𝟎𝟔- 𝐮𝐬

40 4 0
                                    


                                  𝐀𝐍𝐃𝐑𝐄𝐀

"𝐛𝐚𝐛𝐲𝐥𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠
𝐥𝐢𝐟𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐚 𝐯𝐢𝐧𝐞
𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐞?
𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐮𝐬, 𝐮𝐬?"

---------------------------𝟎𝟔--------------------------
𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐒𝐨𝐟𝐢𝐚 𝐢 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭, 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞. 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝, 𝐢 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐦 𝐭𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭.

𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐦𝐛 𝐚 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨 𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐯𝐨𝐢𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 "𝐡𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧." 𝐛𝐥𝐚𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐡 "𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬𝐧𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝" 𝐥𝐞𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞.

𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐟 𝐢 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐞𝐟𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐧 𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 — 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭.

𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐢 𝐩𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐟𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐞𝐚𝐬𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐨𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡, 𝐰𝐡𝐲 𝐨𝐧 𝐞𝐚𝐫𝐭𝐡 𝐝𝐨 𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡.

𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐢 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐭𝐥𝐢𝐧𝐠 "𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐧𝐢𝐜𝐞?" 𝐬𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐭, 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 "𝐨𝐡 𝐧𝐨𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐛𝐥𝐨" 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐟𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟.

𝐒𝐨𝐟𝐢𝐚 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐣𝐞𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐆𝐚𝐯𝐢 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞?" 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐢 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 — 𝐧𝐨 any man 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬 𝐢 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝.

ᴍʏ ʙᴏʏ ᴏɴʟʏ ʙʀᴇᴀᴋs ʜɪs ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴛᴏʏs - pablo gaviWhere stories live. Discover now