Ceylin'den..
Uyuyordum ve saate baktım.Resmen okula 3 saatim vardı. 3 saat.ÜÇ!.Uyumaya çalıştım ama yeni okula gideceğim için ayaklandım.Aynada kendime ve yüzüme baktım.Dünya güzeli sayılmazdım ama yani esmer ve mavi gözlü olmağım yeterdi bana.Duşa girdim ve 1 saat orada kaldım.* Havluyla odama geçtim ve boş beyaz tişört, kısa siyah şort, beyaz çorap giydim.Tırnaklarıma siyah oje sürdüm.Saçlarımı kremledim.Sonra saçlarımı düzleştirdim.Okulun okul forması yoktu.Bu mükemmel haberdi resmen.1 saat vardı.Sacımı arkaya atıp bir tane siyah askılı tişört ve beyaz gömlek giydim.Altınada beyaz pantolon.Nasılda korkusuz biriyim ya, resmen beyaz pantalon giydim!Oflayıp üstümü yeniden çıkarttım ve Stefan Salvatore posterlerine aşık halde bakarak "Bebeğim, kocacımm." Dedim.."Evimin direği şu tipe bak ağzını yüzünü yerimm." Dedikten sonra siyah şort ve beyaz Crop top giydim. Üstüne deri ceket giyip deri çantamı taktım.Dışarı çıkıp yürüyerek gidiyordum.Belki de o posterlere verdiğim parayı biriktirip kendime bir Motor alabilirdim.Evet o kadar olabilirdi.Abartmadım.Asla(!).Tam yolu geçecekken bir Hüsno markalı araba beni ezecekti hemen geri çekilip bir çamur topluluğuna düştüm.Hem korku hem sinirle bağırdım. "GERIZEKALI APTAL!" Arabadan inince zürafa kadar bir yakışıklı sarışın indi.Hayır tek yakışıklı şu aşkım kocam Stefan olmalıydı.Elimden hafifçe tutup kaldırdı sırıtarak.Sonra baya sırıtarak konuştu.
"Umarım bir şey olmamıştır."
Sinirle kaşlarımı kaldırıp üstüme baktım. "SENCE?"
Sırıttı "Olmamış."
Sinirle "Oğlum neyin kafası bu halime baksana?"
Hala gülerek beni süzdü "Çamurla daha iyisin ama." Dudağımın kenarına bulaşan çamuru temizledi ve arabasına binip gitti.Sinirle bağırıp ayağımı yere vurdum."Öküz! Yada Dağ ayısı! " Markete girip kendimi temizleyip çıktım iyiki siyah giymiştim ya o beyaz pantalonu giyseydim?Soyunup çıplak giderdim herhalde..Okula gelince ilk olarak Müdürün odasına girdim.Vay a*ına koyayım bu okulun müdürü bile yakışıklı.Pedofilli çıkabilir her an.Neyse, sınıfımı gösterdi "10b 3cü kat 25ci oda.." Oraya gidince ders vardı Bioloji, iğrenç..Öğretmen bana bakıp gülümsedi ve beni süzdü hala hocaya bakıyordum, KADIN BILE GUZEL LAN."Yeni öğrenciyim de?.." dediğimde bana baktı" Aa, ne güzel, ne güzel kendini tanıtsana bakalım." Bu kadın için Biolohji okuyabilirim, şakaydı susun."Ceylin Sarsu 19 yaşındayım.." Sınıfa göz gezdirince üstüme çamur bulaştıran erkeği gördüm..Yuh a*ına koyayım ya..Fısılsayarak "Yok artık..".O da hem şaşkın halde hemde sırıtarak fısıldadı "Var artık.."
_______________________________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen herşeysin'
Romance𝙆𝙖𝙖𝙣'𝙙𝙖𝙣.. "-𝘽𝙚𝙣 𝙮𝙞𝙡𝙙𝙞𝙯𝙡𝙖𝙧 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙪𝙯𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙖𝙙𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙢, 𝙤 𝙙𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙞𝙣, 𝙨𝙚𝙣 𝙃𝙚𝙧𝙨𝙚𝙮𝙨𝙞𝙣..' 𝘾𝙚𝙮𝙡𝙞𝙣'𝙙𝙚𝙣.. "-𝘽𝙪 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩𝙩𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙢𝙖𝙢𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙠 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙗𝙞 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙞𝙣, 𝙨𝙚�...