NICKExpresia de pe chipul ei, când a văzut că paharul era gol, a învins orice urmă de furie sau iritare pe care o țineam de când ne așezam la masa aceea.
Fata aceea era cea mai imprevizibilă. Am fost surprins cât de ușor și-a pierdut cumpătul și mi-a plăcut, de asemenea, să știu efectul pe care l-aș putea avea asupra ei cu câteva cuvinte simple.Obrajii ei presărați cu pistrui mici s-au făcut roz când și-a dat seama că se prostise. Ochii ei s-au dus de la paharul gol la mine și apoi s-au uitat în ambele părți, parcă ar fi vrut să verifice că nimeni nu a observat cât de prostesc fusese gestul ei.
Lăsând deoparte caracterul comic al situației – așa a fost și foarte mult – nu i-am putut permite să se comporte așa cu mine. Dacă paharul ar fi fost plin? Nu aveam de gând să permit unui Fetițe de șaptesprezece ani să se gândească măcar să-mi arunce un pahar cu apă în față... Fata aceea proastă avea să afle cu ce frate mai mare avusese norocul să ajungă să trăiască . Numai ea avea să înțeleagă în ce fel de necazuri avea să intre dacă ar încerca să mă joace din nou.
M-am aplecat peste masă cu cel mai bun zâmbet al meu. Ochii ei s-au deschis și s-au uitat la mine cu precauție și mi-a făcut plăcere să văd o frică ascunsă între acele gene lungi.
— Nu o mai face!
Am avertizat calm.
S-a uitat la mine câteva clipe și apoi, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, s-a întors către mama ei.
Seara a continuat fără alte incidente, Noah nu mi-a mai vorbit, nici măcar nu s-a uitat la mine, ceea ce m-a deranjat și mi-a făcut plăcere în același timp. În timp ce ea răspundea la întrebările tatălui meu și vorbea fără prea mult entuziasm cu mama ei, am profitat de ocazie pentru a o observa.
Era o fată foarte simplă, deși simțeam că avea să-mi provoace mai multe neplăceri. Am fost foarte amuzat de chipurile pe care le făcuse în timp ce încerca fructele de mare servite pe masă. Abia a încercat mai mult decât o mușcătură din ceea ce ne-au adus ei și asta m-a făcut să mă gândesc la cât de slabă arăta în rochia aceea roșie. Eram uluit când o văzusem părăsind camera ei și mintea mea făcuse o revizuire exhaustivă a picioarelor ei lungi, a taliei înguste și a sânilor. Se descurca destul de bine, având în vedere că nu a suferit o operație ca majoritatea fetelor din California.
A trebuit să recunosc că ea era mai drăguță decât am crezut inițial și tocmai acest fapt și gândurile decolorate mi-au întunecat starea de spirit. Nu puteam fi distras de așa ceva, mai ales dacă urma să trăim sub același acoperiș.
Privirea mea s-a dus din nou la fața ei. Nu purta machiaj în exces cum poartă tipele de pe aici. Era atât de ciudată... Toate fetele pe care le cunoșteam și-au petrecut cel puțin o oră în camerele lor doar făcându-și machiajul, chiar și fetele care erau de zece mii de ori mai frumoase decât Noah, și iat-o, fără nicio reținere să meargă la un restaurant elegant fără un strop de fond de ten doar un ruj roșu care îi contura perfect buzele pline și puțin rimel și tuș. Nici că ar avea nevoie de mai mult, a fost norocoasă să aibă piele frumoasă, netedă, fără imperfecțiuni, ca să nu mai vorbim de pistruii ei, care îi dădeau acel aspect copilăresc care mă făcea să-mi amintesc că nici măcar nu terminase liceul.
Apoi, fără să-și dea seama, Noah s-a întors să mă privească furios, surprinzându-mă că o priveam cu atenție.
— Vrei o fotografie?