𝐏𝐨𝐯 𝐌𝐞𝐢𝐬:
Pfff, ik moet niet nog langer in deze les zitten of ik val in slaap, jezus anus wat saai zeg. *Tringg* "Yesss pauze" zegt Eva, die naast me zit. Ik lach en loop het lokaal uit "kom buiten zitten eef, t s lekker weer" zeg ik. "Isgoedd, ik ga eerst ff me boeken wisselen oké?" Ik knik.
Ik wacht tot Eva klaar is en dan lopen we samen naar buiten. Er is niet veel plek meer maar er is nog 1 bankje vrij, We rennen er zowat naartoe en gaan net iets eerder op t bankje zitten dan Merel en Luuk "Kijk uit anders krakt t bankje nog door Meis" roept ze nog voordat ze wegloopt.
Eva wil erachter aan en er wat van zeggen maar ik hou haar tegen "Laat t maar Eef" zeg ik rustig, ik zie dat Eva het moeilijk vind om zichzelf in te houden dus ik aai even over haar been.
*Plingg* m'n telefoon licht op en een leuke foto van Eva en mij verschijnt, ik glimlach. "Wat voor n melding kreeg je Meiss?" Ohja k kreeg een melding. "K zal f kijkenn" het is een melding op snap. Ik kijk en zie dat het een vriendschapsverzoek is van ene Milo. "Oh gewoon een jongen die me op snap wilt denk" zeg ik. "Hmmm laat me eens even kijken" antwoord Eva terug. "Prima als je maar NIET accepteerd" "Nee nee komt goed meis"
Eva klikt op Milo zijn profiel en bekijkt z'n bitmoji aandachtig, ik Grijp m'n telefoon weer terug maar Eva wil verder kijken en grijpt m weer terug. En dan klikt ze perongeluk op accepteer "EEF WAT DOE JE" "oepss.. sorry mop" Ik pak m'n telefoon en kijk naar de chat. Hij komt online.
𝐌𝐢𝐥𝐨: Hey
𝐈𝐤: Heyy, ken ik jee ??
𝐌𝐢𝐥𝐨: Nee denk t niet haha, ik klikte perongelijk op toevoegen.
𝐈𝐤: Ahaha aah okee, ik klinkte ook perongelijk op toevoegen
𝐌𝐢𝐥𝐨: Ooh haha, als je me wil vw mag t hoor maar je lijkt me best aardig dus ik zou je best beter willen leren kennen
𝐈𝐤: Ahaha ja isgoedd, Mn pauze is bijna voorbij dus ik ga naar mn les. Ik app je straks !
𝐌𝐢𝐥𝐨: Ooh ja isgoedd, tot straks !"Omg Meis hij lijkt me echt kapot aardig" zegt Eva "Mhhm ja, k kijk wel" antwoord ik droog terug.
Eigenlijk kan ik niet wachten tot de les is afgelopen, ik kijk naar de klok, 20 minuten nog. De tijd gaat snel voorbij en voor ik het weet hoor ik de bel weer *Tringg* ik loop direct naar mijn kluisje en ren naar mn fiets. Ik spring op mn fiets en fiets zo snel mogelijk naar huis.
Als ik thuis ben trek ik mn schoenen uit en hang mijn jas aan de kapstok. "IK BEN THUIHUISS" ik loop meteen naar boven, gooi mn tas in de hoek en plof op bed. Ik bekijk mijn meldingen en krijg dan een appje van Milo.
𝑯𝒆𝒆𝒉𝒆𝒆, 𝒅𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒎𝒏 𝒆𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆 𝒃𝒐𝒆𝒌 𝒅𝒖𝒔 𝒘𝒔𝒔 𝒔 𝒕 𝒏𝒊𝒆𝒕 𝒏 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒆𝒅 𝒗𝒉 𝒎𝒂𝒂𝒓 𝒎𝒏𝒖. 𝑰𝒌 𝒅𝒐𝒆 𝒎𝒏 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒆𝒏 𝒉𝒐𝒐𝒑 𝒅𝒂𝒕 𝒋𝒖𝒍𝒍𝒊𝒆 𝒕 𝒍𝒆𝒖𝒌 𝒗𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏, 𝑾𝒔𝒔 𝒌𝒐𝒎𝒕 𝒅𝒆𝒆𝒍 2 𝒗𝒂𝒏𝒅𝒂𝒂𝒈 𝒏𝒐𝒈 𝒐𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 ! 𝒙𝒙
JE LEEST
𝐀𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐘𝐨𝐮 𝐁𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭
FanfictionMeis is 21 jaar en zit nog op school (studie psygoloog). Ze heeft veel thuisproblemen en slaapt daarom vaak bij haar beste vriendin Eva. In de laatste week van het eenalaatste schooljaar van haar studie, krijgt ze een bijzondere melding op snapchat...