HOLA Mİ NEGROSS
Nassınız
iyi olun iyi
umarım beğenirsiniz
İyi okumalar.
-
Yazar.
Herkesin olduğu o masada sadece sessizlik esip girlüyordu resmen, kimse ne diyeceğini bilmiyordu.
Taehyung gergindi, ilk defa bu kadar çok arkadaşı olmuştu, genellikle kimseyle konuşmuyordu.
Ve şimdi de ne diyeceğini bilmiyordu.
Diğerleri de onunla beraber gergindi, o bişey demeyince fazla tanımadıkları birine karşı hangi konuyu açacaklsrını şaşırmışlardı.
kafenin diğer tarafından gelen kapı sesi ile Taehyung kafenin kapslı olduğunu söylemek için arkasını döndüğü zaman gördüğü kişi ile duraksamıştı.
"Kapalı- Baba?"
Grup adama fokuslanmıştı, babişko olduğunu anladıkları adam ile ayağa kalkmışlardı.
"Naber gençler?"
Bay Kim masaya yaklaştı ve boş olan bir sandalyeye oturup, hala ayakta dikilen gruba oturmalarını söylemişti.
Hiç kimseden çıt çıkmıyordu yine, bir dakika, iki dakika, üç dakika derken en sonunda bu sessizlik bay Kim'in canını sıkmıştı.
"Niye bu kadar sessizsiniz?"
"Konuşacak konu bulamadık..."
"Peki neden boş boş oturuyorsunuz?"
"Bilmiyoruz."
Bay Kim ve Jimin kısa bir şekilde konuşmuştu.
Jin bi anda ayağa kalktı ve yerinde tepindi, ardından söylenmeye bsşladı
"Lan sıkıldım ben eğlence istiyorum bişey yapalım ya lütfen! Bara gidip eğlenelim hem daha iyi kaynaşırız."
Bay Kim tek parmağını Jin'e doğru tuttu ve heycanla ona katıldı.
"Bingo! Siz gençlerin kaynaşması lazım kaynaşmak için de açılıp rahatlamanız lazım, bu yüzden de jungkook oğlumla arka oday-"
"Baba!"
Taehyung, elini babanının ağzına kapadı ve gözlerini irileştirerek baktı, Jeon hariç diğerleri gülme krizine grecekti neredeyse
Jungkook, Taehyung daha fazla utanmasın diye diğerlerine 'kesin yoksa sikerim' bakışlarını atıp, onları susturdu.
Bay Kim, Jungkook'a doğru imalı bakışlarını atarak kaşlarını kaldırıpindirdi ve, ağızının üstündeki eli indirdi.
Jin konuyu dağıtmak için ortaya doğru konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accident | TK
FanfictionMotor kazası yapan Jungkook'u, Taehyung kurtarır. Semekook | Uketae |