ARANIAN EMPIRE: SOTE#1

11 1 0
                                    

In the world named ARANIAN elements are so magical. ARANIAN was divided by five kingdom.

North (hydro kingdom)- where water users live. Every water users was known for being kind,calm, emphatic , and adaptable. Lagi silang nagpapatawad at hindi gumagamit ng dahas. Hindi din sila nagsisimula ng away. Sa grupo sila ang mga taong nagpapakalma ng sitwasyon.

East ( Aero kingdom)- where air users live. People here are jolly and happy go lucky. Just like air they have freedom to do what they want of course except violence. Also, they brag about everything they have. But they're tend to be the therapist.

West ( Geo kingdom)- Earth users.Sila naman ay kinililala bilang mga taong matitigas ang bungo at may paninindigan. Pero sila din ang pinaka wais o utak sa isang grupo. They balance and harmonize every conflic.

South (Pyro kingdom)- they are passionate and ambitious. Masyadong malaki ang tiwala nila sa kanilang mga sarili. Kadalasan sa mga Fire users ay madaling uminit ang ulo. They tend to lead their group.

Sa sentro ng lahat ng kaharian nakatayo ang Caelus kingdom. Kung saan naninirahan ang mga kyrexi at ang kanilang mga kasapi. Kyrexi ang mga taong tumataglay ng kapangyarihang kontrolin ang lahat ng elements. Kaya naman sila ang namumuno sa lahat ng limang kaharian. Sa isang daang taon iisa lang ang ipinapanganak na kyrexi.

DISCLAIMER!

The content presented in this book is entirely fictional and not meant to be taken as factual. Any resemblance to real-world events, individuals, or locations is purely coincidental.

The author assumes no responsibility for any interpretations, conclusions, or actions taken based on this work.

©All rights reserved©.
-SHIEEEEEE

SOVEREIGN OF THE ELEMENTS: #1 [On Going]Where stories live. Discover now