Bad man's husban.... p(p18)

109 14 0
                                    


Bad man's husband.... p(18)

"ဉီးငယ်မောင်တနေရာကိုသွားစရာရှိလို့ဒီညတော့တယ့်ညနက်မယ်မောင့်ကိုစောင့်နဲ့နော်ခဏနေရင်မာမီနဲ့ဒယ်ဒီလာလိမ့်မယ်"

ထယ်ယောင်းအခန်းထဲကနေဘာအသံမှမပေးဘူးနှုတ်ခမ်းလေးကိုက်ပြီးအလိုမကျသာဖြစ်နေတယ်။

မောင်သွားပြီနော်ဉီးငယ်မောင့်ကိုအပြစ်ကနေကင်မောင်သွားပြီနော်ဉီးငယ်မောင့်ကိုအပြစ်ကနေကင်းလွတ်ခွင့်လေးပေးပါနော်မောင်ကိုလည်းမောင့်စိတ်တွေ့စုစည်းမရဘူးဉီးငယ်အခုတောင်မောကင်ကတိပေးပြီးသားလက်ခံပြီးသားမို့မောင့်သွားရမှာတကယ့်တော့မောင့်လုံးဝမသွားခြင်ဘူးမောင့်သွားတော့မယ်ချစ်တယ်ဉီးငယ်"

ဂျောင်ကုလည်းထယ့်ယောင်းကိုပြောပြီးအောက်ထပ်ပြန်ဆင်းလာတယ်။

ဂျောင်ကုအခုတလောအဆင်မပြေပေမဲ့လည်းပြိုင်ပွဲအတွက်ထွက်လာလိုက်တယ်။...

အိမ်ကထွက်သွားတဲ့ဂျောင်ကုကိုထယ်ယောင်းကြည့်နေတယ်....မောင်ကဘယ်သွားတာလည်းတစ်ယောက်ယောက်နဲ့သွားတွေ့ဖို့လာထယ်ယောင်းစိတ်ထဲမတင်မကျနဲ့.....

မောင်ချစ်တာဉီးငယ်သိတယ်ဒါပေမဲ့ဉီးငယ်မကြိုက်တာလုပ်တဲ့မောင့်ကိုအပြစ်ပေးတာပါသေချာပေါက်မောင့်ကခံယူပေါ့.....

ထယ်ယောင်းအလိုမကျပါဒီညကအိမ်ပြန်နောက်ကျမယ်တဲ့တွေ့မယ်ဒီညလည်းဟိုနေ့ညကလို့ထပ်ဖြင့်လိုကတော့ဂျွန်ဂျောင်ကုတို့အောက်ရောက်ပြီသာမှတ်.....ဟင်...

အခန်းထဲမှာစိတ်တို့​​ကျန်ခဲ့တဲ့ထယ်ယောင်း

"ဟေ့Broဒီမှာမင်းဆိုင်ကယ်အဆင်ပြေလာ"

ဂျောင်ကုခေါင်းသာညိတ်ပြီအကျီလဲဆိုင်ကယ်ဉီးထုတ်ကိုဆောင်ပြီးဆိုင်ကယ်ပေါ်ခွကာရပ်စောင့်နေတယ်။

"ဂျောင်ကုကြည့်ရတာမလန်းမဆန်းနဲ့တစ်ပတ်တောင်ပြည့်တော့မယ်ဂျောင်ကုယောကျာ်းကကောက်တုန်းလာ"

"ငါ့ဘယ်သိမလည်းရှင်မင်းရာမင်းသိခြင်ရင်အိမ်မှသွားမေးလေး"

"မေးရဲပါဘူးတစ်ခါတည်းနဲ့တောင်ကြောက်ပါပြီကွားနောက်ထပ်တော့မမေးရဲဘူးပန်းဆိုင်မှာကတည်းကကြောက်နေတာ"

Bad Man's Husband..... Taekook(bl()Complete )Where stories live. Discover now