Not: Tanıtıma geçmeden önce, özetimize bir göz atmanızı öneririm :)
***Mert Yazıcıoğlu. Çok küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesi sebebiyle küçük kız kardeşi ile amcası tarafından büyütüldü. Çocukluğundan beri prensipli olmaya alıştırılmış genç adam, hayatında sadece kendi çıkarlarını düşünmeye alışmıştı. Yirmi yedi yaşındaki
bu genç adamın, hedefleri ve hayallerini gerçekleştirmek için vazgeçmeyeceği, kıymayacağı çok az şey vardır. Hayatındaki en önemli yeri kaplayan şey ailesidir. Hırsızlık işini bırakıp, zamanında mafya lideri olan babasının yerine geçmek en büyük hedeflerinden biri.Mina Demirtaş. Daha on yaşına gelmeden önce babasını, sonra da annesini kaybederek teyzesinin elinde büyümüştür. Teyzesinin ve eniştesinin çocukları olmaması sebebiyle, onların gözbebeği olmuştur. Yirmi iki yaşını dolduran genç kız, gazetecilik bölümünde üçüncü sınıfta okuyor ve mezun olduktan sonra da muazzam haberleriyle akıllarda kazınan bir gazeteci olmayı planlıyordur. Gündüzleri çalışkan bir öğrenci, geceleri hırsızlık aleminin genç prensesi. Hep böyle mi olacak bu?
Zehra Yazıcıoğlu. Abisinin canı, vazgeçilemezi. Liseden mezun olur olmaz okulu bırakmış ve dövmecilik işiyle uğraşmaya başlamıştır. Kendi hayatından hiç memnun olmasa da en yakın arkadaşı Mina ve yaptığı işler sayesinde bazen hayal olarak kurduğu dünyada saklanıyor ve birkaç saatliğine de olsa gerçeklerden kaçmayı başarıyordu.
Can Kızıltuğ. Kendini bildi bileli Mert'in sağ kolu ve en yakın can yoldaşıdır.
Yabancıların gözünde bir hizmetçi olarak görülse de, Mert'in kendisini kardeşinden de öte gördüğü biliyor. Ve bundan asla şüphe etmiyordu.Erkan Avcı. Kendini abisinin ona bıraktığı iki çocuğu yetiştirmeye adamış ve onların bu alemde hayatta kalabilmeleri için her yolu öğretmiş bir insandır. Dışarıdan soğuk bir mafya lideri olarak görünse de, yeğenlerine karşı daima yumuşak, bazen de fazla merhametlidir. Ve bunun bedelini de her zaman ödemek zorundadır.
Sitare Akbaş. Ablasını kaybetmesi üzerine daha acısı dinmeden gencecik yaşında elinde bir çocukla kalmıştır. Aşık olduğu insanın evlilik teklifini geri çevirmek zorunda kalıp, bir başına yeğenine hem annelik hem de babalık yapmıştır. Ama hayatının en zor döneminde ona yardıma koşup gelen kocası Yakup Akbaş, onun yükünü hemen hafifletmiştir. Böylece, yeğenini artık kocasıyla birlikte büyütüp okutmuşlardır.
Yakup Akbaş. Emniyette amir olarak çalışmaktadır.İşine ve eşine sadık olan Yakup, yıllarını mafya örgütlerini yok etmeye adamıştır. Eşinin hatta yeğeninin de geçmişte bu mafya örgütleriyle bir bağlantısı olması onun işini fazlasıyla zorlaştırıyordur. Ailesini ne pahasına olursa olsun korumaya yemin etmiş olan Yakup,onların geçmişini görmezden gelerek onları koruyabileceğine inanıyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerously yours || MinMer
Fanfiction"Pecunia" hırsızlık çetesi, bir mafya örgütünün parçasıydılar. Liderleri tarafından onlar için artık alelade hale gelen yeni bir görev alırlar. Artık asırları aşmış bir yakut elmasını çalmaları gerekmektedir. Bu olaya fazla kolay gözle bakan mafya l...