Capitolul 2

5 0 0
                                    

     NICK

— Noah, răspunse ea scurt. Numele meu este Noah.

     M-a amuzat felul în care se uita la mine. Noua mea soră vitregă părea jignită că nu știu numele ei sau al mamei ei, deși trebuie să recunosc că mi-am amintit numele mamei ei. Cum să nu o fac! Ultimele trei luni petrecuse mai mult timp în această casă decât eu însumi, pentru că da, Raffaella Morgan intrase în viața mea și pe deasupra a venit cu un însoțitor.

— Nu este un nume de băiat?

     Am întrebat-o știind că asta o va supăra.

— Fără supărare, desigur.

     Am adăugat când i-am văzut ochii de culoarea mierii făcându-se mari de surprindere.

— Este și de fete.

     A răspuns ea o secundă mai târziu. I-am văzut ochii trecând de la mine la Thor, câinele meu, și nu m-am putut abține să nu zâmbesc din nou.

— Cu siguranță în vocabularul tău limitat cuvântul <<<unisex>> nu există.

     A adăugat de data aceasta fără să se uite la mine. Thor continua să mârâie la ea și să-și arate dinții. Nu era vina lui, l-am antrenat să nu aibă încredere în străini. Ar fi nevoie doar de un cuvânt de la mine pentru ca el să devină câinele iubitor care a fost întotdeauna... dar a fost prea distractiv să văd fața speriată de pe fața noii mele surori mai mici.

     — Nu-ți face griji, am un vocabular foarte extins.

     I-am răspuns, închizând frigiderul și înfruntând cu adevărat fata aia.

— În plus, există un cuvânt cheie pe care câinele meu îl iubește. Începe cu A apoi TA și se termină cu CĂ!

— Frica i-a străbătut fața și a trebuit să-mi înăbuși un râs.

     Era înaltă, probabil 1,68m sau 1,78m, nu eram sigur. Era, de asemenea, slabă și nu-i lipsea nimic, trebuia să recunosc, dar chipul ei era atât de firav încât orice gând poftitor față de ea era descalificat. Dacă am auzit bine, nici măcar nu terminase liceul, iar asta se reflecta clar în pantalonii scurți, tricoul alb și Converse negru. Ar fi trebuit să-și aibă părul legat într-o coadă de cal pentru a arăta ca adolescentul tipic care așteaptă nerăbdător în rânduri nesfârșite să se deschidă ușile unui mare stabiliment pentru a cumpăra cel mai recent album al cântăreței pe care îl tânjesc toți cei de cincisprezece ani. Totuși, ceea ce mi-a atras cel mai mult atenția a fost părul ei: era o culoare foarte ciudată, între blond închis și roșcat.

— Ce amuzant!

     Exclamă ea ironic dar complet speriată.

— Du-l afară, pare că o să mă omoare în orice moment.

     Mi-a spus, dându-se înapoi. În momentul în care a făcut asta, Thor a dat un pas înainte.

     Bun băiat, m-am gândit. Poate că noua mea soră vitregă ar avea nevoie de o lecție, de o primire specială care să-i arate clar cine deține acea casă și cât de nepotrivită era în ea.

— Thor, mergi înainte.

     I-am ordonat câinelui meu cu autoritate. Noah s-a uitat mai întâi la el și apoi la mine, dând înapoi puțin, până când s-a lovit de peretele bucătăriei.

     Thor înainta spre ea încetul cu încetul, dezvăluindu-și colții și mârâind. A fost destul de înfricoșător, dar știam că nu avea de gând să-i facă nimic... nu dacă nu i-aș ordona.

Păcatul meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum