Derin'den
Beratla ayrılalı tam 2 yıl geçmişti. Ayrılma sebebimiz ise beni aldatmasıydı.O gece takım arkadaşlarına uyup gece kulübüne gitmedeydi belki şuanda evliydik ama hepsi kendi hatasıydı.Beratla çocukluktan beri beraberdik,her anımız bile berabersiz geçmezdi ama işte.Beratla ayrıldıktan sonra kendimi voleybol'a daha fazla adapte etmiştim. Onu aklımdan çıkarmış kariyerime odaklanmıştım.Şuanda çok başarılı bir voleybol'cuyum.Berat'la ayrıldıktan sonra barcelona'da oynamıştım orda çok mutluydum yaşama sevincimi geri kazanmıştım herşeyim süperdi.Çok güzel dostluklar edinmiştim.Hayatıma berat'tan sonra hiçbir erkeği almadım almayıda düşünmedim berat saolsun her erkeklerin böyle olacağını düşünüyordum ve bu inancımı kıramıyordum.Bu arada Barcelona'dan tekrardan türkiye'ye galatasaray'a geldim zaten küçüklükten beri hayalim galatasaray'da oynamaktı ve bunu barcelona'da gitmeden önce başarmıştım aslında beratla sevgiliykende oradaydım ama kafamı toplamak için 2. hedefim olan barcelona'da transfer oldum.Neyseki şuanda herşeyim çok iyiydi.Dorukhan ve pelinay ilede iletişimi kesmemiştim gidince onlarda toparlanmama yardımcı olmuşlardır,dorukhan hâlâ berat'la konuşuyordu ama pelinay yaptığı şeyden dolayı bana destek çıkıp onunla konuşmayı kesmişti.Şuanda türkiye'ye geri dönüyordum.Eşyalarım benden önce gitmişti bende son kez arkadaşlarımla vedalaşıp kıyafetlerimin olduğu valizi alıp uçağa bindim.Uçaktayken içimde bir boşluk hissi vardı ama umursamadım.Ben gelene kadar zaten eşyalarımı yerleştirmesi için arkadaşlarımda yardım istedim.Onlarda beni kırmayıp kabul etmişlerdi eve geldiğimde herşey hazırdı,valizimi yukarı odama bırakıp aşağıya indim kendime yemek söyledim zaten yorgunum bide yemekle uğraşmadım.Yemeğim geldikten ve yedikten sonra pelinay aradı.
Pelinay
Naber kuşum yerleştinmi?Derin
Yerleştim canımPelinay
Tamam canım bişey dicektim hazır dorukhan ve ben istanbul'dayken akşam yemek yiyelim mi hem senin gelişini kutlamış oluruzDerin
Olur canım sen konum atarsın gelirim bendePelinay
Tamam canım akşam görüşürüzDerin
GörüşürüzAkşama zaten 2 saat falan kalmıştı ben hazırlanana kadar o saati geçeceğini bildiğim için hemen hazırlandım.Siyah ayaklarıma kadar değen bir elbise giymiştim ayakkabı olarakta siyah topuklu tercih ettim saçlarımıda salarak hazırlanmıştım.Daha sonra arabama binip pelinay'ın attığı konuma doğru yol aldım.Restoran'dan içeri girince hemen onlari görüp masaya gittim sarılma seansının sonunda oturup yemek yemeye başladık.Uzun arada bir sonra beraber yemek yiyince kendimi mutlu hissetmistim.Daha sonra fotoğraf çekildik ve st atmaya geçtik üçümüzde beraber verdiğimiz pozları hesabımızda paylaştık ve gece olmaya başlayınca evlere dağıldık.Aklıma berat'ın st'yi görebileceği geliyordu ama umursamadım belki hayatında biri vardı yada beni hiç sevmemişti.Bu düşünceleri bı tarafta bırakıp uykuya daldım.Sabah uyanınca dorukhan'dan mesaj olduğunu fark edip mesaja baktım.
Dorukhan
Derin berat paylaştığım st'yi görmüş sabah uyanınca bir ton mesaj yazdı baya seni sordu ama ben fazla merak etmemesini söyleyip geliştirdimDerin
Görse ne yazar sanki onca yaptıklarından sonra bide beni soruyor gerizekalı bu çocuk ya sen gel benim hayatımı mahvet sonra hiçbişey yapmamış gibi beni sor salak yaDorukhan
Bende aynısını düşündüm zaten ama beyefendi yaptığı hatanın farkına yeni varmaya başlamışDerin
Diğer kadınlar yüz vermeyince kullanmak için aklına gelmişimdir neyse ne zaten umrumda değil ne yaparsa yapsın beni asla geri kazanımıcakDorukhan
Aynen öyle neyse berat tekrardan bişey derse haber veririmDerin
Saol dorukBerat'ın ne yapacağını düşünmeyi bırakıp antrenmana gitmek için hazırlanmaya Herşeyimi hazırlayınca antrenman yerine doğru arabayı sürdüm.Antrenman çıkışı'da direkt eve gelip uyudum.Yarın maçım vardı başakşehir'in maçları olmadığı için belki berat gelebilirdi aslında beni görmek için,ama gelse'de bişey değişmeyeceği için kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah olunca günlük işlerimi hallettim ve maçın olacağı yere gittim maç başlamadan önce ısınma hareketleriyle yaptık.Bugün desteklemek amaçlı pelinay ve dorukhan gelicekti.Dorukhan'ın maçları başlamadığı için rahattı pelinay'da zaten dorukhan nerdeyse orda kafasındaydı.Maç başlıcaktı saha'ya çıkıp İstiklal marşı okumak için yerimize geçtik ve gözüm tribünlere kaydı.O gelmişti.