Nacuru přišel před školu a tam uviděl své spolužáky. Rozběhl se za nimi.
"Ty jo! Ahoj Nacuru!" pozdravil Max.
"Čus," pozdravil Nacuru.
"Ty ses od minulého roku úplně změnil," řekl šibalsky Jack.
"No jo, vy taky," hlesne Nacuru."Nacuru, támhle jde Rio," řekl Max a ukázal prstem na přicházející Rio.
"Ahoj, kluci," pozdraví.
"Ehm...nazdar...Rio," zakoktá posměšně Nacuru.
"Ty jo, Suzumura s Nanaem jsou zase spolu!" vykřikne Jack."Drž zobák, špíno!" vykřikne rozzlobeně Nacuru.
"Suzumara a Nanao! Mlasky, mlasky, mlasky!" chechtá se Jack.
"Já ti jednu fláknu!!!" vykřikl znovu Nacuru.
"Ne, prosím neperte se, není to kamarádské," prosí Rio."No...tak ok," řekne Nacuru a vstoupí do školy.
Max ho následuje. Rio s Jackem zůstali ještě venku.
"Víš, že se s Nanaem k sobě nehodíme, a ty to moc dobře víš," řekne Rio a jde ke své skříňce si odložit věci."Ach...Rio je prostě nepoučitelná," řekne si pro sebe Jack a jde taky ke své skříňce.
"Takže, bude odpoledne v parku bitka?" zeptá se Max Nacurua.
"Ne, nechci mít další průser, a navíc je to k ničemu," odpoví suše.Kolem nich projde Rio. Nacuru ztuhne a upustí svojí tašku, kterou držel v ruce.
"Co je...?" vyhrkl Max.
"Co by bylo," řekne Nacuru a zavře skříňku.
Vezme si tašku a dá si ji na záda.
"Je těžká, nemohl jsem udržet," odpoví Nacuru.
"Cože?! Vždyť jsi chodil tři roky se mnou do gymu," řekl překvapeně Max.
"Už tam nechodím," odvětil Nacuru.
"Cože?!" vykřikl Max.
"No jo," kývne Nacuru.Vešli do třídy. Rio tu ještě není tady. Pomyslel si Nacuru. Připravil si učebnice a sedl si na místo.
Zvoní!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj!
Toto je 1. kapitola tohoto příběhu (to asi všichni už víte🤣) jsem ráda, že čteš tyto řádky. Moc jsem ráda, že vyšla 1. kapitola!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ČTEŠ
Dáš mi ještě šanci?
Chick-LitNacuru je obyčejný student střední školy. Asi pět let zpátky se rozešel s Rio, s jeho spolužačkou a chce její srdce zpět. Jenže Rio je krásná milá holka a každý kluk ze třídy jí miluje, tohle bude těžké... Jak se s tím Nacuru vypořádá? Do třídy přiš...