Vlčí Hvězda

5 1 1
                                    

Pro: Doginka_love

VLČÍ HVĚZDA

Cover:
Cover máš krásný, i přes to, že není tvůj. Barvy na něm ladí a hodí se k příběhu.

Gramatika:
I když se sem tam nějaké chybky našli (hlavně čárky nebo i/y), nikdy to nebylo nic hrozného, což hodně obdivuji!
Jen mi tam trochu vadilo, že neděláš odstavce, protože se v tom pak hůře orientuje, ale to je jen malinký detail.

Celkový nápad a smysluplnost:
Ačkoliv jsem zatím nikdy příběh o vlcích, nebo kočkách (kdy se to vypráví z pohledu zvířete) nečetla, díky tobě dost možná začnu!
Nápad na knížku je fakt skvělý.
Je vidět, že to máš už od začátku dost promyšlené, což se jen tak nevidí.
A i když ji nemáš dokončenou, už teď je to úžasné a vlastně se za celou dobu čtení nestalo, že by jsem si řekla "co to tu napsala?"
Všechno v příběhu dávalo smysl a těším se, až bude pokračování!

Celkový názor:
Můj celkový názor je tak 8,5/10, protože je vidět, že nad tím opravdu přemýšlíš a kdybys tam udělala ty odstavce a poupravila i/y, bylo by to 10/10.

Doporučení ostatním:
Tenhle příběh rozhodně doporučuji, protože ať už styl psaní, nebo celkový nápad je úžasný!

----

Rozhovor s autorkou:

Komu by jsi knížku doporučila?

Knížku bych doporučila milovníkům vlků, psů, dobrodružství a celkově zvířat.

Jak by jsi ve zkratce knížku popsala?

Knížku bych popsala jako dobrodružnou, poukazuje na to že i zvířata mají někdy těžký život, hlavní postava si toho musí hodně vytrpět aby se alespoň pokusila zachránit svou smečku a rodinu.

Takže abych to shrnula, příběh se mi opravdu líbí a vsadím se, že nejsem jediná!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 29 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze na přání Kde žijí příběhy. Začni objevovat