kubuś play

23 3 22
                                    

Na wstępie mówię że @jestemdziwna2137(olga) zmusiła mnie do napisania tego( jak widać na załączonym w multimediach obrazku 100% legit) i jej pomysł był żebym to napisała wienc nie biorę odpowiedzialność za uszczerbek na zdrowiu psychicznym jak cos to jej sie czepieć
_________________________________________

Była normalna przerwa w niezbyt normalnej szkole, George właśnie podszedł do swojego przyjaciela Clay'a zwanego także dream'em pijąc malinowego kubusia . Przyjaciele siedzieli spokojnie i gadali w tym czasie geroge zdążył już wypić swoje picie .
- Idę to wyrzucić - poinformował swojego przyjaciela i wstał z ławki, gdy miał juz iść poczuł spotkanie z twardą ziemią po tym jak Dream podstawił mu nogę.
- Ty szujo - powiedział George do śmiejącego się przyjaciela. Spojrzał na niego gniewnie po czym walną mu pustą butelką w łeb.
- ty kuro jeszcze raz tak zrobisz a włoże ci tą butelkę do dupy - powiedział Dream. George bez wahania znowu mu walną butelką w głowę.
- O ty szmato - ze złościł się jego przyjaciel. Reszta przerwy minęła już spokojnie.

Skip time do następnej przerwy

Dwójka przyjaciół tak samo jak na każdej innej przerwie siedzieli razem j rozmawiali.
- Rodzice jadą dzisiaj do cioci i wrócą późno w nocy , chcesz przyjść? - zapytał George .
- No chętnie przyjdę - odpowiedział Dream mając pewien plan w głowie.

Skip time

Clay właśnie szedł w stronę domu swojego przyjaciela po drodze wchodząc do sklepu w którym kupił malinowego kubusia play , po wyjściu ze sklepu szedł prosto do domu Georga . Zapukał w drewnianą powłokę drzwi i poczekał chwile aż te się otworzą. Gdy tak się stało za nimi ujrzał Georga z którym od razu się przywitał .
- Oo kupiłeś mi kubusia? - spytał radośnie George.
- Tak proszę - odpowiedział Dream podając mu napój .

Skip time (znowu XD)

Dwóch przyjaciół siedziało teraz razem na kanapie oglądając serial. George wstał z kanapy z zamiarem wyrzucenia pustej już butelki po wcześniej wypitym kubusiu .
- Nie wyrzucaj tego , przyda nam się później - powiedział Clay zatrzymując go.
- Niby do czego - zapytał George siadając na kanape.
- Obiecałem ci coś po tym jak walnąłeś mnie w łeb butelką - powiedział Dream niskim ( jak olga ) głosem przy uchu bruneta (brunetki blondynki ja wszystki kocham was dziewczynki) .
- J.. Ja myślałem że żartujesz - zestresował się trochę George bojąc się co może stać się później.
- Ja? Ja nigdy nie żartuje Gogy - powiedział szeptem blondyn następnie całując namiętnie Georga. Zmieszany brunet po chwili zaczął oddawać pocałunki. Blondyn po chwili zszedł ustami na żuchwę Georga a z niej na jego szyję zostawiając na niej malinki, podniósł go i poszedł z nim w stronę pokoju bruneta biorąc po drodze swoją torbe. Wszedł do pomieszczenia i położył Georga na łóżku z powrotem wracając do całowania jego ust ( co ja robie ze swoim zyciem) . Wprowadził swoje ręce pod koszulkę bruneta zaczynając bawić się jego sutkami( jakby moja mam to zobaczyła by mnie z domu wyjabała ). Brunet na to uczucie tylko jękną cicho. Gdy Clay'owi znudziła się już zabawa sutkami Georga zaczął powoli zdejmować mu ubrania zaczynając od bluzki kończąc na bieliźnie. Gdy brunet leżał już nagi Dream ze swojej torby wyciągną lubrykant i wylał troche na swoje 3 palce i włożył pierwszego paliczka w dziurkę bruneta. Poczekał chwilę aż George przyzwyczai się do tego uczucia po czym zaczął ruszać paliczkiem po chwili dodając drugiego i trzeciego. Gdy uznał że brunet jest wystarczająco rozciągnięty wyjąc palce i wylał trochę lubrykantu na butelkę bo kubusiu. Powoli włożył ją w bruneta co nie było trudne przez jej w miarę opływowy kształt. Gdy George przyzwyczaił się do wielkości butelki zaczął nią powoli ruszać a z ust bruneta zaczęły wychodzić coraz to głośniejsze jęki. Blondyn przyśpieszył ruchy butelką szukając też prostaty bruneta. Gdy już ją odnalazł zaczął uderzać w tamto miejsce na co brunet wydawał z siebie jeszcze więcej jeszcze głośniejszych dźwięków. Po chwili brunet doszedł obficie spuszczając sie na swój brzuch, a Clay wyją z niego butelkę i złączył ich w pocałunku.
Gdy posprzątali po wcześniejszym incydencie położyli się razem spać przytuleni do siebie.

Koniec
___________________________________________
Nie umiem opisywać takich scen ale olga bardzo prosiła więc musiałam to napisać skręciło pewnie was to bardziej nić teksty tego jednego typa z klasy bo ale raz się zyje to co było pisane to pierwszego skip time serio się wydarzyło troche pozmieniał bo dostałam od olgi tylko raz w łeb ale podstawiłam jej noge i się wyjebała przed panią od historii XD nie wiem co jeszcze napisać więc zmykam

- zuzul:*

kubuś play | DNF (zmusili mnie by to napisac) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz