olyan menyasszonyi ruhát ami tetszene Dani azt mondta, hogy neki tök mindegy milyen lesz ha kell megveszi a legdrágábbat csak őt ebből az egészből hagyjam ki. Nagyon izgulok mert ma fognak meglátogatni minket Dani szülei Mártának is szólnom kellett, hogy többen leszünk úgyhogy kézben tartok mindent eddig.
Ha szeretnél folytatást nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítést az új részről 💖
Bármi kérdésed felmerülne akkor itt megtalálsz:
Insta: l.h.p.story_iro
Tiktok :l.h.p.story_iro
ESTÁS LEYENDO
Tudnod kell //T.danny FF //
RomanceElizabettet sürgősen bekell Petinek avatnia minden olyan ügybe amibe régebben soha nem avatták volna be ... ÉS hogy milyen az élet maffia fiúk társaságában?Olvas bele és kiderül minden ami kérdésed felmerülne . ‼️Ez egy Fanfiction könyv csak részben...