! ATTENTION, PLS !

16 1 0
                                    

Sziasztok. Uhm, igen, ez nem egy rész, sajnálom, de kérlek olvassátok el, mert nagyon-nagyon-nagyon fontos!

Köszönöm :) Szóval. Észrevehettétek, hogy mostanában eléggé nagy kihagyással érkeznek részek... már HA érkeznek, mivel a két havonta érkező frissítéseket nem tudom hová tenni... Ennek természetesen megvan az oka, ami az, hogy nincs kedvem írni. Ezt nem úgy értem, hogy hát igen, lustaság meg minden, hanem volt, hogy egy hónapig a wattpadot sem nyitottam meg, az ágyamban feküdtem, és néztem ki a fejemből. Mit ne mondjak, hiányzik, az, hogy minden délután hazajöjjek, és élettel telien nyissam meg a wattpadot, hogy akár pár ezer szót is begépeljek egyhuzamban.

A lényeg az, hogy úgy döntöttem, hogy "unpublish" - olom az összes kint lévő könyvemet, de ezt az üzenetet meghagyom, hogy ne tűnjön el a wattpadról, és a listákról. Ez annyit tesz, hogy visszavonom a részek közzétételét, és nekifogom szerkeszteni a munkámat.

Úgy érzem, kissé elkapkodtam az írást, mert ezelőtt nem láttam potenciált benne, csak úgy gondoltam, hogy lesz egy cselekménye, ami végigfut, és vége. De ezekben a napokban, hónapokban ahogy olvasgattam és gondolkodtam rajtuk... el sem hiszem, hogy ilyen szar munkát adtam ki a kezemből, ami kidolgozatlan, slampos és összekuszált. A lényeg az, hogy a sztorikat szeretném fejleszteni, az irodalmi tudásom legmagasabb szintjére, és szeretnék produkálni is valamit ahelyett, hogy csak lappangok, és elvagyok a semmivel.

A potenciál ugye, a lehetőség pedig amit megláttam a sztorikban, az bizony pedig csak annyi, hogy lehet jobb is. Sokkal jobb. A storyline-on nem terverztem sokat változtatni egyébként, egyik könyvnél sem, de egyértelműen hozzá kell adnom, illetve el kell vennem olyan dolgokat belőlük, amik egy ponton kissé értelmetlenné teszik a cselekményeket.

Nagyon szépen köszönöm, hogy ezt elolvastad :D

A könyveket akkor fogom újraposztolni, ha kész vagyok minden egyes résszel. azaz most nem egyesével fognak jönni az új epizódok, hanem egyszerre az egész. <3 (ebben az évben már nem lehet számítani az újraposztolásukra :(( )

Legyen szép napod/délutánod <3 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blood, Sweat and TearsWhere stories live. Discover now