Ceylin'den..
Gece saat 5'ti dudağımla oynuyordum.Beni öpmesini hatırlıyordum.Çok hoşuma gitmişti resmen yerimde zıplayacak haldeydim.BugunBana mesaj geldi.Gruptandı.Grupdakiler,"Kaan,Batu,Cansu ve Kubilay."
_____________
Cansu;Çocuklarrr hazırlanma vakiti gidiyoruuz.
Kaan;Şükredin Ceyline, yoldayım.
Batu;Ne yolu lan, nereye?!
Kubilay;Salak mısın aq, tatile.
Batu;Ben gitmiyorum oglum hadi iyi geceler
Kaan;Mangal var gerizekalı
Batu;Yoldayım.
Ceylin;Hazır değilim daha.
Kaan;Güzelim sen hazır olmasan da olur ben beklerim.
Cansu;Yav hayatım hazır olunca çıkarız, Hatta karavanla gidiyoruzz.
Ceylin;He pekala.
Kubilay;Hazır olunca yazın.
_______________________________________________________________Hemen yataktan zıplayıp duşa girdim.Duştan çıkıp hiç kullanmadığım kremleri kullandım yüzüme.Yüzüm rahatlandı amk.Hemen kurulayıp saçlarımı düzleştirdim.Hafif bir makyaj yaptım ve siyah etek,siyah kısa gömlek giydim.Sonra çantamı açıp bikiniler,elbiseler,pijamalar,şortlar,tişörtler..Falan falan aldım.Tabii makyaj malzemelerimle parfümümü de aldım.Ayakkabıları giyip araba korna sesi ve müzik sesi duydum.Bir dakika şarkı "No lie" şarkısıydı.Hemen gözlüğümttü takıp çıktım.Büyük bir karavan vardı.Karavanın penceresinden Batu kafasını çıkarmıştı ve önde Kubilay ve Cansu oturuyordu.Kaanı görememiştim karavana yaklaşıp konuştum. "Kaan nerde?" Hemen Cansu pencereni açıp güldü. "İçeri gir de ara." Anlamamış halde karavana girer girmez koltukta oturan elinde bir kırmızı çiçekle duran bir beyefendi gördüm.Pardon dağ ayısı güldüm "Ay çok komik duruyorsun." Göz devirdi "Ya kızım biraz romantika ya, Yakala!" Hemen çiçeği attı ama tutamadım "Salak düzgün atsana." Sırıtarak yanımda eğildi ve çiceği götürdü sonra elini bacağıma sürttü ve eline tekme attım."Acıttı lan."Güldüm ve konuştum."Tabii." Hemen karavan kıpırdandı ve ayakta olduğum için Kaanın kucağına düştüm. "Kubilay adamsın!" Diye bağırdı."Ya bıraksana alla alla." Göz devirdi ve sırıttı "Yoo, o ne demek." Elini çimdikledim ve "Batuu, burda sosisli var gel ye!" Hemen geldi ve kalktım. "Hani lan?!" Dedi ve kaan belden aşağısını gösterdi batu gözlerini kapattı "Kalsın." Dedi ve çıktı.Kaan bana baktı ve saçlarımla oynadı.Hoşuma gidiyordu diye bir şey demedim.
_______________________________________________________________
Bir kaç saat sonra karavandan indik.Baya bir güzel oteldi.Bir an Batu konuştu "Buranın yemekleri şimdi ne güzeldir bee." Kaan benim bavulumu alınca belini tuttu ve hemen yanına koşup elimi eline koydum. "İyiyi misin, ne oldu?" Sırıttı ve dudağımdan öptü kızardım ve eline vurdum Kubilay Cansu ve Oğuz güldü. Kaan sırıtarak konuştu "Ya kızım ne doldurdun içine bu bavulun?" Trip atarak konuştum "Ne varsa koydum taşı." Sırıtarak Kubilay da Cansunun ve kendinin bavulunu taşıyordu Oğuz konuştu "Ee ben?" Cansuyla güldük sonra konuştu "Mal mısın, kızların bavulunu taşıyorlar biz erkeklerin değil." Batu burnunu kıvırdı ve güldük.Herkes odaya yerleşince 2 oda olduğunu gördük.Hemen konuştum "Neden 2?" Hemen Kaan sırıttı "Bence Oğuzu balkondan atalım." Kubilay ve Cansu güldü ve Kubilay konuştu "Kanka erkekler bir odada yatsın kızlar bir." Hemen destekledim Cansu konuştu "Ben Kubilayla uyurdu-.." Hemen kolunu cimcikledim. "YAAA, CANSUCUM BENDE SENINLE UYUMAK ISTERIM VARYAA."
Kaan hemen beni kendine çekti ve elini omzuma koydu sonra konuştu "Ya bence birlikte uyuyalım." En sonunda seçenek kalmadan Kaanla aynı odada kaldık ve bavulları yerleştirdik.
_______________________________________________________________
Axşam yene yazacamm🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen herşeysin'
Romans𝙆𝙖𝙖𝙣'𝙙𝙖𝙣.. "-𝘽𝙚𝙣 𝙮𝙞𝙡𝙙𝙞𝙯𝙡𝙖𝙧 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙪𝙯𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙖𝙙𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙢, 𝙤 𝙙𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙞𝙣, 𝙨𝙚𝙣 𝙃𝙚𝙧𝙨𝙚𝙮𝙨𝙞𝙣..' 𝘾𝙚𝙮𝙡𝙞𝙣'𝙙𝙚𝙣.. "-𝘽𝙪 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩𝙩𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙢𝙖𝙢𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙠 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙗𝙞 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙞𝙣, 𝙨𝙚�...