yinede acıtıyor

6 1 17
                                    

Selaam
Yb yazmistim atiyim dediim
Bidee bi sure atmayip uc dort bolum birden atsam mi daha iyi boyle mi
Umarim hosunuza gideer ve umarim okuyan olur
Yanlis yazdigim yer varsa kusura bakmayiin chate yazin duzeltiriim
Iyi okumalaar

...

"Uyumak istiyorum"

"Daha yeni uyanmadin mi jii uykun oldugundan emin misin"

"Bilmiyorum minho cidden hic biseye gucum yok suan"

"Sen oyle hissediyorsan uyuyalim o zaman"

"Senin uykun var mi ki"

"Yok ama seninde yok sung bunu ikimizde biliyoruz"

"Uyumak her zaman en iyi kacis yolu cunku"

"Tabii uyuyabiliyorsan.."

Onu tanidigim neredeyse tum sure boyunca uyku problemi vardi suan her ne kadar benim icin uyumaya calissada cogunlukla sadece yanimda durup beni izliyordu cunku gunde sadece 1-2 saat uyuyabiliyor oda gunesin dogusundan sonra oluyor

"Daha onceki gibi yapsak.. ise yaramaz mi"

Oncesinde minhonun uyuyabilmesi icin kosuya cikiyo, yuzmeye gidiyo ve yorulacagi seyleri tum enerjisi bitene kadar tekrarliyoduk. Tabii her ne kadar uyumasini saglasada diger gunlerde vucut agrilarina sebep oluyordu. Yani ya uykusu icin gucunu son zerresine kadar kullanacakti yada uykusuz kalacakti.

(Daha once chanda bi yayinda uyuyamayinca enerji harcatacak seyler yapinca daha kolay uyumakla ilgili biseyler soylemisti o yuzden buraya ekledim)

"Bilmiyorum jii ise yarar ama sonraki gunler.. hem sen zaten yeterince yorgunsun"

"Boylede cok uykusuz kaliyosun lino.. en son ne zaman duzgunce uyuyabildin"

"Gecen hafta sanirim.. yada ondan onceki"

"Sonunda iyi seyler olmuyo minho uyuman lazim"

"Aslinda spor salonuna changbinin yanina gidebilirim ama o zamanda sen tek kalirsin.."

"Ben gruba mesaj atarim simdi gelirler merak etme sen"

"Once onlardan haber bekleyelim, gelebilirlerse giderim sungiee"

...

Seungmin yola ciktigini soyleyince bende hazirlanmaya basladim
Normalde 8 kisilik bir arkadas grubumuz vardi ancak tum bunlar boyunca jisungun en rahat davrandigi kisi bendim. Zaten ikimiz liseye gecip digerleriyle tanismadan oncede yakin oldugumuzdan aramizdaki bag daha farkliydi, 10 yildan fazladir birbirimizin herseyini biliyor hep yanyana oluyorduk.

"Hosgeldin sesee"

"Hosbuldum, sung nerede"

"Yukari odada"

Onaylayarak basini salladiginda ona jisunga bol bol sarilmasini fisildayip evden ciktim. Sarilmanin ona iyi geldigini biliyordum rahatliyordu sarilinca. Kucuklugunden kalan bi huyuydu bu.

...

"Sungieee.. gelebilir miyiim"

"Gel mong"

Seungmin minhodan sonra en rahat oldugum kisilerden bu yuzden gelmesi benim icin iyi olmustu. Onunla konusurken aglayacagima adim kadar emindim ama bir yandanda onun sozlerini, tesellilerini duymanin iyi hissettirecegini biliyordum.

"Sungiee nasil hissediyosuun"

(Nasi yazicagimi bilemeyince direkt pat diye yazdim nasi hissediyosun diye kb)

"Bilmiyorum seungmin, hic bisey bilmiyorum nasil hissettigimi, nasil hissetmem gerektigini hic birini bilmiyorum.."

"Bilmek icin kendini zorlamana gerek yok bence, suan bunlar bilmeye ihtiyacin olan seyler degil sung. Sadece sana nasil hissettiriyorsa buna izin ver ne tarz bir duygu oldugu onemli degil"

ikigai'm | minsung (Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin