Da hoşlanmaya başladım fena biri değildi ama bu clody i aldatmak olurdu . Çok kararsız kalmıştım biz eve carl ile gittik kapının önünde beni bıraktı sonra kendi de evine gitti. Ben kapıyı açar açmaz çığlık attım ama beni kimse duyması Allah tan önümde korkunç maskeli biri duruyordu sonra etraftan gülüşme sesleri geldi bende o anda tabi boşta bulunup güldüm . Meğersem babam mış . Ama neden böyle bişey yapsın ki . Oturdum bir su içtim . Annem ve babam bana bakıyordu . Bende çok tedirgindim . Sonra annem ayağındaki terliği çıkardı babam da bana hemen çık odana anneni ben sakinleştiririm dercesine bir bakış attı . Bende ona sağol babacım dercesine attıktan sonra babam bişi değil dercesine başını oynattı . O arada annem de bana sana ceza vericem dercesine bakış attıktan sonra ben cevap veremeyip odama çıktım . Annem çok şaşırdı. Sonra babam annemi sakinleştirdi . Bende üst kattan onları dinliyodum . Annemle babam sanki boşanma hakkında konuşuyorlar gibiydi az merdivene indim . Ve duyduklarıma inanamadım bunlar gerçekti babam anneme ben bu lanetle daha yaşıyamam demişti yani benim lanetim sonra annem o senin çocuğun dedi. Bende ağlıya ağlıya aşağı doğru koştum . Annem ile babamın yanına oturdum ......