ANASTAZJA
Anastazja Gajeski, hareketli kulübün her santimetrekaresini içine alan geniş görüş açısına rağmen, kendisine yönelen şehvetli bakışları fark etmedi.
Kalbi çok hızlı atıyordu ve nefes alışverişi bu bakışları fark edemeyeceği kadar düzensizdi.
Alt dudağını ısırarak doğruca bara yöneldi. Elinde bir içkilik kuponu vardı, bunu şimdi barda kullanmaya karar verdi. Porn star martinisinden büyük bir yudum alırken buraya gelmenin bir hata olup olmadığını düşündü.
Eşli yazan bir kol bandı takmıştı. Bu onu, etrafındaki dom'ların (dominant) ona asılmasından koruyordu ve bunun için minnettardı.
Normalde ilgiye bayılırdı ama bu onun bu kulüpteki ilk gecesiydi. BDSM ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir kulüp bulana kadar bu şehirde üç ay yaşamıştı.
Ama böyle bir kulübe ilk defa gelmiyordu. Eskiden yaşadığı şehirdeki kulübe de gidiyordu.
Hatta birkaç seansa bile katılmıştı ama kendisi için doğru dom'u bulamayınca çoğunlukla röntgencilikle yetinmişti.
Doğru eşi bulmak düşünüldüğünden daha zordu. Bazı dom'lar ondan çok şey beklerken, diğerleri beklentilerini karşılayamıyordu. Belli gereksinimleri olduğunu ve mükemmel bir sub (itaatkâr) olmadığını biliyordu.
Farklı dom'larla takılmaktan hoşlanmıyordu ve kulüp dışında da yaşayabileceği sürekli bir ilişki arıyordu. Dom'ların çoğu böyle bir şey istemiyordu.
Kendine bu gece kulübe sadece etrafa bir göz atmak için geldiğini hatırlattı. Kol bandı sayesinde kendini meydandan uzak tutarak dikkati dağılmadan gözlem yapabilirdi.
Anastazja kokteylinden bir yudum daha alarak gözleriyle odayı tekrar taradı. Burası tipik bir BDSM kulübüydü, eski kulübüne benziyordu ama burası biraz daha zevkli bir dekora sahipti.
İnsanlar her türlü kıyafeti giyiyordu. Bu gece dikkat çekmek istemediği için mütevazı, kısa, siyah bir elbise giymişti.
Ancak sarışın bomba, bu güzelliğiyle dikkatlerden kaçmanın imkânsız olduğunun farkında değildi. Onun gelişi birçok üyenin merakını uyandırmıştı.
Dümdüz, sarı saçları beline kadar uzanıyordu. Hipnotize edici gözleri öyle koyu bir buz mavisiydi ki birçok kişi renkli lens takıp takmadığını sordu. Cildi soluk ve yumuşak, yüz hatları köşeli ve çekiciydi.
Doğu Avrupa kökenli olduğu belliydi, bu da güzelliğine güzellik katıyordu.
Anastazja içkisini bitirip kız kardeşine mesaj atmak için telefonunu çıkardı. Kendisini bunu yapmaya zorladığı için ona lanet okuyan kısa bir mesaj gönderdi.
Derin derin nefes alarak sakinleşmeye çalıştı ve kendine bir sonraki ziyaretinin daha kolay olacağını, bu ilk ziyareti olduğu için şu an bu kadar gergin olduğunu hatırlattı.
Taburesinden kayarak bazı gösterileri izlemeye karar verdi. Ne kadar acemi ve gergin hissettiğini aklından çıkaracaktı.
Odanın içinde dolaşırken birkaç dom ona başıyla selam verdi. O da kibarca gülümsedi ama ilgili olduğunu düşündürecek bir harekette bulunmadı.
Birkaç gösteri vardı. Bir adam, "cezadan" çok fazla zevk alıyor gibi görünen erkek sub'ını kırbaçlıyordu.
Anastazja sub'ın neden bu kadar keyif aldığını anladı: adamın kıçında kocaman bir dildo vardı.
Onun bu hâline hafifçe kıkırdayarak bir sonraki gösteriye geçti. İtaatkâr bir sub'la oynayan iki dom'un performansına kendini kaptıran Anastazja, kendisine kilitlenen yeni bir çift gözün farkında değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BÖYLESİ +18
RandomNormalde ilgiye bayılırdı ama bu onun bu kulüpteki ilk gecesiydi. BDSM ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir kulüp bulana kadar bu şehirde üç ay yaşamıştı.