23 🌠 (M)

484 74 72
                                    

Söz namustur efendim alın buda bölümünüz
Ben oyun oynamaya gidiyorum
İyi okumalarrrrr

Doradan...

1 hafta sonra

"kızım biz çıkıyoruz." annemin seslenmesiyle masanın başından kalkıp içeri koştum.

"e hadi yolunuz açık olsun." diyerek ikisinede sarılıp öptüm. 3 gün burada olamayacakları için babam elini cebe attı ve para uzattı.

"evimizin reisi yaa.!" diyerek yanaklarını sıkıp tekrar öptüm. "öyleyimdir benn." diyerek gülen babam anneme bakıp "canım ben arabayı ısıtayım." diyerek aramızdan ayrıldı.

Annemde sanki 10 yıl bir daha hiç  görüşmeyecemmişiz gibi " bak ben yemekler yaptım yersin onlardan tamam mı yavrum, dışardan söyleme zararlı onlar!evi de çok dağıtma..! hadi hoşçakall." diyerek veda etti bana. Sanki ben çocuğum ayrıca tek başıma kocaman evi nasıl dağıtabilirim.

Cama geçip annemlerin gitmesini bekledim.
Onlar gider gitmez kayraya gelmesi için mesaj attım.

Bir kaç dakika sonra yolda olduğuna dair mesaj attı. Bende bizim için salona güzel bir ortam ayarladım.

Telefonum sessizde kaldığı için bir kaç dakika önce kayranın aramasını kaçırmış olsamda hemen geri dönüş yaptım.

Şapşal şey çiğköfte alayım mı diye aramış. Bu çiğköftede resmen bizim yaşam stilimiz haline geldi.  yemeği ekmeksiz yiyemeyen insanlar gibi günü çiğköftesiz kapatamıyoruz.

Üstümede güzel rahat şeyler giydikten sonra tamamiyle hazırdım.

Ortalama bi on  dakika sonra zil çaldı. Açtığımda bir adet soğuktan donmuş sevgilim beni karşıladı.

"çok üşüdüm.. Çok üşüdüm.!" diyerek hızlıca bana sarıldığınında "ya benide üşüttün pislik." deyip omzuna vurdum. Manyak bebe ellerini belimden içeri soktuğu için içim titremişti resmen.

"ne vuruyon ya." diyerek benden ayrıldı ve elindekileri elime verip içeri doğru ilerledi.

"sende buz gibi ellerinle beni üşütüyosun." deyip aldıklarını orta zigona bıraktım.

"otursana." dediğimde "çok çişim var.!" diyerek yanağımdan öpüp tuvalete doğru koştu.

Işığı kapatıp maçı izleyeceği siteye girdim. Genelde babamda buradan izlediği için biliyordum.

Daha başlamasına 10 dakika olduğu için rahat rahat  sarılabilirim sevgilime.

" dora şunu kapatamadım baksana bi." dedi. Yavaşça yerimden kalkıp yanına gittim. Pantolonunun fermuarını yana sıkıştırmış.

"sen şu kenarı tut bende çıkartayım." dedim ve sıkışan fermuar gevşesin diye aşşa yukarı yapmaya başladım.

Birazcık elim acısada çok şükür yapabildik.

"acıdı demi.. Özür dilerim. Öpiyim mi?" diyişiyle içim erisede birazcık drama queen olmaktan kimseye zarar gelmez.

"çok acıdı öpsene."dedim ve elimi dudaklarına doğru uzattım.

Elimle birlikte yüzün her yerini öpüp "geçti mi?" dedi.

Sen öpersinde geçmez mi?

"geçtiii."

İkimizde koltuğa oturduğumuzda maçın başlamasına neredeyse çok az kalmıştı.

O dürümlerimizi açtı bende ayranlarımızı doldurdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Plotonik G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin